Da zou ik als Roemeen voor Duitsland kiezen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
As of today, Austria had 245 jobs advertised on Tjobs.ro, Belgium 25, France 591, Germany 2,055, Luxembourg 50, Malta 95, Spain 130 and The Netherlands 214.
engeland 5000
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz2pArlI9Vu
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Woonde jij niet in Tunesië?quote:
Inderdaad. Wanneer komt Afrika bij de EU?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef rakotto het volgende:
Mooi om te zien dat men iets meer vrij kan reizen en leven.
Morgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Wanneer komt Afrika bij de EU?
Goeie maatregel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
CSU: frauderende Oost-Europeanen land uit
De Bondsdagleden van de Duitse christendemocratische regeringspartij CSU hebben dinsdag unaniem een plan aangenomen dat de toestroom van Bulgaren en Roemenen moet beperken. Die moeten Duitsland weer uit worden gezet als zij frauderen met sociale uitkeringen. Ook mogen zij dan het land niet meer in.
De strenge plannen stuiten op veel kritiek bij de SPD, maar ook in de CDU is er weerstand. De christendemocraten heten in Beiren CSU, in de rest van Duitsland CDU. De CDU/CSU regeert Duitsland in een Grote Coalitie met de sociaaldemocratische SPD.
http://www.telegraaf.nl/b(...)anen_land_uit__.html
Duitsland neemt maatregelen. Wist alleen niet dat deze maatregel mag van Europa. Vrij verkeer van mensen binnen Europa en gelijke rechten voor iedere EU burger binnen een land.
Tja, en toch erdoor drukken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En dat is 18: Letland is euroland
Sinds 23:00 uur is de eurozone een stukje groter. Letland heeft nu ook de euro als officiële munteenheid.
De politieke leiders van Letland zien de overgang naar de euro als logische stap. Nadat het land zich begin jaren negentig aan de Sovjet-Unie ontworstelde, heeft het altijd naar het westen gekeken.
Symbool van onafhankelijkheid
De helft van het land is echter tégen de euro. Uit peilingen blijkt dat ze huiverig zijn om hun eigen munt, de lats, op te geven. Zij zien die munt als een symbool van hun onafhankelijkheid.
Ook zijn er zorgen over de financiële crisis in de eurozone en de strenge regels die de EU de Letse regering heeft opgelegd om lid te worden van de eurozone.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-18-letland-euroland
Waarom heeft Nederland zoveel meer vacatures dan Belgie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef arjan1112 het volgende:
As of today, Austria had 245 jobs advertised on Tjobs.ro, Belgium 25, France 591, Germany 2,055, Luxembourg 50, Malta 95, Spain 130 and The Netherlands 214.
engeland 5000
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz2pArlI9Vu
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Duitsland neemt helemaal geen maatregelen.. de CSU gaat nu eventjes op de populistische toer en roeptoetert wat, wat leuk klinkt en de indruk wekt dat ' de buitenlanders aangepakt worden'; wat ook al was met hun 'tol-voor-buitenlanders'-plan, waarmee ze verkiezingscampagne voerden in Bayern.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Duitsland neemt maatregelen. Wist alleen niet dat deze maatregel mag van Europa. Vrij verkeer van mensen binnen Europa en gelijke rechten voor iedere EU burger binnen een land.
Tuinbouw?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:59 schreef StarmanFR het volgende:
Waarom heeft Nederland zoveel meer vacatures dan Belgie?
Ja, dat zal het wel zijn. Belgie heeft misschien heel weinig tuinbouw, het staat er in mijn hoofd ook niet bekend om.quote:
Ho, RM-rf, het zijn geen "europa-verkiezingen" maar "EU-verkiezingen".quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:59 schreef RM-rf het volgende:
Doel is nu enkel de europa-verkiezingen in mei, waar de CSU de in bayern ook sterk opgekomen eurokritische AfD vreest,
8 pond per uur voor auto's wassen?? EU 9,64 of 25.000 peso's per uur? Ik betaal mijn werkster ruim met 30.000 voor 3-4 uur. En Roemenië en Colombia staan niet heel ver uit elkaar wat welvaartsniveau en verschillen tussen arm en rijk betreft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:39 schreef arjan1112 het volgende:
Gozer op de foto is ontslagen als autowasser wegens teveel media belangstelling, wellicht word ie nu tv bekendheid aldus de volkskrant
http://www.volkskrant.nl/(...)g-Britse-media.dhtml
Een beetje ertussenin, dacht ik. Het is geen eenpersoons-theaterstuk zoals de PVV, maar na de bondsdagverkiezingen was er volgens mij wel meteen een hoop intern gezeik. Hun programma is trouwens ook populistisch tot en met. Ik noem maar wat:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho, RM-rf, het zijn geen "europa-verkiezingen" maar "EU-verkiezingen".
Hoe zit het met Alternative fuer Deutschland, is dat een beetje normale partij (als UKIP) of een zooitje ongeregeld (zoals de PVV)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |