Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet echt oplichting.
Geldwisseltruuk kan ook nog.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:31 schreef sp3c het volgende:
naja de grootste scam is natuurlijk al uitgevoerd als je als toerist naar Amsterdam bent gelokt
Psilink 32 reacties 08-07-2013 | 12:08 uurquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.
http://www.at5.nl/artikel(...)-national-geographic
Maar ook drugs natuurlijk en taxi's.
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is afgelopen zomer opgenomen, het was toen al in de media. Het gaat vooral om Roemeense zakkenrollers, hele bende's en zo.
http://www.at5.nl/artikel(...)-national-geographic
Maar ook drugs natuurlijk en taxi's.
en dan nog op een vriendelijke manier ook zeg maar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.
Mjah, ja en nee.. zakkenrollers zijn wel vaker langsgekomen bij Scam City, het gaat dan om goed georganiseerde bende's.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik vind zakkenrollen toch echt geen oplichting. Oplichting is als je bij de neus wordt genomen niet als je 'gewoon' wordt bestolen.
Het is ook allemaal naar de kloten. Je zit nog in ontkenningsfase.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:46 schreef arjan1112 het volgende:
Bij 5 jaar later met jeroen pauw zit willem middelkoop... die gaat flink voor lul staan.. volgens hem zou alles naar de klote gaan enzo
Te druk met andere dingen hequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ik kom hier weer eens langs.
10000 posts in 2 weken makenquote:
Als er iemand is die de alles klote vindt is het arjan wel.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook allemaal naar de kloten. Je zit nog in ontkenningsfase.
Hoeveel had Frits er dan wel niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10000 posts in 2 weken maken
Zware tijd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10000 posts in 2 weken maken
Wie niet. Ik klaag ook wat af hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
valt eigenlijk wel mee, ik hou gewoon van zeiken
S. Req en Top 2000quote:
Ow het valt dus wel opquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is dat jullie het zelf zeggen
Ik denk dat hij z'n volledige postaantal zo ongeveer wel in die 2 weken heeft gemaakt, van afgelopen maand. 12000 ofzo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeveel had Frits er dan wel niet?
Niet echt tussen alle zeurpieten hier.quote:
Klinkt wel zwaar inderdaad.quote:
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.quote:
Mjah, als je er zo over denkt dan begin je al niet goed natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voornemens, komt toch nooit wat van terecht.
Zo komt er inderdaad niets van al die voornemens terechtquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Wat een mooi streven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.
Ik werd uitgelachen om mijn goede voornemen (rijbewijs halen). Mijn zusje zei 'oh alweer?'quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga me voorlopig ook alleen nog maar bij de tv-topics houden van de programma's die ik zie...heb nog afgestompte vingersquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga deze maand proberen om relatief weinig in de top 10 totals te komen. Top 50 mag, maar top 10 is me te gortig. En op dagen dat er niet veel te doen is een dagje pauze.
dat wil je niet, daar zijn geen ijsbanen en is als zodanig geen ijshockeyquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
ik had godverdomme naar Saba moeten gaan.. het kon nog toen ik 18 was.. maar ik kwam er pas achter toen het werd verboden
Normaal sta ik niet zo hoog, dus ik denk dat je de meeste tijd toch wel boven mij eindigt. En ik hoop dit jaar minder ziek te zijn, dus dat doet mijn postaantal ook geen goed.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:24 schreef sp3c het volgende:
oeh dan moet ik deze maand #1 kunnen worden ergens
goed jaar wordt dit vrienden
1 meter 20 hehehehequote:
hehehehehequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
dus ik denk dat je de meeste tijd toch wel boven mij eindigt.
Neh, te skinny.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
uccie en nosjavelin denken knappe jongen hmmm
[ afbeelding ]
Meer geld uitgeven? Dat zal niet een veel voorkomend voornemen.zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:28 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn goede voornemens zijn:
1 meer naar buiten gaan als vorig jaar
2 minimaal 2 keer op vakantie gaan
3 meer geld uitgeven als vorig jaar
Mwah, ik kan niet buiten de SC's blijvenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga me voorlopig ook alleen nog maar bij de tv-topics houden van de programma's die ik zie...heb nog afgestompte vingers
Ik zie vooral tettenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
uccie en nosjavelin denken knappe jongen hmmm
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |