Wat ik online het meeste heb gelezen is dat bol.com heel veel beloofd wat ze niet waar hebben kunnen maken. Dus sinds de launch op hun site zetten dat levering in 7 weken gegarandeerd is terwijl ze voorlopig alleen nog pre-orders van voor de launch datum moeten leveren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Maar komen die slechte ervaringen omdat ze dingen verwachten die niet beloofd zijn ? dus gewoon omdat mensen zelf niet goed opletten/lezen of door bol ?
Nogmaals , zelf gelukkig geen slechte ervaringen met bol en vind ze altijd erg duidelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat ik online het meeste heb gelezen is dat bol.com heel veel beloofd wat ze niet waar hebben kunnen maken. Dus sinds de launch op hun site zetten dat levering in 7 weken gegarandeerd is terwijl ze voorlopig alleen nog pre-orders van voor de launch datum moeten leveren.
En in hun persoonlijke mailcontact zijn ze ook onduidelijk en vaak aantoonbaar onjuist.
Is het ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Snap het ja... blijft klote idd als je zo lang moet wachten zonder echt een duidelijk antwoord.
Zelf gelukkig geen problemen gehad , maar had hem dan ook al erg vroeg besteld.
blergh.... Succes iigquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Heb bij 4 winkels een bestelling lopen om hem op te halen als ze hem daar als 1e kunnen aanbieden. Allemaal eind november/begin december.
Zal waarschijnlijk nog een maand ofzo moeten wachten.
En vorige maand een psn card besteld bij bol.com waar ik ook nog op wacht, maar daar is nu dus geen haast meer bij.
Dank. Misschien moet ik online niet teveel topics zoals deze lezen, maakt het wachten alleen maar moeilijker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef Altron het volgende:
[..]
blergh.... Succes iig
Hopen dat je hem zsm binnen krijg.
The Divisionquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef motherflocker het volgende:
Welke games kijken jullie heel erg naar uit?
Trials Fusion. De andere Trials games waren ook absoluut geweldig, en ben zeer benieuwd wat je straks allemaal kunt verwachten met next-gen powers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef motherflocker het volgende:
Vind je de besturing niet heel vervelend ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:18 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind warframe echt leuk voor een gratis spelEn ook prima te spelen zonder geld in te stoppen
nee? enige wat even wennen was is dat je nu met r2 inplaats van r1 schiet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind je de besturing niet heel vervelend ?
dat kan je geloof ik nog aanpassen zelfsquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee? enige wat even wennen was is dat je nu met r2 inplaats van r1 schiet.
The Division, Mass Effect 4 en Fallout 4quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:43 schreef motherflocker het volgende:
en nu op korte termijn ?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
The Division, Mass Effect 4 en Fallout 4![]()
![]()
Uhmm tja goede vraag eigenlijk.quote:
Same here man, sinds de delay lijkt ie wel kutter te zijn gewordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm tja goede vraag eigenlijk.
Keek best wel veel naar Watchdogs uit, maar iets zegt me dat die toch wel gaat tegenvallen.
Niet veel last van. Sowieso gebruik ik mijn zwaard niet zo heel veel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat kan je geloof ik nog aanpassen zelfs
Maar ik had t idee dat met t zwaardvechten t heel vervelend was om je target te houden.
huh? Zijn die psn cards ook zo schaars ofzo? Ik ging gewoon half december naar de intertoys en daar lagen er genoegquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Heb bij 4 winkels een bestelling lopen om hem op te halen als ze hem daar als 1e kunnen aanbieden. Allemaal eind november/begin december.
Zal waarschijnlijk nog een maand ofzo moeten wachten.
En vorige maand een psn card besteld bij bol.com waar ik ook nog op wacht, maar daar is nu dus geen haast meer bij.
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
huh? Zijn die psn cards ook zo schaars ofzo? Ik ging gewoon half december naar de intertoys en daar lagen er genoeg
die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
Dan ben ik zelfs voor 50 cent geneptquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.
precieze prijs weet ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ben ik zelfs voor 50 cent genept
Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
precieze prijs weet ik ook niet meer hoormaar iig rond de 40 of iets goedkoper
ja ik had gehoord dat het overal tot 31 december goedkoper zou zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.
Ik had op de shop van Sony zelf gekeken en daar is hij altijd 50 euro geweest. Dacht dat 'ie in 2014 ook weer 50 zou gaan kosten.
Nee hij was 37,50 in het begin en met kortingscode 35. Vervolgens hebben ze hem verhoogd tot 40 eypo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
Cool! We dont give a fuckquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn.
Dan krijg je er toch eentje met een Britse stekker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn.
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef sonnyspek het volgende:
Waar krijg je de PS4 het snelst als je hem nu besteld en hoelang duurt dat nog?
Ik zie geen bestel knop?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.
Aha jij ging voor die normale. Die is vrij prijzig :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |