Ah, ben je hier nog steeds aan het lurken. Stiekem je neus tussen de deur stekend, benieuwd wat die malle POL'ertjes allemaal schrijven.quote:
Yo. Vuurwerk op?quote:
En als het hem niet zint gelijk als een waanzinnige gaan DM'en om te proberen ze een hak te zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, ben je hier nog steeds aan het lurken. Stiekem je neus tussen de deur stekend, benieuwd wat die malle POL'ertjes allemaal schrijven.
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En als het hem niet zint gelijk als een waanzinnige gaan DM'en om te proberen ze een hak te zetten.
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?
Trieste mongolen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.
Armoedigquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een paar grondtollen gedaan. Die had ik nog.
Een hoop is fake, omdat elke klik hier telt. Dat is gewoon een abbo en verkoopiets. Dus elke klik op de SC verhoogt het inkomen van Danny.quote:
Een domme uitstraling is juist er onaantrekkelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
Maar domme meisjes zijn meestal wel erg knap ?
Zoekmachine-bots?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk naar de leescount van de SC. Er zijn hier nogal wat lurkers.
Hoe is het met je meid?quote:
dat vind jij omdat je op van die nette kantoormeisjes met een bril valtquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een domme uitstraling is juist er onaantrekkelijk
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.quote:
Tja, als je in iedere inhoudelijke discussie het aflegt, dan moet watquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is hij er zo eentje, ja? Zo'n laffe aap die achter onze rug naar Danny stapt?
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.
Een ultieme autistenbattlequote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het een prima onderwerp voor een discussiebattle tussen El_Matador en Bram_van_Loon. Even aangenomen dat de eerste tegen een verbod is en de tweede voor.
Gast. Je bent zelf een stinktokkie.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan nog zeker 3/4 jaar geduld moeten hebben. Die discussie bloedt nu dood.
Overigens ben ik geen voorstander van een verbod. Ik heb echter niks met vuurwerk. Heb deze jaarwisseling ook geen vuurpijl of rotje aangeraakt. Laat die stink-Tokkies zich maar lekker afsteken. Mij niet gezien.
idd dan kan je je kapot lachen.. het liefste als LBK zich er ook nog mee bemoeit..quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |