Oke. Jij krijg dus klappen tijdens de meet. Weet je dat ook alvast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gast. Je bent zelf een stinktokkie.
Het enige vuurwerk dat u geen stijve nek bezorgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar grondtollen gedaan. Die had ik nog.
Niet gaan dreigen visser.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Jij krijg dus klappen tijdens de meet. Weet je dat ook alvast.
Voor mij is de laatste keer ook 2010-2011 geweest. Ik vind een paar pijltjes wel leuk meestal. Maar mijn ergernis is puur princieel richting als die Groenlinks/Joop.nl types die iedere keer opnieuw gaan janken om een verbod.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.
Overigens ben ik geen voorstander van een verbod. Ik heb echter niks met vuurwerk. Heb deze jaarwisseling ook geen vuurpijl of rotje aangeraakt. Laat die stink-Tokkies zich maar lekker afsteken. Mij niet gezien.
Ik ben nu al benieuwd naar de foto'squote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor mij is de laatste keer ook 2010-2011 geweest. Ik vind een paar pijltjes wel leuk meestal. Maar mijn ergernis is puur princieel richting als die Groenlinks/Joop.nl types die iedere keer opnieuw gaan janken om een verbod.
Overigens was er dit jaar een meisje bij ons groepje te gast, een vriendin van iemand, die wel vuurwerk meehad. Een lief ogend meisje dat helemaal enthousiast werd van het afsteken van een stel grondtollen. Heerlijk om te zien. Het is dat ik al een leuke vriendin heb anders.![]()
Het houdt niet over, inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige vuurwerk dat u geen stijve nek bezorgt.
Jij bent grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kan ook niet veel anders dan poep praten, of wel?
Stille wateren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad wel uit als een lief meisje. En braaf.
Daarom valt Hexagon er ook opquote:
Ik stuur dagelijuks een résumé van uw geschreven artikelen naar een geselecteerd NWS-publiek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn ook dat ze effe gedeeld wordt op een discussieforum. Fuck privacy.
Succesvolle politici houden het toch nooit bij één?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef Hexagon het volgende:
.
Overigens was er dit jaar een meisje bij ons groepje te gast, een vriendin van iemand, die wel vuurwerk meehad. Een lief ogend meisje dat helemaal enthousiast werd van het afsteken van een stel grondtollen. Heerlijk om te zien. Het is dat ik al een leuke vriendin heb anders.![]()
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Succesvolle politici houden het toch nooit bij één?
Ik spreek je wel weer zodra je fractievoorzitter bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.
Onder politici is het vrij standaardquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.
Je kunt bezwaarlijk van exceptionele gevallen spreken, inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder politici is het vrij standaard
Mark Rutte niet hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder politici is het vrij standaard
Daarom is Voorschrift altijd zo geïnformeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft voldoende aan eenmaal per week de darkroom.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:21 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel bij nader inzien. Als Rutte een keer een vrouw zoent denk ik dat dat als vreemdgaan ten opzichte van zijn moeder gezien kan worden.
Ga je met vlaggetjes langs de weg staan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Zo even de massale intocht van Bulgaren en Roemenen bekijken.
Ik heb al een paar auto's gespot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Zo even de massale intocht van Bulgaren en Roemenen bekijken.
NWS / 1 januari 2014 Welkom in Engeland, Roemenen!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar auto's gespot.
Ik vrees dat het woord 'moreel' al te ingewikkeld voor ze is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Hexagon het volgende:
Zouden de PVV'ers nu aan de grenzen staan om ze massaal moreel af te wijzen?
Begrijpelijk, normaal nadenken in Nederland is niet meer mogelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
De zoon van oud-collega van mij rijdt ook regelmatig naar Duitsland om te denken. De beste man is niet zo'n helder licht en naar alle waarschijnlijkheid licht gehandicapt aangezien van hier naar Duitsland en weer terug je al 3/4 tank kost.
Van de EU!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met vlaggetjes langs de weg staan?
Het zou mij ook verbazen als er veel verandert.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef remlof het volgende:
Ik zie al jaren auto's met Bulgaarse kentekens hier in de buurt.
Zie niet in wat er gaat veranderen, behalve dat ze nu legaal mogen werken hier.
Et alors?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
er zouden toch ook maar 13.000 Polen naar Nederland komen?
Het werden er 250.000 ?
En hoeveel last heb je daarvan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Waarschijnlijk zijn het er nog veel meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Als je de sletjes van de vergelijking afhaald. valt e.e.a. best wel meequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Had die persoon maar geen chauffeur moeten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het er nog veel meer.
Je zou maar een vrachtwagenchauffeur zijn. Die weggedrukt worden
Het is van de zotte gewoon.
Ik geloof er niets van aangezien we in Nederland een minimumloon hebben en Polen daar veelal voor werken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nou kijk last heb ik er niet van. Maar als hun er niet waren, waren de lonen hoger.
Er zijn geen tekorten meer aan bouwvakker, enz enz. schaarste = lonen omhoog
Geen schaarste is lonen niet omhoog
"De EU is dan ook rechts neo-liberaal project", zou Weltschmerz zeggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nou kijk last heb ik er niet van. Maar als hun er niet waren, waren de lonen hoger.
Er zijn geen tekorten meer aan bouwvakker, enz enz. schaarste = lonen omhoog
Geen schaarste is lonen niet omhoog
Straks half Nederland hierdoor op het WML.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van aangezien we in Nederland een minimumloon hebben en Polen daar veelal voor werken.
Ga me nou niet vertellen dat jij je bedreigd voelt op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Straks half Nederland hierdoor op het WML.
Te veel om van dood te gaan en te weinig om van te leven.
Amerikaanse toestanden: Working poor.
Dit is zo slecht beleid.
Jij hebt een droevige kijk op het leven. Het glas is echt altijd halfleeg voor jou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Straks half Nederland hierdoor op het WML.
Te veel om van dood te gaan en te weinig om van te leven.
Amerikaanse toestanden: Working poor.
Dit is zo slecht beleid.
Beetje oneerlijk, Turkije kan in een beurt drie supply centers veroveren, de rest moet er om knokken.quote:
Er zijn mensen die bedreigd worden op de arbeidsmarkt of gewoon worden weggedrukt of uitgebuit gaan worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij je bedreigd voelt op de arbeidsmarkt
Het land is gewoon intussen gewoon vergooid. En dat is jammer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een droevige kijk op het leven. Het glas is echt altijd halfleeg voor jou.
Turkije is simpelweg een superieur land.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk, Turkije kan in een beurt drie supply centers veroveren, de rest moet er om knokken.
Hoe kom je daar toch bij? Projecteer je schrale situatie aub niet op de rest van het land. Ik heb ook zo'n type in de familie dat altijd loopt te mekkeren over hoe kut het leven wel niet is en hoe ons land naar de klote gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het land is gewoon intussen gewoon vergooid. En dat is jammer.
U praat tegen een muur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Projecteer je schrale situatie aub niet op de rest van het land. Ik heb ook zo'n type in de familie dat altijd loopt te mekkeren over hoe kut het leven wel niet is en hoe ons land naar de klote gaat.
Man, kom van je luie reet af en probeer er wat van te maken.
Graaier.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:09 schreef Monolith het volgende:
Voorlopig zit ik nog aardig boven het minimumloon en ga ik er in januari toch nog weer 11% bruto op vooruit.
Vive La France!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Turkije is simpelweg een superieur land.
Je maakt het nodeloos persoonlijk. Doe dat nou eens niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij? Projecteer je schrale situatie aub niet op de rest van het land. Ik heb ook zo'n type in de familie dat altijd loopt te mekkeren over hoe kut het leven wel niet is en hoe ons land naar de klote gaat.
Man, kom van je luie reet af en probeer er wat van te maken.
Procentje of vijf houdt het voor mij wel mee op dit jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:09 schreef Monolith het volgende:
Voorlopig zit ik nog aardig boven het minimumloon en ga ik er in januari toch nog weer 11% bruto op vooruit.
Man o man, bazel toch niet met je elite. Verschillende vrienden van mij zijn schilder, en weet je wat? De zaken gaan booming. Hoe komt dat? Omdat zij geen rottige instelling hebben, wel bereid zijn extra meters te maken, hun vak verstaan en geen halfgare instelling erop nahouden. En ik kan je verzekeren dat er goed geld binnenkomt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je maakt het nodeloos persoonlijk. Doe dat nou eens niet.
Ik zeg alleen dat een grote groep mensen de dupe worden van onzalig beleid.
Het zijn de gewone hardwerkende mensen die de dupe worden. En niet de elite die goede sier over de ruggen van gewone burgers maken.
Je hoeft geen volleerd econoom te zijn om te zien dat er een scheve situatie ontstaat op de arbeidsmarkt.
Hoe kan dat nou als ambtenaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Procentje of vijf houdt het voor mij wel mee op dit jaar.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Wacht maar tot de Cylons komen, Webschip, dat is pas erg.
Ik dacht inderdaad dat de nullijn werd gehanteerd in ambtenarenland.quote:
Ik hoor andere verhalen. Laatst nog een schildersbedrijf met Nederlandse werknemers op TV. Wordt weggedrukt door "collega's" met MOElanders. Heeft dat met instelling te maken?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man o man, bazel toch niet met je elite. Verschillende vrienden van mij zijn schilder, en weet je wat? De zaken gaan booming. Hoe komt dat? Omdat zij geen rottige instelling hebben, wel bereid zijn extra meters te maken, hun vak verstaan en geen halfgare instelling erop nahouden. En ik kan je verzekeren dat er goed geld binnenkomt.
Als je faalt dan is dat je eigen schuld.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man o man, bazel toch niet met je elite. Verschillende vrienden van mij zijn schilder, en weet je wat? De zaken gaan booming. Hoe komt dat? Omdat zij geen rottige instelling hebben, wel bereid zijn extra meters te maken, hun vak verstaan en geen halfgare instelling erop nahouden. En ik kan je verzekeren dat er goed geld binnenkomt.
Als je faalt dan is dat je eigen schuld.
Ik zit nog laag in m'n schaal. Plafond van huidige schaal ligt ergens op 4.500 euro bruto.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan natuurlijk wel in een hogere schaal komen.
Oh ja, dan komt het wel heel dichtbijquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
een schildersbedrijf met Nederlandse werknemers op TV
Dit was ook een contractueel vastgelegde verhoging. Verder is er afgezien van wat individuele bonussen sprake van een nullijn binnen het bedrijf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Procentje of vijf houdt het voor mij wel mee op dit jaar.
Dan hebben ze hun service vermoedelijk niet op orde. Het kaf wordt nu wel gescheiden van het koren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:16 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik hoor andere verhalen. Laatst nog een schildersbedrijf met Nederlandse werknemers op TV. Wordt weggedrukt door "collega's" met MOElanders. Heeft dat met instelling te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |