goeie wierie G?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het?lekker geshopt?
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe is het?lekker geshopt?
Alsof jou het niet zo opvallen als er iemand ineens BEFFEN BEFFEN BEFFEN roeptquote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zoiets jou opvalt zegt meer over jou dan over de tv
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
MIJN AUTISME WAT DOE JE
Avond!
teringquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengen
Nee zo ben ik nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof jou het niet zo opvallen als er iemand ineens BEFFEN BEFFEN BEFFEN roept
ja preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
teringje werkt er verdorie voor en je bent geen klein kind meer
Nee.quote:
lekker zulke moedersquote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesen dan ook gelijk weer zeiken dat ik een sfeervergaler ben. Terwijl zij begint
rot op mehehe
Oh, dat vond mijn moeder niet erg als ik mijn eigen geld uitgaf, zolang ik er maar verstandige dingen van kocht.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja preciesen dan ook gelijk weer zeiken dat ik een sfeervergaler ben. Terwijl zij begint
rot op mehehe
say what now?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat wel. Ja was wel leuk. Totdat ik thuis kwam en mijn moeder boos werd dat ik te veel heb gekocht. En nu moet ik dingen terug brengen
HAHAHAHAHAHAHA godsammequote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je daar in de winkel
''Waarom wilt u het retourneren?''
-''Moet van mijn moeder''
Die zegt dan gelijk van ja dat doe je maar naar Promquote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha doe morgen dat geluid bij peter
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sta je daar in de winkel
''Waarom wilt u het retourneren?''
-''Moet van mijn moeder''
hahahaha heldquote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die zegt dan gelijk van ja dat doe je maar naar Prom
Zal het wel doen
naja het is meer dat ik vorige maand een canera kocht en zei dat ik echt verder geen geld meer uit zou geven en zou gaan sparen. Maar nu heb ik toch weer veel geld besteed aan kleren die niet zo heel nodig zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dat vond mijn moeder niet erg als ik mijn eigen geld uitgaf, zolang ik er maar verstandige dingen van kocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |