De beste game was lego marvel en resogun imhoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
Maar voor diegenen die balen dat ze moeten wachten.
Er is toch nog nauwelijk iets te beleven qua games![]()
Killzone vind ik persooonlijk geen reet aan, want First Person Shooters vind ik een uitgesproken bagger genre en Assassins Creed is opgepoetste previous-gen.
Dus maak je niet te druk, je zit anders met een apparaat in de kast waar voorlopig nauwelijks software voor te krijgen is.
MGS4 vond ik ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben sowieso een extreem lastig gevalVind 9/10x de grote games niets aan. Net als MGS4 die nu zn beetje geprezen word in de top ps3 games enzo
Hier toevallig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil graag MGS V Ground Zeroes pre orderen voor PS4 maar die is bij Amazon alleen maar te vinden voor de PS3 nog
Is die toevallig al ergens anders te pre orderen?
Dat is niet Ground Zeroes. Ground Zeroes is de aanloop daar MGS 5 The Phantom Pain.quote:
Hier is die wel te koop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is niet Ground Zeroes. Ground Zeroes is de aanloop daar MGS 5 The Phantom Pain.
auchquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:41 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
MGS4 vond ik ook geen ruk aanmaar naar welke games kijk jij dan uit op je PS4? Ik heb al 6 games maar nog geen PS4 lol.
¤60quote:
Ik heb dan wel een backlog maar het zijn wel spellen die ik zeker ga spelen. De volgende spellen heb ik al in huis: Assassins Creed: Black Flag, Battlefield 4, Call Of Duty Ghosts, Fifa 14, Lego Marvel en Need For Speed Rivals.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
auchkan je aan een flinke backlog beginnen dalijk,
Ik kijk vooral uit naar watch_dogs, infamous en destiny (al moet voor die laatste wel de xim4 uit zijn voor ik me er aan waag)
Tbh vind ik persoonlijk dat er nog veel te weinig goede titels uit zijn momenteel of in de pijplijn zitten, maar dat was met de ps3 launch ook
Alle PS4 games zijn over het algemeen nu heel erg ruim geprijsd. Gewoon nog even afwachten, er zullen vast meer shops komen waar die goedkoper zal zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
¤60Volgens mij gaat die voor ¤30 over de toonbank omdat het niet een volledige game is maar een "prequel"
http://www.bol.com/nl/p/m(...)es/9200000022436761/
Ik wacht nog wel even af dan.
Thanks!
same here, infamous was echt awesomequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:54 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een backlog maar het zijn wel spellen die ik zeker ga spelen. De volgende spellen heb ik al in huis: Assassins Creed: Black Flag, Battlefield 4, Call Of Duty Ghosts, Fifa 14, Lego Marvel en Need For Speed Rivals.
Voor de rest zit er nog niet veel interessants voor me bij. Ik kijk vooral uit naar Infamous Second Son. De eerdere twee delen vond ik echt geweldig.
Ik heb vandaag even gezocht naar de SE van Infamous Second Son, alleen ¤80,- vind ik veel geld. Je krijgt dan wel een toffe muts erbij zoals het hoofdpersonage van de game.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
same here, infamous was echt awesomeevenals deel 2
imho krijg je bij de SE en de CE echt veel te weinig leuks voor het geld. je betaalt echt flink meer voor minimale extra'squote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even gezocht naar de SE van Infamous Second Son, alleen ¤80,- vind ik veel geld. Je krijgt dan wel een toffe muts erbij zoals het hoofdpersonage van de game.
Eens, maar die mission van Cole lijkt me juist erg tof die erbij zit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
imho krijg je bij de SE en de CE echt veel te weinig leuks voor het geld. je betaalt echt flink meer voor minimale extra's
komt cole ook weer terug in de game dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Eens, maar die mission van Cole lijkt me juist erg tof die erbij zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt cole ook weer terug in de game dan?
De missie heet: Cole’s Legacy Bonus Mission. Geen idee hoe de missie dan in elkaar steekt, maar dat wil ik liever ook niet weten tot dat ik het zelf speelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bron: bol.com
Nicequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De missie heet: Cole’s Legacy Bonus Mission. Geen idee hoe de missie dan in elkaar steekt, maar dat wil ik liever ook niet weten tot dat ik het zelf speel.
Bron: bol.com
De prijs van Driveclub is maar tijdelijk zo goedkoop geweest, bol.com heeft de prijzen weer verhoogd. Helaas ben je dus te laat.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:44 schreef Ipho het volgende:
Waar was driveclub nou zo goedkoop te bestellen? Om bol.com gewoon 60,-?
Ik heb nog gezocht naar deze actie op amazon.de, maar hem niet gevonden. Heb je een linkje hiervoor? En hoeveel ben je als Nederlander dan kwijt aan shipping costs?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee helaas.
Speaking of amazon.de: hier ook de 3voor2 actie op games alleen werkt deze actie itt tot de MM en Saturn,
wél op pre-orders
http://www.amazon.de/gp/f(...)1000723393&plgroup=6quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb nog gezocht naar deze actie op amazon.de, maar hem niet gevonden. Heb je een linkje hiervoor? En hoeveel ben je als Nederlander dan kwijt aan shipping costs?
Geld dus niet voor pre-orders. Staan geloof ik slechts 4 PS4 games die kwalificeren voor deze actie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/gp/f(...)1000723393&plgroup=6
Geen shipping costs geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |