Meid....quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:18 schreef Etsu het volgende:
Kak, blijft de trein 10 min stilstaan en nu mis ik m'n overstap en dan mis ik dus ook weer m'n tweede overstap en ben ik een uur langer onderweg
NS

haha LR zo rebels die jongenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja James. Dan had je mijn onvoorwaardelijke vriendschap maar moeten accepteren. Nu weiger ik je te steunen.

Ik bedoel je niet om niks te doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet teveel hooi op de vork nemen he. Je moet al je klanten nog wel de juiste aandacht kunnen bieden.
Straks moet ik nog echt aan het werk.

Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Tja James. Dan had je mijn onvoorwaardelijke vriendschap maar moeten accepteren. Nu weiger ik je te steunen.

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.

Ik vind mensen zonder gevoel voor schaamte wel zijn charme hebben. Zeker omdat je van te voren al wist dat je naderhand deze act zou gaan opvoerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:21 schreef J.James het volgende:
[..]
Als ik gedacht had dat je serieus was dan had ik die geaccepteerd. Maar dat je vrienden wilt zijn na dat gedoe op TC vind ik een beetje vreemd als ik eerlijk ben. Dus volgens mij ben je niet helemaal serieus.

Maar das geen reden, vlegel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Daley begint nog over te slaan buiten Fok! ook

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan James op je dak krijgt.

Wie is mijn concurrent?quote:

Sorry hoor maar dat heb je helemaal mis. Ik was het echt niet van plan. Ik was alleen van plan om die broek te laten zien toen iemand een opmerking over skinny jeans maakte. Ik zou 'm niet eens aan doen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind mensen zonder gevoel voor schaamte wel zijn charme hebben. Zeker omdat je van te voren al wist dat je naderhand deze act zou gaan opvoeren
Een troll met een visie

Wil je mij verzorgen en zorgen dat ik weer alles kan doen? Dan ben je voor eeuwig mijn held en zal ik je eren met een standbeeld.quote:

quote:
 DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Je moet het niet te ver doorzetten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef J.James het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat heb je helemaal mis. Ik was het echt niet van plan. Ik was alleen van plan om die broek te laten zien toen iemand een opmerking over skinny jeans maakte. Ik zou 'm niet eens aan doen.
Totdat iemand dat dus vroeg, ik weet niet meer precies wie. Ik dacht: wat maakt het nou uit om 'm even te laten zien? Daar kunnen ze me niet op pakken ofzo.
Maar ik heb me een beetje mee laten gaan en toen gevraagd werd om te twerken heb ik dat ook gedaan en daar hebben jullie zo erg om gelachen en schaam ik me nu zo voor.
Ik wou echt dat ik het niet had gedaan want ik voel me er kut door dat het gebeurd is en dat er snapshots van zijn. En ook dat het iedere keer weer ter sprake komt.
Ik heb iets doms gedaan, oké? Ik heb er spijt van. Kunnen we het nu dan laten rusten en niet dingen erachter gaan zoeken? Want meer dan dit is het niet.
Ik ben gisternacht zelfs nog naar huis kunnen fietsenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
nog steeds geen kater, wat een baas ben ik toch ook.

Ja hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je mij verzorgen en zorgen dat ik weer alles kan doen? Dan ben je voor eeuwig mijn held en zal ik je eren met een standbeeld.

Ik overweeg dat serieus als ik alles weer zou kunnen en nooit meer last zou hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wel in natura belonen natuurlijk

Ik ben helaas een deel kwijt, ik heb wel weer chanant lopen doen op de app.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het niet te ver doorzetten.
[..]
Ik ben gisternacht zelfs nog naar huis kunnen fietsen

Wat bedoel je?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het niet te ver doorzetten.

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik overweeg dat serieus als ik alles weer zou kunnen en nooit meer last zou hebben.
Geloof me.

gvd insoquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen is hier geestelijk gestoord. nou en

beperkt*quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHDquote:

Stevig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan blijf ik weg.
Hoe is zijn kontje?

Ik heb: geen ADDquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch iedereen heeft hier een crippling depression, ADD of ADHD
of ze hebben autisme (spatieloos)
Of ze zijn homo.

dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze zijn homo.

quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze zijn homo.

Oke ik doe m'n bestquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude.
Je kan het emogiffen, maar ik zou het serieus nemen.

Dat heeft niks met geestelijk gestoord zijn te maken. Maar bij mij heeft het er vooral mee te maken dat ik niet altijd even goed kan omgaan met sociale situaties. En er zullen misschien nog wel meer dingen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |