Gevoelig screenertje geraakt hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
anders pak je gewoon een screenertje ......
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geėmotioneerd was ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevoelig screenertje geraakt hoor.
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee wat screeners zijn. Is dat dat mensen in de bioscoopzaal filmen?
Kijk hem zo doen ineens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geėmotioneerd was ......
Hoe doen? ik doe altijd hartstikke aardig hier ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem zo doen ineens.
Met zijn screeners.
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.
*verbaast.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dan geloven jullie het niet. Het verbaasd me wel dat jullie over het natuurprogramma vallen maar niet over dat ik streams luister.
nee is prerelease, kwaliteit is matigquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
Doe dat, heb je ook een keer een goed verhaal ........quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
sp3c heeft geen idee
goed verhaal Jian, ik zou het onthouden en aan mijn kleinkinderen vertellen
Past wel bij Jian.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Yupquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
of niet ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Volgende keer edit ik het wel voor je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al Hugo. Maar te lui om te editten.
hij blijft gewoon volhouden dat het cool isquote:
of toch welquote:
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
ik heb gewoon gelijk, dan heb ik geen reden om niet vol te houden
Nou zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Jian en zijn screeners is wel een goeie nieuwe TT.
nee das Harmquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......
Oh dat mag serieus gerust. Graag zelfs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer edit ik het wel voor je.
wat is daar nu weer mis mee?quote:
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is daar nu weer mis mee?
maar Harm is zeker top10
nee man, die dude in J.A.G. heette ook Harm en die vloog in straaljagers en shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
ja maar het is grappig in combinatie met mijn achternaamquote:Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
Storm is de baas van Jiskefet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |