Mark Rutte niet hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder politici is het vrij standaard
Daarom is Voorschrift altijd zo geïnformeerd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft voldoende aan eenmaal per week de darkroom.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:21 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel bij nader inzien. Als Rutte een keer een vrouw zoent denk ik dat dat als vreemdgaan ten opzichte van zijn moeder gezien kan worden.
Ga je met vlaggetjes langs de weg staan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Zo even de massale intocht van Bulgaren en Roemenen bekijken.
Ik heb al een paar auto's gespot.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:27 schreef De_Guidance het volgende:
Zo even de massale intocht van Bulgaren en Roemenen bekijken.
NWS / 1 januari 2014 Welkom in Engeland, Roemenen!!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar auto's gespot.
Ik vrees dat het woord 'moreel' al te ingewikkeld voor ze is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:38 schreef Hexagon het volgende:
Zouden de PVV'ers nu aan de grenzen staan om ze massaal moreel af te wijzen?
Begrijpelijk, normaal nadenken in Nederland is niet meer mogelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
De zoon van oud-collega van mij rijdt ook regelmatig naar Duitsland om te denken. De beste man is niet zo'n helder licht en naar alle waarschijnlijkheid licht gehandicapt aangezien van hier naar Duitsland en weer terug je al 3/4 tank kost.
Van de EU!quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je met vlaggetjes langs de weg staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |