ga eens wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.
[..]
Doe eens niet zo onaardig.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:40 schreef J.James het volgende:
Ik denk dat dit even mijn laatste keer is dat ik hier post.
Ik wil mijn excuses aanbieden voor wat ik gezegd heb aan Crack_ en de anderen. Ik had niet zo moeten reageren, punt. Er is geen excuus voor te bedenken dat het goed maakt wat ik gedaan heb.
Misschien dat wat er eerder gebeurd is in TC ervoor gezorgd heeft dat ik zo reageerde, maar dan nog is dat geen excuus.
Daarom: sorry voor mijn gedrag en posts. Ik begrijp dat mijn aanwezigheid hier even niet gewenst is dus ik zal me de komende tijd rustig houden en niet een tijdje niet meer hier posten.

Je poststijl is te opvallend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.
[..]
Doe eens niet zo onaardig.
 .
. .
.

Doe eens niet zo onaardig. Ik snap niet waarom jij altijd zo moet doen. Of denk je dat dat stoer is?quote:

Yes, unlike you heb ik en reputatie okéquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig. Ik snap niet waarom jij altijd zo moet doen. Of denk je dat dat stoer is?

Camslet toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Yes, unlike you heb ik en reputatie oké

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]

Nou het lukt je totaal niet om stoer over te komen dan. Ik vind het een beetje zielig eerder dat je nooit normaal kunt reageren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]

Nou, die titel draag ik graag over aan degene die zijn bilspleet liet zienquote:

Dan verander ik diequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je poststijl is te opvallend..
Zo dus..

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, die titel draag ik graag over aan degene die zijn bilspleet liet zien

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]

ik ben er niet bij sorryquote:

Beter je best doen om het wel te verdragen dan? Ik ben nu niet vervelend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
Nee james, eigenlijk ben je gewoon super vervelend en kunnen wij niet verdragen dat je hie rbent met je domme gedrag en getroll. doeg

Dat vind jij ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Beter je best doen om het wel te verdragen dan? Ik ben nu niet vervelend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |