Het zou mij ook verbazen als er veel verandert.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef remlof het volgende:
Ik zie al jaren auto's met Bulgaarse kentekens hier in de buurt.
Zie niet in wat er gaat veranderen, behalve dat ze nu legaal mogen werken hier.
Et alors?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
er zouden toch ook maar 13.000 Polen naar Nederland komen?
Het werden er 250.000 ?
En hoeveel last heb je daarvan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Waarschijnlijk zijn het er nog veel meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Als je de sletjes van de vergelijking afhaald. valt e.e.a. best wel meequote:Op donderdag 2 januari 2014 11:57 schreef arjan1112 het volgende:
Het werden er 250.000 ?
Had die persoon maar geen chauffeur moeten worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het er nog veel meer.
Je zou maar een vrachtwagenchauffeur zijn. Die weggedrukt worden
Het is van de zotte gewoon.
Ik geloof er niets van aangezien we in Nederland een minimumloon hebben en Polen daar veelal voor werken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nou kijk last heb ik er niet van. Maar als hun er niet waren, waren de lonen hoger.
Er zijn geen tekorten meer aan bouwvakker, enz enz. schaarste = lonen omhoog
Geen schaarste is lonen niet omhoog
"De EU is dan ook rechts neo-liberaal project", zou Weltschmerz zeggen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef arjan1112 het volgende:
Nou kijk last heb ik er niet van. Maar als hun er niet waren, waren de lonen hoger.
Er zijn geen tekorten meer aan bouwvakker, enz enz. schaarste = lonen omhoog
Geen schaarste is lonen niet omhoog
Straks half Nederland hierdoor op het WML.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van aangezien we in Nederland een minimumloon hebben en Polen daar veelal voor werken.
Ga me nou niet vertellen dat jij je bedreigd voelt op de arbeidsmarktquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Straks half Nederland hierdoor op het WML.
Te veel om van dood te gaan en te weinig om van te leven.
Amerikaanse toestanden: Working poor.
Dit is zo slecht beleid.
Jij hebt een droevige kijk op het leven. Het glas is echt altijd halfleeg voor jou.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Straks half Nederland hierdoor op het WML.
Te veel om van dood te gaan en te weinig om van te leven.
Amerikaanse toestanden: Working poor.
Dit is zo slecht beleid.
Beetje oneerlijk, Turkije kan in een beurt drie supply centers veroveren, de rest moet er om knokken.quote:
Er zijn mensen die bedreigd worden op de arbeidsmarkt of gewoon worden weggedrukt of uitgebuit gaan worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij je bedreigd voelt op de arbeidsmarkt
Het land is gewoon intussen gewoon vergooid. En dat is jammer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een droevige kijk op het leven. Het glas is echt altijd halfleeg voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |