Opgekanjerd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Nou het lukt je totaal niet om stoer over te komen dan. Ik vind het een beetje zielig eerder dat je nooit normaal kunt reageren.
Ben niet gegaanquote:
npquote:
Het is niet aan jou om mensen weg te sturen hier.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opgekanjerd.
En lees je eigen post terug die sof postte.
En de reden dat we niet op reageerden, is dat we je kunnen missen als kiespijn en je geen aandacht waard bent.
Snap het nou.
jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef Toto69 het volgende:
iemand met wie ik geen vrienden ben op fb likete mijn foto zal ik bedanken
ne ejohquote:
Ik geef het op.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om mensen weg te sturen hier.
Je doet alleen maar onaardig omdat ik eerst tegen je zei dat ik een meisje was en dat ik later zei dat dat niet zo was. Je bent daar nog steeds niet overheen dus.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:12 schreef J.James het volgende:
Je doet alleen maar onaardig omdat ik eerst tegen je zei dat ik een meisje was en dat ik later zei dat dat niet zo was
Oké.quote:
Hmm jeetje, ik denk dat ik voor Sof een bureau ga opstarten voor nieuwe vrienden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze noemde haar vriendin zelf een nieuwjaarsduik. Met gigantische ruzies als gevolg.
alsjeblieftquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké.
Sorry dat ik dat gedaan heb en dat ik tegen je gelogen heb. En sorry dat ik me soms op een manier gedraag die jij als irritant ervaart. Ik doe het niet met opzet, en doe het zeker niet om jou te irriteren.
Maar ik wel me beteren, ook al denk jij nu misschien dat ik aan het trollen ben. Ik wil gewoon dat we in hetzelfde topic kunnen posten zonder de opmerkingen naar elkaar. En ik snap best dat we nooit vrienden kunnen worden maar ik wil wel graag dat er in ieder geval geen ruzie meer is, juist tussen ons. Dat je niet altijd het meest negatieve in mijn posts ziet zegmaar. Want ik bedoel het echt niet negatief. Soms misschien, maar het grootste deel van de tijd niet.
Wat kan ik doen? En zeg niet weggaan uit het topic, want dat is geen echte oplossing natuurlijk.
Niet teveel hooi op de vork nemen he. Je moet al je klanten nog wel de juiste aandacht kunnen bieden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm jeetje, ik denk dat ik voor Sof een bureau ga opstarten voor nieuwe vrienden.
Etsuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |