Nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb de top 3 nog gehoord, was niet echt een verrassing he?
Hahaquote:
Op de site van radio 2000, kies je 15 nummers uit de keuzelijst met ong 4.000 nummers en kun je 5 nummers aangeven die niet in die lijst staan. En dan tellen ze gewoon alle stemmen op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha
Hoe werkt het stemmen eigenlijk? Moet je dan zelf een top .. samenstellen of kun je gewoon stemmen welke liedjes er op wat voor plaats dan ook in zouden moeten?
Oh 15 nummers maar, okee. Zou wel leuk zijn als die top 3 eens een keer compleet anders zou zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op de site van radio 2000, kies je 15 nummers uit de keuzelijst met ong 4.000 nummers en kun je 5 nummers aangeven die niet in die lijst staan. En dan tellen ze gewoon alle stemmen op.
Ervan uitgaande dat dat eerlijk gaat, want daar zijn weleens twijfels over geweest.
Ja, maar ik denk dat dat voorlopig niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh 15 nummers maar, okee. Zou wel leuk zijn als die top 3 eens een keer compleet anders zou zijn.
Het viel nog mee, begon pas na10u en is maar 1x half 4 geworden.quote:
Waarschijnlijk zijn je toetsen niet meer leesbaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het viel nog mee, begon pas na10u en is maar 1x half 4 geworden.
Maar ik moet wel 51 weken bijkomen
I'll rest my case...quote:
Als in "restant".quote:
Uh nee die snap ik niet schat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als in "restant".
die moet je snappen...
Nooit. Spring altijd uit bed. Dus land met 2 benen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet vanaf...
Verkeerde been uit bed gestapt?
Figuurlijk he? Sjaggerijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nooit. Spring altijd uit bed. Dus land met 2 benen.
Jah. Ik sla zo rechtsaf. Weet je dat alvast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Figuurlijk he? Sjaggerijn.
En je ontwijkt de vraag weer.
Goed om te weten dat eerste, doe voorzichtig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jah. Ik sla zo rechtsaf. Weet je dat alvast.
Wat was je vraag? Neuken? Nee, vanaaf niet.
Je kunt ook gaan afwassen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:50 schreef hugecooll het volgende:
wat is dit voor homoshit op de vroege morgen
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.quote:
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoek je wat anders wat je hier een paar uur weg houdt.
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet jij niet wat doen of zo? Beetje de pot verwijt de ketel he?
ik recycle vooral hetzelfde serviesquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat doen mannen meestal heDat is gewoon ranzig.
Je servies is dagelijks "op"?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik recycle vooral hetzelfde serviesdus ik was wel dagelijks af
Ja ga maar weer schelden met je muts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ff rustig de boel opstarten. Al vanaf 7 uur bezig hoor muts.
Wat lul je nou man...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nee, maar hetzelfde bord ligt morgen weer bovenop toch jwx
quote:
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.quote:
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tis wijvengezeur. Moet je aanspreken.
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee totaal niet, ik ben niet zo een zeurwijf.
Dat wel ja, zit zo op de kast en dat letterlijk: geen commentaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hapt wel lekker. Letterlijk en figuurlijk.
Whats upquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |