Hoeveel betaal je dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.
is er al bekent wanneer ie begint??quote:
Daar is ie niet leverbaar. Maar zijn die EU stekkers niet ergens te koop dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:37 schreef Jimbo het volgende:
en waarom niet bestellen bij de duitse amazon? dan heb je een eu stekker
Nee helaas.quote:
grote kans dat je er zelfs al een in huis hebt. Bij je dvd speler ect zit zn zelfde stekkerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:48 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Daar is ie niet leverbaar. Maar zijn die EU stekkers niet ergens te koop dan?
Altijd fijnquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:49 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee helaas.
Speaking of amazon.de: hier ook de 3voor2 actie op games alleen werkt deze actie itt tot de MM en Saturn,
wél op pre-orders
Heb geen DVD speler, maar had er ook helemaal niet over na gedacht dat de kabel anders kan zijn. Is dit ook goed wanneer je een andere stroomkabel erin stopt? Volt is hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
grote kans dat je er zelfs al een in huis hebt. Bij je dvd speler ect zit zn zelfde stekker
Zou geen probleem moeten zijn, alles wat erin gaat word van binnen verdeeld door de ' adapter 'quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:08 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Heb geen DVD speler, maar had er ook helemaal niet over na gedacht dat de kabel anders kan zijn. Is dit ook goed wanneer je een andere stroomkabel erin stopt? Volt is hetzelfde toch?
De kabel zelf is niets anders, die stopcontact plugjes (de goedkope iig) zijn vaak heel brandgevaarlijkquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef RRuben het volgende:
En anders koop je zo'n stopcontact converter voor een paar euro en dan ben je ook klaar
wil wel ruilen tegen killzone als je dat wilquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:47 schreef Ipho het volgende:
Iemand belang bij Battlefield 4 ruilen voor NFS
Kijk...waar heb je anders maten anders voor. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:56 schreef motherflocker het volgende:
Maatje werkt bij Sony die zei dat er een universele stroomkabel bij komt, en mocht dat niet zo zijn stuurt hij een EU kabeltje kostenloos op
idd. heb tlou overgeslagen. denk dat ik de ps4 versie nog wel zou halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.computerandvid(...)t-ruled-out-for-ps4/
Zou super tof zijn
Ik heb hem van de week uitgespeeld, het was een goed spel maar ik vond hem niet zo denderend als de meeste websites en andere gamers mij deden doen geloven. Persoonlijk vind ik Uncharted toffer dan The Last Of Us en daarom kijk ik ook liever uit naar het nieuwe deel van Uncharted.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd. heb tlou overgeslagen. denk dat ik de ps4 versie nog wel zou halen
Vond uncharted ook helemaal niets aanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:07 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Ik heb hem van de week uitgespeeld, het was een goed spel maar ik vond hem niet zo denderend als de meeste websites en andere gamers mij deden doen geloven. Persoonlijk vind ik Uncharted toffer dan The Last Of Us en daarom kijk ik ook liever uit naar het nieuwe deel van Uncharted.
The Last Of Us is heel erg mooi en goed gedaan maar ik vond het op den duur eentonig worden. Bij Uncharted beland je van het ene in het andere toffe stuk.
Voor degene die dit spel nog niet hebben gespeeld en het zou uitkomen op de PS4 dan is het zeker geen miskoop, maar naar mijn mening zitten er veel toffere games aan te komen.
Die Batman games vind ik ook wel tofquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond uncharted ook helemaal niets aanevenals die batman games waar iedereen zo vrolijk over was. Daarom had ik TLOU na 2 chapters bij een maat ook links laten liggen.
Budgetbak als ie op de ps4 is zou het een mooie aanvulling zijn
Ben sowieso een extreem lastig gevalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Die Batman games vind ik ook wel tofzo zie je maar weer dat iedereen anders is en een review van een game puur een mening is.
Gewoon kopen en spelen wat je zelf leuk vind en niet altijd uitgaan van de mening van een reviewer of andere mensen.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sowieso bestellen via bol.com met een console die net uit is.ga dan even naar de stad of reserveer bij een game zaak of een mediamarkt.
Ik hoop dat ik in april de ps4 + vita bundel kan aanschaffen. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |