quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, jij had daar juist altijd commentaar op en nu doe je het zelf.
Waar kan ik dat downloaden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
weheheehhe.. eerst elkaar in elkaar slaan en dan met een voorbind dildo de verliezer naaien.. topshow
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet er wel iemand mee.Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het niet zo'n kutfilm leek had ik aangeboden om een keer mee te gaan. Jammerdebammer.
Daar moet je als man alleen heen als je weet dat je er wat voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij houdt zeker weer alleen van romantische komedies?
Niet man.quote:
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reetquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
dan ook niet, die shit is gewoon altijd matig
Ik kan me dat niet herinneren. Sowieso was dat toen niet op comedy central.quote:
gezelligste van 2013quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je nog meer te zeiken, 't gaat maar door, post na post. Gezelligste user van NWS .... m'n reet
Weeds.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
en die vage shit met die milf die drugsdealer werd ofzo, hoe heette dat ook weer
dat was pas echt dikke matig
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
gezelligste van 2013
het is nu 2014, ik ga voor Remlof zijn prijs
nee ik dies ook voor mijquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe volgend jaar een 'sjaggerijnigste' user dan win ik met straatlengte.
Draaien die nog in de bioscoop?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet echt. Ik houd van films als Girl interrupted, Intouchables en Shutter Island, Sleepers enzo.
anders pak je gewoon een screenertje ......quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Draaien die nog in de bioscoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |