Gold wel voor pre orders, ik heb The Evil Within, The Order:1886 en Destiny kunnen scoren. Alle pre orders zijn helaas al weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Geld dus niet voor pre-orders. Staan geloof ik slechts 4 PS4 games die kwalificeren voor deze actie.
Jammer, was ook te mooi om waar te zijn
Staat idd geen preorder meer bij nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef Griebus het volgende:
[..]
Gold wel voor pre orders, ik heb The Evil Within, The Order:1886 en Destiny kunnen scoren. Alle pre orders zijn helaas al weg.
Goedkoopste was gratis maar waren alledrie even duur dus dat maakte niet uit. Geen verzendkosten en games komen apart van elkaar binnen (anders had ik sowieso moeten wachten tot ergens in september wanneer Destiny uitkomt).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staat idd geen preorder meer bij nee.
Maar vraagje dan: wat heb je betaald? Gewoon de prijs van de 2 duurste games en geen verdere kosten? En krijg je nu 3 pakketten binnen, oftewel telkens wanneer er een van je games binnen is?
je mag mn killzone welquote:Op zondag 5 januari 2014 19:43 schreef BartMcCormick het volgende:
Iemand die niet tevreden is met z'n NBA 2K14 en 'm wilt verkopen?
Helaas niet de Killzone bundelquote:Op zondag 5 januari 2014 21:58 schreef BraboMeneer het volgende:
Het schijnt dat er deze week weer PS4's bij verschillende retailers geleverd worden. Hopelijk zit de mijne daar eindelijk bij.
Bron
Er komt sowieso voorlopig niets in de vrije verkoop. En als je een killzone pakket besteld hebt dan kan je altijd nog de stand alone in plaats krijgen als alleen die binnen komen.quote:
Nee, je bent de enige denk ik!quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef emokid het volgende:
Kijkt iemand hier net zo hard uit naar The Show '14 voor de PS4 als ik? Voor mij de enige reden om 'zo vroeg' een PS4 te halen. Letterlijk een system-seller.Hij komt vermoedelijk rond maart-april uit.
Geen systemseller voor mij, maar ik wil hem wel graag hebben!quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef emokid het volgende:
Kijkt iemand hier net zo hard uit naar The Show '14 voor de PS4 als ik? Voor mij de enige reden om 'zo vroeg' een PS4 te halen. Letterlijk een system-seller.Hij komt vermoedelijk rond maart-april uit.
Heb em ook halverwege vorige maand gereserveerd bij Mediamarkt. Ben nummer 11 in de rij voor de Killzone bundel. Heb deze specifiek genomen i.v.m. het voordeel; voor ¤100,- extra de game, een extra controller en de camera.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er komt sowieso voorlopig niets in de vrije verkoop. En als je een killzone pakket besteld hebt dan kan je altijd nog de stand alone in plaats krijgen als alleen die binnen komen.
Niet in die mate, maar die komt hier zeker in huis. Van de 'Amerikaanse' sporten ga ik altijd voor NHL, NBA en MLB.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef emokid het volgende:
oftewel ... alles behalve Madden?quote:Op maandag 6 januari 2014 12:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet in die mate, maar die komt hier zeker in huis. Van de 'Amerikaanse' sporten ga ik altijd voor NHL, NBA en MLB.
Ik heb de laatste Madden's gespeeld (incl Madden 25) en die serie is zo verschrikkelijk gestagneerd. Ze doen al een jaar of 4/5 niets meer aan daadwerkelijke verbeteringen. NHL idem, ook al speel ik die wel dagelijks (maar alleen bij gebrek aan alternatieven).quote:Op maandag 6 januari 2014 12:05 schreef Retarded het volgende:
[..]
oftewel ... alles behalve Madden?
Ik ben niet zo van de sportgames, maar NBA 2k14 wil ik wel erg graag spelen. Ik hoop dat Madden ook een 2k behandeling krijgt, maar dan zal er vanwege de rechten wel niet inzitten.
Joh! Kom jij wel eens in Hong Kong? Wow dat wisten we nog niet, oh en games zijn daar goedkoper? Wow boeiend! En je wacht toch nog wel een jaar om launchgames te halen omdat dan alle DLC bij een GOTY editie zit? Gompies!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
Binnenkort terug naar Hong Kong. Haal ik hem daar wel.
Nba 2k of live? Indien live is dat echt een misbaksel. Indien 2kquote:Op maandag 6 januari 2014 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Joh! Kom jij wel eens in Hong Kong? Wow dat wisten we nog niet, oh en games zijn daar goedkoper? Wow boeiend! En je wacht toch nog wel een jaar om launchgames te halen omdat dan alle DLC bij een GOTY editie zit? Gompies!
ontopic: Hopelijk heb ik vanaf morgen NBA binnenIk ben benieuwd of het wat is, want ik heb sinds NBA Jam op de SNES geen basketbal-game meer gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |