toto begon ;squote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:18 schreef J.James het volgende:
Weten jullie misschien nog een goeie usericon voor me?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Haha, ik vond 'm wel goed hoor. Eigen schuld, dus ja...
ik ookquote:
Wat is heksenkaas?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
ik moet naar de ah stokbrood en heksenkaas kopen ;s
ook nietquote:
Heksenkaasquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
ik moet naar de ah stokbrood en heksenkaas kopen ;s
Zelfde Mutoquote:
hoe is het, ezelltje?quote:
mijn ah is open van 12 tot 18quote:
Balen dat de dichtstbijzijnde supermarkten gesloten zijn.quote:
Hmmm, even online kijken.quote:
goed. Balen van de regen hier. Ik ga denk ik film kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Balen dat de dichtstbijzijnde supermarkten gesloten zijn.Voor de rest goed. Met jou?
[..]
Hmmm, even online kijken.
allerhandigstquote:
Film kijken is ook leuk. Weet je al welke? Veel plezier trouwens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
goed. Balen van de regen hier. Ik ga denk ik film kijken.
Poor Little White Boy 2?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
goed. Balen van de regen hier. Ik ga denk ik film kijken.
Een of ander Scandinavische. Jagten/thr hunt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef J.James het volgende:
[..]
Film kijken is ook leuk. Weet je al welke? Veel plezier trouwens.
Ik ga 'm even downloaden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Een of ander Scandinavische. Jagten/thr hunt.
wat heb je nodig?quote:
kom spanje.quote:
ECHT!!!quote:
nee. Ik regel lekker eten en mijn gezelligheid. Jij de rest.quote:
Een AH to go in de centrale hal en helemaal rechts bij dat kleine halletje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:48 schreef Etsu het volgende:
Ezell, heeft Amsterdam CS wel een Ah?kon t niet vinden
Als het je het nooit lukt, moet je niet de moeite nemen om weer te proberen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga WIDM ook weer proberen te volgen. Poging 10.
niet gezienquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een AH to go in de centrale hal en helemaal rechts bij dat kleine halletje.
Vind het wel een aardig concept maar vergeet het altijd op te zetten na een week.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Als het je het nooit lukt, moet je niet de moeite nemen om weer te proberen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga WIDM ook weer proberen te volgen. Poging 10.
"als ik hetero was viel ik op hem"quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet gezienmaar naar de broodjeszaak geweest, ook duur
Hoe was je O&N?
dmquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
Toto ik snap t niet waarom app je mij met dat ik moet komen maar zie ik niks
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet gezienmaar naar de broodjeszaak geweest, ook duur
Hoe was je O&N?
Ben mobiel en kan dus niet lezenquote:
heb wifi uitquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben mobiel en kan dus niet lezen
Zeg gewoon en doe niet zo geheimzinnig en negeer me niet op wa
Ah, hoef jou dat niet te vertellen denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]Wel prima. Ook nog even langs een vriendin geweest. Was lachen. En die van jou?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, hoef jou dat niet te vertellen denk ik
Ze had een UI van haar anusquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net was je nog online.
En die hele James boeit me niet, is een en grote troll. Dus nee.
Ik kreeg ze doorgestuurd. Het moest een keer kunnen.quote:
nuquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja wanneer gaan we op huwelijksnacht
21.20 NL3quote:
Een bilspleet, zou hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef J.James het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een anus is?
Hier zitten twee XL's en en ze zijn beide dicht.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moge in 2014 nog vele meets tussen ons volgenlobi
Je zou hier niet meer postenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef J.James het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat een anus is?
oke nice dankjequote:
Nee, dat is geen anus dus.quote:
Jullie reageerden er niet op dus ik dacht dat het jullie niks kon schelen of ik wel of niet post hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je zou hier niet meer postenmaw: je meende niks van je post.
Goh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:00 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, dat is geen anus dus.
[..]
Jullie reageerden er niet op dus ik dacht dat het jullie niks kon schelen of ik wel of niet post hier.
dacht dat jullie bff's warenquote:
Ik vind het jammer dat zelfs als ik serieus ben, mensen nog denken dat ik troll.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
James je bent een FOK! legende net als AnthonyZeus
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat zelfs als ik serieus ben, mensen nog denken dat ik troll.
Misschien was niet meer posten dan niet eens zo'n slecht idee van me.
Te ingeiwkkeldquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)anneer-je-sushi-eet/
misschien neukertje gevondenquote:
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieusquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.
Kijk maar naar Etsu.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.
Kijk maar naar Etsu.
Misschien omdat je elke keer door de mand valt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieus
Meid, ga ergens anders janken, maar niet hier. Niemand kan je nog serieus nemen na je domme acties en loze beloftes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieus
HAHAquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
wtf zwer, dat filmpje dat je hebt geliket op fbop dat liedje van miley
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien omdat je elke keer door de mand valt?![]()
Doe eens niet zo onaardig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, ga ergens anders janken, maar niet hier. Niemand kan je nog serieus nemen na je domme acties en loze beloftes.
ga eens wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.
[..]
Doe eens niet zo onaardig.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:40 schreef J.James het volgende:
Ik denk dat dit even mijn laatste keer is dat ik hier post.
Ik wil mijn excuses aanbieden voor wat ik gezegd heb aan Crack_ en de anderen. Ik had niet zo moeten reageren, punt. Er is geen excuus voor te bedenken dat het goed maakt wat ik gedaan heb.
Misschien dat wat er eerder gebeurd is in TC ervoor gezorgd heeft dat ik zo reageerde, maar dan nog is dat geen excuus.
Daarom: sorry voor mijn gedrag en posts. Ik begrijp dat mijn aanwezigheid hier even niet gewenst is dus ik zal me de komende tijd rustig houden en niet een tijdje niet meer hier posten.
Je poststijl is te opvallend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.
[..]
Doe eens niet zo onaardig.
Doe eens niet zo onaardig. Ik snap niet waarom jij altijd zo moet doen. Of denk je dat dat stoer is?quote:
Yes, unlike you heb ik en reputatie okéquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig. Ik snap niet waarom jij altijd zo moet doen. Of denk je dat dat stoer is?
Camslet toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Yes, unlike you heb ik en reputatie oké
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het lukt je totaal niet om stoer over te komen dan. Ik vind het een beetje zielig eerder dat je nooit normaal kunt reageren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, die titel draag ik graag over aan degene die zijn bilspleet liet zienquote:
Dan verander ik diequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je poststijl is te opvallend..
Zo dus..
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, die titel draag ik graag over aan degene die zijn bilspleet liet zien
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er niet bij sorryquote:
Beter je best doen om het wel te verdragen dan? Ik ben nu niet vervelend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
Nee james, eigenlijk ben je gewoon super vervelend en kunnen wij niet verdragen dat je hie rbent met je domme gedrag en getroll. doeg
Dat vind jij ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Beter je best doen om het wel te verdragen dan? Ik ben nu niet vervelend.
Opgekanjerd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Nou het lukt je totaal niet om stoer over te komen dan. Ik vind het een beetje zielig eerder dat je nooit normaal kunt reageren.
Ben niet gegaanquote:
npquote:
Het is niet aan jou om mensen weg te sturen hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opgekanjerd.
En lees je eigen post terug die sof postte.
En de reden dat we niet op reageerden, is dat we je kunnen missen als kiespijn en je geen aandacht waard bent.
Snap het nou.
jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
iemand met wie ik geen vrienden ben op fb likete mijn foto zal ik bedanken
ne ejohquote:
Ik geef het op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om mensen weg te sturen hier.
Je doet alleen maar onaardig omdat ik eerst tegen je zei dat ik een meisje was en dat ik later zei dat dat niet zo was. Je bent daar nog steeds niet overheen dus.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef J.James het volgende:
Je doet alleen maar onaardig omdat ik eerst tegen je zei dat ik een meisje was en dat ik later zei dat dat niet zo was
Oké.quote:
Hmm jeetje, ik denk dat ik voor Sof een bureau ga opstarten voor nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze noemde haar vriendin zelf een nieuwjaarsduik. Met gigantische ruzies als gevolg.
alsjeblieftquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké.
Sorry dat ik dat gedaan heb en dat ik tegen je gelogen heb. En sorry dat ik me soms op een manier gedraag die jij als irritant ervaart. Ik doe het niet met opzet, en doe het zeker niet om jou te irriteren.
Maar ik wel me beteren, ook al denk jij nu misschien dat ik aan het trollen ben. Ik wil gewoon dat we in hetzelfde topic kunnen posten zonder de opmerkingen naar elkaar. En ik snap best dat we nooit vrienden kunnen worden maar ik wil wel graag dat er in ieder geval geen ruzie meer is, juist tussen ons. Dat je niet altijd het meest negatieve in mijn posts ziet zegmaar. Want ik bedoel het echt niet negatief. Soms misschien, maar het grootste deel van de tijd niet.
Wat kan ik doen? En zeg niet weggaan uit het topic, want dat is geen echte oplossing natuurlijk.
Niet teveel hooi op de vork nemen he. Je moet al je klanten nog wel de juiste aandacht kunnen bieden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm jeetje, ik denk dat ik voor Sof een bureau ga opstarten voor nieuwe vrienden.
Etsuquote:
Meid....quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
Kak, blijft de trein 10 min stilstaan en nu mis ik m'n overstap en dan mis ik dus ook weer m'n tweede overstap en ben ik een uur langer onderweg
NS![]()
![]()
haha LR zo rebels die jongenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja James. Dan had je mijn onvoorwaardelijke vriendschap maar moeten accepteren. Nu weiger ik je te steunen.
Ik bedoel je niet om niks te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet teveel hooi op de vork nemen he. Je moet al je klanten nog wel de juiste aandacht kunnen bieden.
Straks moet ik nog echt aan het werk.
Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja James. Dan had je mijn onvoorwaardelijke vriendschap maar moeten accepteren. Nu weiger ik je te steunen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.
Ik vind mensen zonder gevoel voor schaamte wel zijn charme hebben. Zeker omdat je van te voren al wist dat je naderhand deze act zou gaan opvoerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.
Maar das geen reden, vlegel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Daley begint nog over te slaan buiten Fok! ook![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan James op je dak krijgt.
Wie is mijn concurrent?quote:
Sorry hoor maar dat heb je helemaal mis. Ik was het echt niet van plan. Ik was alleen van plan om die broek te laten zien toen iemand een opmerking over skinny jeans maakte. Ik zou 'm niet eens aan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind mensen zonder gevoel voor schaamte wel zijn charme hebben. Zeker omdat je van te voren al wist dat je naderhand deze act zou gaan opvoeren![]()
Een troll met een visie
Wil je mij verzorgen en zorgen dat ik weer alles kan doen? Dan ben je voor eeuwig mijn held en zal ik je eren met een standbeeld.quote:
quote:
Je moet het niet te ver doorzetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat heb je helemaal mis. Ik was het echt niet van plan. Ik was alleen van plan om die broek te laten zien toen iemand een opmerking over skinny jeans maakte. Ik zou 'm niet eens aan doen.
Totdat iemand dat dus vroeg, ik weet niet meer precies wie. Ik dacht: wat maakt het nou uit om 'm even te laten zien? Daar kunnen ze me niet op pakken ofzo.
Maar ik heb me een beetje mee laten gaan en toen gevraagd werd om te twerken heb ik dat ook gedaan en daar hebben jullie zo erg om gelachen en schaam ik me nu zo voor.
Ik wou echt dat ik het niet had gedaan want ik voel me er kut door dat het gebeurd is en dat er snapshots van zijn. En ook dat het iedere keer weer ter sprake komt.
Ik heb iets doms gedaan, oké? Ik heb er spijt van. Kunnen we het nu dan laten rusten en niet dingen erachter gaan zoeken? Want meer dan dit is het niet.
Ik ben gisternacht zelfs nog naar huis kunnen fietsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
nog steeds geen kater, wat een baas ben ik toch ook.
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je mij verzorgen en zorgen dat ik weer alles kan doen? Dan ben je voor eeuwig mijn held en zal ik je eren met een standbeeld.
Ik overweeg dat serieus als ik alles weer zou kunnen en nooit meer last zou hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wel in natura belonen natuurlijk
Ik ben helaas een deel kwijt, ik heb wel weer chanant lopen doen op de app.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het niet te ver doorzetten.
[..]
Ik ben gisternacht zelfs nog naar huis kunnen fietsen
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het niet te ver doorzetten.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik overweeg dat serieus als ik alles weer zou kunnen en nooit meer last zou hebben.
Geloof me.
gvd insoquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen is hier geestelijk gestoord. nou en
beperkt*quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHDquote:
Stevig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan blijf ik weg.
Hoe is zijn kontje?
Ik heb: geen ADDquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHD
of ze hebben autisme (spatieloos)
Of ze zijn homo.
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze zijn homo.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze zijn homo.
Oke ik doe m'n bestquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude.
Je kan het emogiffen, maar ik zou het serieus nemen.
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus homo zijn is geestelijk gestoord?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze zijn homo.
Zomaar een tip:quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.
Als ik een te kleine broek gekocht heb, dan durf ik eigenlijk niet meer terug te gaan naar de winkel om 'm te ruilen, omdat ik dan die verkoopster moet aanspreken. Of te bellen over hoe ik 'm moet retourneren want dan moet je met zo iemand praten enzo. Dat vind ik eng en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Ik durf het niet echt.
Dan overtuig ik mezelf liever dat het wel goed past zodat ik geen probleem heb. Dan blijf ik het voor mezelf herhalen, ook al is het niet echt zo. En dan weet ik wel dat het niet echt zo is, maar dan negeer ik dat omdat dat makkelijker voor me is.
Flikker toch een eind op joh. Niemand geeft een fuck.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties.
Inso_ heeft gesproken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh. Niemand geeft een fuck.
Jij hebt in ieder geval geen aspergers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus homo zijn is geestelijk gestoord?
daarom gewoon op internet bestellenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.
Als ik een te kleine broek gekocht heb, dan durf ik eigenlijk niet meer terug te gaan naar de winkel om 'm te ruilen, omdat ik dan die verkoopster moet aanspreken. Of te bellen over hoe ik 'm moet retourneren want dan moet je met zo iemand praten enzo. Dat vind ik eng en daar voel ik me ongemakkelijk bij. Ik durf het niet echt.
Dan overtuig ik mezelf liever dat het wel goed past zodat ik geen probleem heb. Dan blijf ik het voor mezelf herhalen, ook al is het niet echt zo. En dan weet ik wel dat het niet echt zo is, maar dan negeer ik dat omdat dat makkelijker voor me is.
Maar wel doof.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval geen aspergers.
Ik loop al bij GGZ en praat daar met psychiater/psycholoog. Die helpt me om hier mee om te gaan. Maar ik ben niet in één klap genezen en ik probeer via deze weg uit te leggen waarom ik me soms zo gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik het niet met opzet toe. Dat mensen hier het misschien begrijpen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zomaar een tip:
Psychiater/Psycholoog
Pics.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik toch wel homo ben bij nader inzien. Gister weer in contract met een stijltang geweest.
Het is internet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik loop al bij GGZ en praat daar met psychiater/psycholoog. Die helpt me om hier mee om te gaan. Maar ik ben niet in één klap genezen en ik probeer via deze weg uit te leggen waarom ik me soms zo gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik het niet met opzet toe. Dat mensen hier het misschien begrijpen.
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik toch wel homo ben bij nader inzien. Gister weer in contract met een stijltang geweest.
geilquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ALs ik in zijn oor kreun hoort-ie het wel hoor
DM mij jouwe, meisjequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zal Etsu's nummer via DM naar je sturen.
Er zijn mensen die die voor de 'lol' gaan ontregelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Check cochleair implantaat op Google, m'n levensredder.
Etsu valt enkel op blonde Germaanse jongens. Teveel werk om zijn hart te veroveren en ik heb Heppie al.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik noem Ezell altijd meisje.
Ze lijkt 12.
ik wil jouquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu valt enkel op blonde Germaanse jongens. Teveel werk om zijn hart te veroveren en ik heb Heppie al.
Wat is dit?
Je bent zelf een totoquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.
Ja, dat vind ik zelf ook stukken makkelijker en doe ik ook vaak. Maar ook dan heb je soms dat het te klein is. En als het dan niet via de website lukt om uit te vinden hoe je het terug kunt sturen, dan moet je soms wel bellen. Dat is het vervelende.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom gewoon op internet bestellen
Ik heb zijn straf wellicht wel iets overtrokken maar alles voor jou.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als werkgever vraag ik jou om Toto een klap te geven. Dank u.
Verwacht een kerstbonus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zijn straf wellicht wel iets overtrokken maar alles voor jou.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja de mensen hier zijn allemaal samen zwerend, je moet oppassen want hier lopen mensen rond die niet zuivere koffie zijn en iedereen belachelijk maken ja
Voor asperger zijn er geen medicijnen trouwens. Je kunt alleen leren hoe je je moet gedragen in bepaalde situaties en wat er van je verwacht wordt. En door het vaker te doen en te herhalen kun je er dan beter in worden en dat je je op je gemak voelt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is internet.
Een forum.
Mensen nemen elkaar hier 99% van de tijd niet serieus.
Jennen elkaar.
Trollen.
Wensen elkaar van alles toe.
Deal with it.
De beste remedie is om niet te reageren als mensen je uitlokken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:42 schreef J.James het volgende:
[..]
Voor asperger zijn er geen medicijnen trouwens. Je kunt alleen leren hoe je je moet gedragen in bepaalde situaties en wat er van je verwacht wordt. En door het vaker te doen en te herhalen kun je er dan beter in worden en dat je je op je gemak voelt.
En ik geef je helemaal gelijk hoor. Ik moet er gewoon mee leren omgaan. Ik probeerde alleen uit te leggen waarom ik me soms gedraag zoals ik me gedraag. Dat ik er niet op kick om mensen op de kast te jagen of wat dan ook. Ik weet soms gewoon echt niet hoe ik moet reageren.
Overstappen in Zwolle bbyquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude pleasega niet naar Leeuwarden
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |