quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, jij had daar juist altijd commentaar op en nu doe je het zelf.
Waar kan ik dat downloaden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
weheheehhe.. eerst elkaar in elkaar slaan en dan met een voorbind dildo de verliezer naaien.. topshow
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet er wel iemand mee.Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.
Daar moet je als man alleen heen als je weet dat je er wat voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Niet man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |