die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
Dan ben ik zelfs voor 50 cent geneptquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
die psn cards waren overal 37 euro hoor. Ook bij intertoys. Was een algemene actie.
precieze prijs weet ik ook niet meer hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan ben ik zelfs voor 50 cent genept
Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
precieze prijs weet ik ook niet meer hoormaar iig rond de 40 of iets goedkoper
ja ik had gehoord dat het overal tot 31 december goedkoper zou zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat hij in andere winkels net zo goedkoop was. Dan had ik hem echt niet via bol besteld.
Ik had op de shop van Sony zelf gekeken en daar is hij altijd 50 euro geweest. Dacht dat 'ie in 2014 ook weer 50 zou gaan kosten.
Nee hij was 37,50 in het begin en met kortingscode 35. Vervolgens hebben ze hem verhoogd tot 40 eypo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn, of waren, erg populair bij Bol.com omdat ze maar 40 Euro waren voor een jaar. Ik heb de mijne zelfs voor maar 37,50 met een actiecode. Geen idee of ze nu nog zo duur zijn, maar die actie zorgde voor een tijdelijke run die bol.com niet aankon.
Cool! We dont give a fuckquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn.
Dan krijg je er toch eentje met een Britse stekker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef motherflocker het volgende:
Heb zojuist mijn PS4 besteld op amazon.co.uk. Leverbaar vanaf 10 januari staat er. Zou maandag 13 januari hier moeten zijn.
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:46 schreef sonnyspek het volgende:
Waar krijg je de PS4 het snelst als je hem nu besteld en hoelang duurt dat nog?
Ik zie geen bestel knop?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:51 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf bij amazon.co.uk besteld. Zouden 10 januari weer op voorraad zijn, ik heb m 13 januari in huis volgens hun site.
Aha jij ging voor die normale. Die is vrij prijzig :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |