Oke. Jij krijg dus klappen tijdens de meet. Weet je dat ook alvast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gast. Je bent zelf een stinktokkie.
Het enige vuurwerk dat u geen stijve nek bezorgt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar grondtollen gedaan. Die had ik nog.
Niet gaan dreigen visser.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke. Jij krijg dus klappen tijdens de meet. Weet je dat ook alvast.
Voor mij is de laatste keer ook 2010-2011 geweest. Ik vind een paar pijltjes wel leuk meestal. Maar mijn ergernis is puur princieel richting als die Groenlinks/Joop.nl types die iedere keer opnieuw gaan janken om een verbod.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.
Overigens ben ik geen voorstander van een verbod. Ik heb echter niks met vuurwerk. Heb deze jaarwisseling ook geen vuurpijl of rotje aangeraakt. Laat die stink-Tokkies zich maar lekker afsteken. Mij niet gezien.
Ik ben nu al benieuwd naar de foto'squote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor mij is de laatste keer ook 2010-2011 geweest. Ik vind een paar pijltjes wel leuk meestal. Maar mijn ergernis is puur princieel richting als die Groenlinks/Joop.nl types die iedere keer opnieuw gaan janken om een verbod.
Overigens was er dit jaar een meisje bij ons groepje te gast, een vriendin van iemand, die wel vuurwerk meehad. Een lief ogend meisje dat helemaal enthousiast werd van het afsteken van een stel grondtollen. Heerlijk om te zien. Het is dat ik al een leuke vriendin heb anders.![]()
Het houdt niet over, inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Het enige vuurwerk dat u geen stijve nek bezorgt.
Jij bent grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kan ook niet veel anders dan poep praten, of wel?
Stille wateren...quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad wel uit als een lief meisje. En braaf.
Daarom valt Hexagon er ook opquote:
Ik stuur dagelijuks een résumé van uw geschreven artikelen naar een geselecteerd NWS-publiek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn ook dat ze effe gedeeld wordt op een discussieforum. Fuck privacy.
Succesvolle politici houden het toch nooit bij één?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:59 schreef Hexagon het volgende:
.
Overigens was er dit jaar een meisje bij ons groepje te gast, een vriendin van iemand, die wel vuurwerk meehad. Een lief ogend meisje dat helemaal enthousiast werd van het afsteken van een stel grondtollen. Heerlijk om te zien. Het is dat ik al een leuke vriendin heb anders.![]()
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Succesvolle politici houden het toch nooit bij één?
Ik spreek je wel weer zodra je fractievoorzitter bentquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.
Onder politici is het vrij standaardquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet van het vreemgangerstype. Dat is gewoon een bepaald type man. Politicus of niet.
Je kunt bezwaarlijk van exceptionele gevallen spreken, inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Onder politici is het vrij standaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |