wat zeg jij jij bben gebore als creackbabiequote:Op donderdag 18 april 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
at een lol
Dan werd je moeders baarmoeder als bong gebruikt zeker
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zeg jij jij bben gebore als creackbabie
Nog een keerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat zeg jij jij bben gebore als creackbabie
quote:
wil jij opzoeken wat er in dat kindermenu zit danquote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Taexon het volgende:
Iemand met photoshop maak eens een befdiploma voor peter
Zoek ik straks wel op, laat dat befdiploma maar zitten.. Peter moet maar zonder diploma.doenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wil jij opzoeken wat er in dat kindermenu zit dan
ik kon alleen 4 nuggies vinden namelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoek ik straks wel op, laat dat befdiploma maar zitten.. Peter moet maar zonder diploma.doen
Geen zin om te photoshoppen of te printen
Bewaar je energy voor het weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kon alleen 4 nuggies vinden namelijk![]()
Snap ik, ik verveel bowie want ik ben druk
Ja het kan echt ik die druk ben![]()
dus een pakje wicky, patat en 4 nuggets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bewaar je energy voor het weekend
Ik gok patat, drinken en nuggets dan
wat heb je?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
Ik zit nog steeds met mn avond eten maar ik wil niet meer
Vanaf de a4 zitten we zo bij de mac dus komt goedquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus een pakje wicky, patat en 4 nuggets?dat is een voorgerecht joh
Ja komt goedaangezien ik druk word van jou
welke bk wil je dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanaf de a4 zitten we zo bij de mac dus komt goed
Owke mooizo
mis je niets aanquote:
Rijst met pittige kerrie saus ofzo met courgettequote:
oh nee dan moet ik het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Rijst met pittige kerrie saus ofzo met courgette
Hij vindt het niet meer leuk.quote:
Nee bahquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nee dan moet ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |