Zie Co Stompé.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij darts vormt een verstandelijke beperking een voordeel.
Het lokale dartteam in elke kroeg met hun teampakjes en altijd die ene lul met z'n cola 'omdat hij moet rijden' is even exemplarisch.quote:
quote:
quote:Kenmerkend voor Stompé is zijn pose na een gewonnen wedstrijd, dit betreft de zogenaamde kraanvogelstand, geïnspireerd op de gelijknamige stand die in de film The Karate Kid gebezigd wordt.
Man o man, over een dartspelende inteeltboer gesproken.quote:
Ik denk dat EG nog wel een paar kattenpiraatjes heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:21 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen whippersnappers. Eindelijk weer eens een normale dag.
Op de radio is alles weer 'normaal'. Nou ja, normaal, wat een kleuterprogramma volgt er na de nos. Ghislaine Plag & Co, zonde van de tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:22 schreef arjan1112 het volgende:
maandag is het pas weer ´normaal´ vandaag en morgen hebben nog veel mensen vrij.. drukker in de winkels enz
Kattenpiraatjes?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat EG nog wel een paar kattenpiraatjes heeft.
Echt grappig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Piraatjes is in de echte wereld slang voor rotjes.
WTF ziijn hollenbonkers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Altijd mooi als Piet zich op gaat winden over het standpunt van anderen ten aanzien van hollenbonkers.
Rugridder, bruinwerker, poepstamper.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WTF ziijn hollenbonkers.
Google leverde serieus 0 resultaten op.
Insider knows his world.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rugridder, bruinwerker, poepstamper.
Moet ik doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |