Jah, omdat dat zo lekker aansloot bij de AGM-88 HARM (rocket), maar hier is het gewoon een naam voor een boer ....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man, die dude in J.A.G. heette ook Harm en die vloog in straaljagers en shit
ar raketten zijn ook gewoon een topshowquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, omdat dat zo lekker aansloot bij de AGM-88 HARM (rocket), maar hier is het gewoon een naam voor een boer ....
ik schud ze er zo uit broerquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Jezus, goeie TT zeg, hoe kom je er zo op .......
Jian IS iemand die Kanariepiet heet, zijn ouders vonden Arend zo boos klinkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Jian kent iemand die heet Kanariepiet.
Nee, Storm, dat is lekker grapbestendig .......... wat ouders hun kinderen niet bereid zijn aan te doen voor hun eigen genoegen .....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
anyways, je zal maar arend heten!
dan gaan mensen grappen maken over je oog hoor
ja DUH!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, Storm, dat is lekker grapbestendig .......... wat ouders hun kinderen niet bereid zijn aan te doen voor hun eigen genoegen .....
Hoe weet jij dat dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Jian kent iemand die heet Kanariepiet.
mijn achternaam is niet echt grapbestendigquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen die hier in het topic heeft gepost heeft gewoon een normale naam.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen die hier in het topic heeft gepost heeft gewoon een normale naam.
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
mijn achternaam is niet echt grapbestendig
Jessus, hilarisch man, je schudt ze zeker zo uit je mouw, kudos, manquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jian IS iemand die Kanariepiet heet, zijn ouders vonden Arend zo boos klinken
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.
Mijn achternaam valt in hetzelfde type als die van Sp3c.
mijn echte voornaam is arjanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn achternaam ook niet. Maar ik had het over de voornamen. Maar bij jou weet ik dat niet.
Mijn achternaam valt in hetzelfde type als die van Sp3c.
Ik bedoelde letterlijk dit topic, niet deze reeks.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef sp3c het volgende:
goede vraag
hoe heet 3-voud dan?
volgens mij Slobodan
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
mijn echte voornaam is arjan
kom eens met een lijstje dan.. en wat is een abnormale voornaam ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.
Dat zijn de besten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
hij komt uit de spoorwijk ofzo Hagenees die matador
Omdat het dan een ontzettende teringzooi wordt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Waarom hebben wij geen postverwijderknop?
weet ik nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Webschip het volgende:
Waarom hebben wij geen postverwijderknop?
Speculaas ook? Hoe heet die dan, Joop, ... of nee, Driekus?!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen nog steeds een gewone naam.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het dan een ontzettende teringzooi wordt.
Nee. Ik ga natuurlijk geen namen geven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
kom eens met een lijstje dan.. en wat is een abnormale voornaam ?
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Speculaas ook? Hoe heet die dan, Joop, ... of nee, Driekus?!
Nou deze.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet
zou handig zijn als users hun eigen dubbelposts zouden kunnen wegmaken
geef ff een linkje en dan haal ik het weg
Wat is dit nou allemaal weer?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.
Shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Sterker nog, lijkt wel wat op die van jou.
POL raak ik niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou deze.
POL / Vuurwerkverbod
Ik poste iets in een verkeerd topic.
Altijd vervelend.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Den Haag,.
Amsterdam,.
Utrecht,.
Moet je maar beter opletten als je op invoeren drukt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou deze.
POL / Vuurwerkverbod
Ik poste iets in een verkeerd topic.
Altijd vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |