Meer aanhoudingen maar minder 'zware' incidenten. Volgens AT5 vergelijkbaar met een drukke zaterdagavond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef arjan1112 het volgende:
Rustig in amsterdam betekend 200 arrestaties ?
weheheh
neequote:
Pas op dat je niet om 9 uur pas wakker word, dan is je ritme pas echt naar de klotequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef sp3c het volgende:
ik ben kapot gek, ik ga gewoon ff slapen
#superoudemanmodus
De badkamer aan kant want dat was alweer een dag geleden?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
Opa sp3c.
Ik heb al van alles gedaan, ga zometeen weer verder. En niet met niksdoen.
jij bent ook geen jongelui oma Cnorrie!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef Karina het volgende:
He wat? Ik gebruik nooit onkuise woorden.
Nee oud en vlot, zoals mijn oma weleens zei (toen nog niet over mij trouwens).quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent ook geen jongelui oma Cnorrie!
?
als er een Nederlandse man meedoet met grenzeloos daarna.. anders dat anderequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Hallo hallo
Vanavond komt de slimste mens tegelijkertijd met grenzeloos verliefd. Nu weet ik niet wat ik zal kijken. /dilemma
Zijn bijna altijd vrouwen geloof ik. Mannen zoeken het meestal niet zo ver heb ik het idee, tenzij ze hier niks vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als er een Nederlandse man meedoet met grenzeloos daarna.. anders dat andere
Vrouw is naief, man bedriegt vrouwquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef Karina het volgende:
Nou meestal eindigt het niet zo heel erg schattig... en het is idd wel altijd hetzelfde. Meisje -> land met plaggenhutten -> knappe neger -> trouwen -> ruzie om geld of geen werk -> faal.
Andersom wel, in dat andere programma met Yvon Jaspersquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zijn bijna altijd vrouwen geloof ik. Mannen zoeken het meestal niet zo ver heb ik het idee, tenzij ze hier niks vinden
Oh ja dat is nog een derde reden voor faal inderdaad, ontrouw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrouw is naief, man bedriegt vrouw
Maar niet met mannen die voor hun vrouw in het buitenland gingen wonen: de vrouwen kwamen dan naar Nederland.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is helemaal niet waar, ik weet ook niet waarom in Grenzeloos zo weinig mannen zitten.. maar er zijn zat programma's geweest met alleen maar mannen
Ja liefs uit. Inderdaad voornamelijk nederlandse vrouwen die ergens een aziaat of afrikaan vinden en naar nederland proberen te krijgen. Die kerstspecial was leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom wel, in dat andere programma met Yvon Jaspersdat zijn meestal mannen die hiernaartoe komen.
Kan ook zijn dat Nederlandse mannen minder snel aan zo een programma zullen meedoen.
Ja wel leuk om te zien. Heb het zelf ook gedaan maar ik zou het nu niet meer zo snel doen. Toch wel erg ingrijpend en veel gedoe als het mislooptquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:25 schreef sp3c het volgende:
mja je kon wel op je klompen aanvoelen welk stelletje het niet ging halen
maar dan nog, dat hele grenzeloos naieve gedoe enzo van al die mensjes die gewoon zonder te mieten in het diepe springen vind ik schattig
maar het begon me te vervelen
Met Frank Buis als expert.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:27 schreef Karina het volgende:
Oh wacht om 21:00 uur komt Scam City over Amsterdam bij Nat. Geo.
Reisprogramma Als de avond valt, komen allerlei oplichters tevoorschijn in een van de populairste toeristische trekpleisters van Europa: Amsterdam.
Zakkenrollers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Nou... waar zullen die nou intrappen.. taxi's zonder meter ofzo
Slechte drugs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Of die omrijden, proppers, gasten die je in een of ander obscuur hotelletje willen stoppen, geijkte dingen denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is gewoon jaloezie...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef sp3c het volgende:
naja de grootste scam is natuurlijk al uitgevoerd als je als toerist naar Amsterdam bent gelokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |