Van hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:40 schreef Crack_ het volgende:
Dag va, als ik je niet meer spreek.. heeel vele plezier morgen en een fijne jaarwisseling
Inso ziet er uit als een Oostblokkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:55 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan zit je ineens een halfuur lang samen met Inso op TC.
Met cam welteverstaan. Inso![]()
Jullie zijn wel jaloers
okquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso ziet er uit als een Oostblokker
Laten we het erop houden dat ik wat domme dingen gezegd heb.quote:
Oh, oké.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik wat domme dingen gezegd heb.
Hoor jij eigenlijk niet in bed te liggen nu?
Pak wat te drinken, dan is dat hongergevoel gauw genoeg weg en kun je weer slapenquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een beetje trek maar ma slaapt
Al gedaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 03:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Pak wat te drinken, dan is dat hongergevoel gauw genoeg weg en kun je weer slapen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:59 schreef J.James het volgende:
[..]
Heb je je moeder echt nodig om iets eetbaars in elkaar te flansen?
quote:
Oh, lichte slaper. Kut voor jequote:Op dinsdag 31 december 2013 04:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n ma wordt wakker als ik al naar de badkamer ga.
Ik ben hier toch voor de vakantie. In Rotterdam hoef ik geen rekening te houdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, lichte slaper. Kut voor je.
Dan weet ik het ook niet.
Voortaan maar snoep en koekjes en chips in je kamer bewaren?
Oké, nouja, sterkte dan maar!quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben hier toch voor de vakantie. In Rotterdam hoef ik geen rekening te houden
Ja, dat is waar. Maar mijn moeder slaapt dan weer redelijk diep dus die hoort dat nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Chips maakt trouwens ook een shitload herrie
Valt wel een beetje mee toch? Ik doe het wel vakerquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Midnight snacking is toch niet goed voor je
's Nachts chips eten is niet bepaald gezondquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Valt wel een beetje mee toch? Ik doe het wel vaker.
Oh, dus daarom lukt het me niet om af te vallenquote:Op dinsdag 31 december 2013 04:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
's Nachts chips eten is niet bepaald gezond
Serieus?quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, dus daarom lukt het me niet om af te vallen.
Nouja, eigenlijk wel. Maar ik denk dat ik het liever niet wou weten en het voor het gemak maar negeerde.quote:Op dinsdag 31 december 2013 04:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Serieus?
Dat kon je zelf niet verzinnen?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:40 schreef J.James het volgende:
Ik denk dat dit even mijn laatste keer is dat ik hier post.
Ik wil mijn excuses aanbieden voor wat ik gezegd heb aan Crack_ en de anderen. Ik had niet zo moeten reageren, punt. Er is geen excuus voor te bedenken dat het goed maakt wat ik gedaan heb.
Misschien dat wat er eerder gebeurd is in TC ervoor gezorgd heeft dat ik zo reageerde, maar dan nog is dat geen excuus.
Daarom: sorry voor mijn gedrag en posts. Ik begrijp dat mijn aanwezigheid hier even niet gewenst is dus ik zal me de komende tijd rustig houden en niet een tijdje niet meer hier posten.
doegquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:20 schreef Toto69 het volgende:
It's the most wonderful day of the yeartot volgend jaar mensen
Ik haat vuurwerk. Wtf heb je te doen als je zo vroeg al begint in je levenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:08 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik kan niet eens uitslapen, om half 10 was ik al wakker gebombadeerd, begin dan op z'n minst op 10 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |