dacht dat jullie bff's warenquote:
Ik vind het jammer dat zelfs als ik serieus ben, mensen nog denken dat ik troll.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
James je bent een FOK! legende net als AnthonyZeus
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat zelfs als ik serieus ben, mensen nog denken dat ik troll.
Misschien was niet meer posten dan niet eens zo'n slecht idee van me.
Te ingeiwkkeldquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)anneer-je-sushi-eet/
misschien neukertje gevondenquote:
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieusquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.
Kijk maar naar Etsu.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eenmaal de naam van een troll, altijd de naam van een troll.
Kijk maar naar Etsu.
Misschien omdat je elke keer door de mand valt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieus
Meid, ga ergens anders janken, maar niet hier. Niemand kan je nog serieus nemen na je domme acties en loze beloftes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar zelfs al maak ik dan een kloon aan, dan nog nemen mensen me niet serieus
HAHAquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
wtf zwer, dat filmpje dat je hebt geliket op fbop dat liedje van miley
Oké dan ga ik nu zorgen dat dat niet meer gebeurt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien omdat je elke keer door de mand valt?![]()
Doe eens niet zo onaardig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, ga ergens anders janken, maar niet hier. Niemand kan je nog serieus nemen na je domme acties en loze beloftes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |