quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, jij had daar juist altijd commentaar op en nu doe je het zelf.
Waar kan ik dat downloaden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
weheheehhe.. eerst elkaar in elkaar slaan en dan met een voorbind dildo de verliezer naaien.. topshow
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet er wel iemand mee.Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.
Daar moet je als man alleen heen als je weet dat je er wat voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Niet man.quote:
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reetquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
dan ook niet, die shit is gewoon altijd matig
Ik kan me dat niet herinneren. Sowieso was dat toen niet op comedy central.quote:
gezelligste van 2013quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reet
Weeds.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
en die vage shit met die milf die drugsdealer werd ofzo, hoe heette dat ook weer
dat was pas echt dikke matig
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gezelligste van 2013
het is nu 2014, ik ga voor Remlof zijn prijs
nee ik dies ook voor mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.
Draaien die nog in de bioscoop?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.
anders pak je gewoon een screenertje ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
Gevoelig screenertje geraakt hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
anders pak je gewoon een screenertje ......
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geëmotioneerd was ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevoelig screenertje geraakt hoor.
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee wat screeners zijn. Is dat dat mensen in de bioscoopzaal filmen?
Kijk hem zo doen ineens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow sorry, ik wist niet dat je zo snel geëmotioneerd was ......
Hoe doen? ik doe altijd hartstikke aardig hier ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk hem zo doen ineens.
Met zijn screeners.
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, sp3c heeft ook geen idee. Het is een promotie DVD voor een nieuwe film, soms met reclame teksten er tussendoor, maar soms ook niet, soms alleen aan het begin of het eind van een film. Die worden voor de release van een film naar belanghebbenden gestuurd en lekken zo nu en dan uit.
*verbaast.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou dan geloven jullie het niet. Het verbaasd me wel dat jullie over het natuurprogramma vallen maar niet over dat ik streams luister.
nee is prerelease, kwaliteit is matigquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
Doe dat, heb je ook een keer een goed verhaal ........quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef sp3c het volgende:
sp3c heeft geen idee
goed verhaal Jian, ik zou het onthouden en aan mijn kleinkinderen vertellen
Past wel bij Jian.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Yupquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt helemaal niet zo raar eigenlijk. In feite is het dus gewoon de film als je een goede te pakken hebt.
of niet ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee is prerelease, kwaliteit is matig
Volgende keer edit ik het wel voor je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al Hugo. Maar te lui om te editten.
hij blijft gewoon volhouden dat het cool isquote:
of toch welquote:
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
ik heb gewoon gelijk, dan heb ik geen reden om niet vol te houden
Nou zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Jian en zijn screeners is wel een goeie nieuwe TT.
nee das Harmquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelijk is een subjectief begrip en subjectief is "your middle name" of niet dan ......
Oh dat mag serieus gerust. Graag zelfs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer edit ik het wel voor je.
wat is daar nu weer mis mee?quote:
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat is daar nu weer mis mee?
maar Harm is zeker top10
nee man, die dude in J.A.G. heette ook Harm en die vloog in straaljagers en shitquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
ja maar het is grappig in combinatie met mijn achternaamquote:Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
Storm is de baas van Jiskefet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als je spruitjes verbouwt en koeien melkt .....![]()
Storm, da's toch zo'n stripfiguur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |