Jah, omdat dat zo lekker aansloot bij de AGM-88 HARM (rocket), maar hier is het gewoon een naam voor een boer ....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man, die dude in J.A.G. heette ook Harm en die vloog in straaljagers en shit
ar raketten zijn ook gewoon een topshowquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, omdat dat zo lekker aansloot bij de AGM-88 HARM (rocket), maar hier is het gewoon een naam voor een boer ....
ik schud ze er zo uit broerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Jezus, goeie TT zeg, hoe kom je er zo op .......
Jian IS iemand die Kanariepiet heet, zijn ouders vonden Arend zo boos klinkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Jian kent iemand die heet Kanariepiet.
Nee, Storm, dat is lekker grapbestendig .......... wat ouders hun kinderen niet bereid zijn aan te doen voor hun eigen genoegen .....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
anyways, je zal maar arend heten!
dan gaan mensen grappen maken over je oog hoor
ja DUH!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, Storm, dat is lekker grapbestendig .......... wat ouders hun kinderen niet bereid zijn aan te doen voor hun eigen genoegen .....
Hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Jian kent iemand die heet Kanariepiet.
mijn achternaam is niet echt grapbestendigquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen die hier in het topic heeft gepost heeft gewoon een normale naam.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen die hier in het topic heeft gepost heeft gewoon een normale naam.
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
mijn achternaam is niet echt grapbestendig
Jessus, hilarisch man, je schudt ze zeker zo uit je mouw, kudos, manquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jian IS iemand die Kanariepiet heet, zijn ouders vonden Arend zo boos klinken
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.
Mijn achternaam valt in hetzelfde type als die van Sp3c.
mijn echte voornaam is arjanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.
Mijn achternaam valt in hetzelfde type als die van Sp3c.
Ik bedoelde letterlijk dit topic, niet deze reeks.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
goede vraag
hoe heet 3-voud dan?
volgens mij Slobodan
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
mijn echte voornaam is arjan
kom eens met een lijstje dan.. en wat is een abnormale voornaam ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.
Dat zijn de besten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
hij komt uit de spoorwijk ofzo Hagenees die matador
Omdat het dan een ontzettende teringzooi wordt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Waarom hebben wij geen postverwijderknop?
weet ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Waarom hebben wij geen postverwijderknop?
Speculaas ook? Hoe heet die dan, Joop, ... of nee, Driekus?!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het dan een ontzettende teringzooi wordt.
Nee. Ik ga natuurlijk geen namen geven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kom eens met een lijstje dan.. en wat is een abnormale voornaam ?
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Speculaas ook? Hoe heet die dan, Joop, ... of nee, Driekus?!
Nou deze.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet
zou handig zijn als users hun eigen dubbelposts zouden kunnen wegmaken
geef ff een linkje en dan haal ik het weg
Wat is dit nou allemaal weer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.
Shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.
POL raak ik niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou deze.
POL / Vuurwerkverbod
Ik poste iets in een verkeerd topic.
Altijd vervelend.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Den Haag,.
Amsterdam,.
Utrecht,.
Moet je maar beter opletten als je op invoeren drukt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou deze.
POL / Vuurwerkverbod
Ik poste iets in een verkeerd topic.
Altijd vervelend.
Don Juan. Neuh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou allemaal weer?
Ik heet helemaal geen Juan.
Het is ook niet erg hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar beter opletten als je op invoeren drukt.
ik doe dat altijd met DMquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook niet erg hoor.
Maar druk jij nooit eens per ongeluk verkeerd?
dan moet je vaker buiten komenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]![]()
* Jian mompelt iets over niets gewend.......
naar de verkeerde sturenquote:
Vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
naar de verkeerde sturen
das niet handig als modkan ik je zeggen
Heel soms, dat moest dan in DM ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook niet erg hoor.
Maar druk jij nooit eens per ongeluk verkeerd?
Tja, het kan de beste over komen...quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel soms, dat moest dan in DM ofzo.
Dan voel ik me wel een ei.
Zoooooo herkenbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef sp3c het volgende:
krijg je gesprekken als
XXX waarom haal je mijn onzin weg mafkees!
sp3c: nu begint XXX in mijn DM te mafkloten gek!!!
XXX: sorry?
sp3c: my bad die was voor Frutsels
XXX: WTF?
Ja daaag, dit is een SC. Nee we moeten de godganse dag naar gewauwel over ijshockey gaan zitten luisterenquote:
Yep, nog erg aftasten. Jij volgt nog niet he? Zitten wel leuke explosieve combinaties aan bewoners in denk ik. Ik vind het wel leuk, weer eens streams.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
tis nog vredig hè in Utopia, zowel daar als op het forum ...?!
Reclame en ik zie dit net voorbijkomen in een ander topic waar ik even mee zat te lezen, iets voor jou wel.quote:
Staat een foto bij.twitter:renedejong010 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:01:24110.000 mensen kijken momenteel outdoor naar de nhl wedstrijd detroit red wings-toronto maple leafs. Bizar! http://t.co/cMX8HvCZfc reageer retweet
Toch gebeurt het (wel eens).quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:19 schreef sp3c het volgende:
computers lopen niet vast als je ze goed behandeld
Ik heb een paar keer een 10 min. gekeken, maar het kon me niet erg boeien nog. En de cos en sc zijn ook nog wat lauw. Maar wellicht komt het nog, het begint natuurlijk net.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, nog erg aftasten. Jij volgt nog niet he? Zitten wel leuke explosieve combinaties aan bewoners in denk ik. Ik vind het wel leuk, weer eens streams.
das ieder jaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Reclame en ik zie dit net voorbijkomen in een ander topic waar ik even mee zat te lezen, iets voor jou wel.Staat een foto bij.twitter:renedejong010 twitterde op woensdag 01-01-2014 om 22:01:24110.000 mensen kijken momenteel outdoor naar de nhl wedstrijd detroit red wings-toronto maple leafs. Bizar! http://t.co/cMX8HvCZfc reageer retweet
Geef maar een seintje als het rellen gaat worden, dan ga ik wel lezen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, nog erg aftasten. Jij volgt nog niet he? Zitten wel leuke explosieve combinaties aan bewoners in denk ik. Ik vind het wel leuk, weer eens streams.
Durf je dat wel, zo in de grote, boze RLS wereld ....quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als het rellen gaat worden, dan ga ik wel lezen.
NWS is die tuigleventje, Juan weet niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
als je in NWS durft dan durf je overal, zo stoer is het allemaal niet
met zijn screenersquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS is die tuigleventje, Juan weet niet.
De rellen in RLS sc zijn/waren wel van een ander gehalte als de "rellen" in NWS sc. .... Ik kom hier ook om tot rust te komenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef sp3c het volgende:
als je in NWS durft dan durf je overal, zo stoer is het allemaal niet
tv staat uitquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit Arjan die show van Paul de Leeuw te kijken.
Die was erg sterk ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben de oudejaarsconference aan het terugkijken. Theo![]()
Poephoofd... ik dacht eerst dat de EO iets ging uitzenden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit Arjan die show van Paul de Leeuw te kijken.
Ik zou het niet weten, maar ik neem dat soort dingen dan maar aan van een ervaringsdeskundige zoals jij ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:32 schreef sp3c het volgende:
screeners kijken is net zoiets als matige pedosex
Ervaringsdeskundige sloeg ook niet op de screeners....... maar ik ben blij dat je het nog even beaamt.quote:
Hoeft niet, ik heb een zintuig daarvoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga niet seinen als het gaat rellen natuurlijk.
valt tegenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
moet voor jou weinig problemen opleveren, ..... inschatting hoor.
niet over Corrie iigquote:
ochquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
nog minder ....... my sympathy again ..
verrassendquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:39 schreef arjan1112 het volgende:
ze vind mij een starre dude die niet van mening kan veranderen.. las ik ergens..
screenersquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, pedo's of darters.
Trusten kerolquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga maar eens slapen bro's, lange dagen zo
dartende pedo's natuurlijk ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
We zitten in de finale van de finale van Darts ....... en Mighty Mike wordt zo nr1 van de wereldquote:
Ah, Hoera denk ik dan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
We zitten in de finale van de finale van Darts ....... en Mighty Mike wordt zo nr1 van de wereld
BN-ers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
Ja inderdaad. Wel begrijpelijk. Is volgens mij de eerste keer dat ik die conference volledig kijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was erg sterk ja.
Jammer dat het gelijk zijn laatste keer was.
Kijken of doen?quote:
Kijken is niet te doen. Zo saai...quote:
Willempie!quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wel begrijpelijk. Is volgens mij de eerste keer dat ik die conference volledig kijk.
Theo over het koningshuis
Heb jij ooit gesport?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kijken is niet te doen. Zo saai...
Met je 4882 posts per dag.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vierkante oogjes en afgestompte vingersben blij dat de top 2000 weer voorbij is.
Mexi en Frits gingen anders een stuk harderquote:
Frits was een gekkenhuis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mexi en Frits gingen anders een stuk harder
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
Ik heb vierkante oogjes en afgestompte vingersben blij dat de top 2000 weer voorbij is.
En als je het doet is het niet om aan te zien zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kijken is niet te doen. Zo saai...
Die slaapt ook amper tijdens de T2000.quote:
Nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb de top 3 nog gehoord, was niet echt een verrassing he?
Hahaquote:
Op de site van radio 2000, kies je 15 nummers uit de keuzelijst met ong 4.000 nummers en kun je 5 nummers aangeven die niet in die lijst staan. En dan tellen ze gewoon alle stemmen op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Hoe werkt het stemmen eigenlijk? Moet je dan zelf een top .. samenstellen of kun je gewoon stemmen welke liedjes er op wat voor plaats dan ook in zouden moeten?
Oh 15 nummers maar, okee. Zou wel leuk zijn als die top 3 eens een keer compleet anders zou zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op de site van radio 2000, kies je 15 nummers uit de keuzelijst met ong 4.000 nummers en kun je 5 nummers aangeven die niet in die lijst staan. En dan tellen ze gewoon alle stemmen op.
Ervan uitgaande dat dat eerlijk gaat, want daar zijn weleens twijfels over geweest.
Ja, maar ik denk dat dat voorlopig niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh 15 nummers maar, okee. Zou wel leuk zijn als die top 3 eens een keer compleet anders zou zijn.
Het viel nog mee, begon pas na10u en is maar 1x half 4 geworden.quote:
Waarschijnlijk zijn je toetsen niet meer leesbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het viel nog mee, begon pas na10u en is maar 1x half 4 geworden.
Maar ik moet wel 51 weken bijkomen
I'll rest my case...quote:
Als in "restant".quote:
Uh nee die snap ik niet schat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als in "restant".
die moet je snappen...
Nooit. Spring altijd uit bed. Dus land met 2 benen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf...
Verkeerde been uit bed gestapt?
Figuurlijk he? Sjaggerijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nooit. Spring altijd uit bed. Dus land met 2 benen.
Jah. Ik sla zo rechtsaf. Weet je dat alvast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Figuurlijk he? Sjaggerijn.
En je ontwijkt de vraag weer.
Goed om te weten dat eerste, doe voorzichtig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah. Ik sla zo rechtsaf. Weet je dat alvast.
Wat was je vraag? Neuken? Nee, vanaaf niet.
Je kunt ook gaan afwassen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:50 schreef hugecooll het volgende:
wat is dit voor homoshit op de vroege morgen
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.quote:
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?
ik recycle vooral hetzelfde serviesquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat doen mannen meestal heDat is gewoon ranzig.
Je servies is dagelijks "op"?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik recycle vooral hetzelfde serviesdus ik was wel dagelijks af
Ja ga maar weer schelden met je muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.
Wat lul je nou man...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee, maar hetzelfde bord ligt morgen weer bovenop toch jwx
quote:
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.quote:
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.
Dat wel ja, zit zo op de kast en dat letterlijk: geen commentaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.
Whats upquote:
Meer aanhoudingen maar minder 'zware' incidenten. Volgens AT5 vergelijkbaar met een drukke zaterdagavond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef arjan1112 het volgende:
Rustig in amsterdam betekend 200 arrestaties ?
weheheh
neequote:
Pas op dat je niet om 9 uur pas wakker word, dan is je ritme pas echt naar de klotequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef sp3c het volgende:
ik ben kapot gek, ik ga gewoon ff slapen
#superoudemanmodus
De badkamer aan kant want dat was alweer een dag geleden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Opa sp3c.
Ik heb al van alles gedaan, ga zometeen weer verder. En niet met niksdoen.
jij bent ook geen jongelui oma Cnorrie!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef Karina het volgende:
He wat? Ik gebruik nooit onkuise woorden.
Nee oud en vlot, zoals mijn oma weleens zei (toen nog niet over mij trouwens).quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent ook geen jongelui oma Cnorrie!
?
als er een Nederlandse man meedoet met grenzeloos daarna.. anders dat anderequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Hallo hallo
Vanavond komt de slimste mens tegelijkertijd met grenzeloos verliefd. Nu weet ik niet wat ik zal kijken. /dilemma
Zijn bijna altijd vrouwen geloof ik. Mannen zoeken het meestal niet zo ver heb ik het idee, tenzij ze hier niks vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als er een Nederlandse man meedoet met grenzeloos daarna.. anders dat andere
Vrouw is naief, man bedriegt vrouwquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
Nou meestal eindigt het niet zo heel erg schattig... en het is idd wel altijd hetzelfde. Meisje -> land met plaggenhutten -> knappe neger -> trouwen -> ruzie om geld of geen werk -> faal.
Andersom wel, in dat andere programma met Yvon Jaspersquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn bijna altijd vrouwen geloof ik. Mannen zoeken het meestal niet zo ver heb ik het idee, tenzij ze hier niks vinden
Oh ja dat is nog een derde reden voor faal inderdaad, ontrouw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouw is naief, man bedriegt vrouw
Maar niet met mannen die voor hun vrouw in het buitenland gingen wonen: de vrouwen kwamen dan naar Nederland.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is helemaal niet waar, ik weet ook niet waarom in Grenzeloos zo weinig mannen zitten.. maar er zijn zat programma's geweest met alleen maar mannen
Ja liefs uit. Inderdaad voornamelijk nederlandse vrouwen die ergens een aziaat of afrikaan vinden en naar nederland proberen te krijgen. Die kerstspecial was leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom wel, in dat andere programma met Yvon Jaspersdat zijn meestal mannen die hiernaartoe komen.
Kan ook zijn dat Nederlandse mannen minder snel aan zo een programma zullen meedoen.
Ja wel leuk om te zien. Heb het zelf ook gedaan maar ik zou het nu niet meer zo snel doen. Toch wel erg ingrijpend en veel gedoe als het mislooptquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef sp3c het volgende:
mja je kon wel op je klompen aanvoelen welk stelletje het niet ging halen
maar dan nog, dat hele grenzeloos naieve gedoe enzo van al die mensjes die gewoon zonder te mieten in het diepe springen vind ik schattig
maar het begon me te vervelen
Met Frank Buis als expert.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Oh wacht om 21:00 uur komt Scam City over Amsterdam bij Nat. Geo.
Reisprogramma Als de avond valt, komen allerlei oplichters tevoorschijn in een van de populairste toeristische trekpleisters van Europa: Amsterdam.
Zakkenrollers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Nou... waar zullen die nou intrappen.. taxi's zonder meter ofzo
Slechte drugs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Of die omrijden, proppers, gasten die je in een of ander obscuur hotelletje willen stoppen, geijkte dingen denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is gewoon jaloezie...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef sp3c het volgende:
naja de grootste scam is natuurlijk al uitgevoerd als je als toerist naar Amsterdam bent gelokt
Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet echt oplichting.
Geldwisseltruuk kan ook nog.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef sp3c het volgende:
naja de grootste scam is natuurlijk al uitgevoerd als je als toerist naar Amsterdam bent gelokt
Psilink 32 reacties 08-07-2013 | 12:08 uurquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.
http://www.at5.nl/artikel(...)-national-geographic
Maar ook drugs natuurlijk en taxi's.
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.
http://www.at5.nl/artikel(...)-national-geographic
Maar ook drugs natuurlijk en taxi's.
en dan nog op een vriendelijke manier ook zeg maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.
Mjah, ja en nee.. zakkenrollers zijn wel vaker langsgekomen bij Scam City, het gaat dan om goed georganiseerde bende's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.
Het is ook allemaal naar de kloten. Je zit nog in ontkenningsfase.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef arjan1112 het volgende:
Bij 5 jaar later met jeroen pauw zit willem middelkoop... die gaat flink voor lul staan.. volgens hem zou alles naar de klote gaan enzo
Te druk met andere dingen hequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ik kom hier weer eens langs.
10000 posts in 2 weken makenquote:
Als er iemand is die de alles klote vindt is het arjan wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook allemaal naar de kloten. Je zit nog in ontkenningsfase.
Hoeveel had Frits er dan wel niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10000 posts in 2 weken maken
Zware tijd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10000 posts in 2 weken maken
Wie niet. Ik klaag ook wat af hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
valt eigenlijk wel mee, ik hou gewoon van zeiken
S. Req en Top 2000quote:
Ow het valt dus wel opquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is dat jullie het zelf zeggen
Ik denk dat hij z'n volledige postaantal zo ongeveer wel in die 2 weken heeft gemaakt, van afgelopen maand. 12000 ofzo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel had Frits er dan wel niet?
Niet echt tussen alle zeurpieten hier.quote:
Klinkt wel zwaar inderdaad.quote:
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.quote:
Mjah, als je er zo over denkt dan begin je al niet goed natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voornemens, komt toch nooit wat van terecht.
Zo komt er inderdaad niets van al die voornemens terechtquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Wat een mooi streven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.
Ik werd uitgelachen om mijn goede voornemen (rijbewijs halen). Mijn zusje zei 'oh alweer?'quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga me voorlopig ook alleen nog maar bij de tv-topics houden van de programma's die ik zie...heb nog afgestompte vingersquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.
dat wil je niet, daar zijn geen ijsbanen en is als zodanig geen ijshockeyquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
ik had godverdomme naar Saba moeten gaan.. het kon nog toen ik 18 was.. maar ik kwam er pas achter toen het werd verboden
Normaal sta ik niet zo hoog, dus ik denk dat je de meeste tijd toch wel boven mij eindigt. En ik hoop dit jaar minder ziek te zijn, dus dat doet mijn postaantal ook geen goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef sp3c het volgende:
oeh dan moet ik deze maand #1 kunnen worden ergens
goed jaar wordt dit vrienden
1 meter 20 hehehehequote:
hehehehehequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
dus ik denk dat je de meeste tijd toch wel boven mij eindigt.
Neh, te skinny.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
uccie en nosjavelin denken knappe jongen hmmm
[ afbeelding ]
Meer geld uitgeven? Dat zal niet een veel voorkomend voornemen.zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn goede voornemens zijn:
1 meer naar buiten gaan als vorig jaar
2 minimaal 2 keer op vakantie gaan
3 meer geld uitgeven als vorig jaar
Mwah, ik kan niet buiten de SC's blijvenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga me voorlopig ook alleen nog maar bij de tv-topics houden van de programma's die ik zie...heb nog afgestompte vingers
Ik zie vooral tettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
uccie en nosjavelin denken knappe jongen hmmm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |