Je kunt ook gaan afwassen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:50 schreef hugecooll het volgende:
wat is dit voor homoshit op de vroege morgen
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.quote:
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?
ik recycle vooral hetzelfde serviesquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat doen mannen meestal heDat is gewoon ranzig.
Je servies is dagelijks "op"?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik recycle vooral hetzelfde serviesdus ik was wel dagelijks af
Ja ga maar weer schelden met je muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.
Wat lul je nou man...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee, maar hetzelfde bord ligt morgen weer bovenop toch jwx
quote:
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.quote:
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.
Dat wel ja, zit zo op de kast en dat letterlijk: geen commentaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.
Whats upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |