jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
mag ik de tt veranderen in
Elan is debiel?
Nee niet iets met Elan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Elan is debiel?
Bluf!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Tjacka het volgende:
Elan is debiel?
Ik herhaal de vraagquote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar "sof en ezell zijn lief"
dat geef ik mijzelf welquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
En snel luisteren naar je wijf Tjacka anders pikstraf morgen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit.
En snel luisteren naar je wijf Tjacka anders pikstraf morgen.
Snap niet dat je niet weet wie ik ben, maar goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
2 extra ui's in de op, anders heb ik last van autisme dank u
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en deze tt dan
heb nog steeds een zwak voor je
wie ben jijquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snap niet dat je niet weet wie ik ben, maar goed.
Nee rot op ik wil niet lief gevonden worden door deze mensen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en deze tt dan
heb nog steeds een zwak voor je
ze denken ook dat wij met elkaar gaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
nu denkt iedereen dat ik deze TT heb verzonnen.
Ik heb moeite met namen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
wut?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze denken ook dat wij met elkaar gaan
fok is debiel
quote:Op zondag 22 december 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
JNG / xcachet
ONZ / xcachet
JNG / [JNG SC #1426] xcachet
GC / [GRTD #3019] xcachet O+
GC / [GRTD #3226] xcachet
GC / [GRTD #3228] xcachet
JNG / [JNG SC #1292] xcachet O+
JNG / [JNG SC #1487] free-xcachet
JNG / [JNG SC #1540] Swekkergirl xcachet
JNG / [JNG SC #1549] goedemorgen xcachet
GC / [GRTD #2751] xcachet is lief
GC / [GRTD #3229] xcachet en supersof
GC / [GRTD #3230] xcachet en supersof
GC / [GRTD #3236] xcachet en sof
GC / [GRTD #3248] xcachet en supersof
GC / [GRTD #3266] xcachet-lok-TT
JNG / [JNG SC #1176] Welkom xcachet O+
JNG / [JNG SC #1313] xcachet is gefopt
JNG / [JNG SC #1444] xcachet adoratie-topic
JNG / [JNG SC #1510] xcachet is lief
JNG / [JNG SC #1511] morgen privetraining voor xcachet
JNG / [JNG SC #1536] xcachet en de roddelpers
JNG / [JNG SC #1678] Xcachet is geil
JNG / [JNG SC #1690] Tjacka & xcachet adoratie topique
VBL / [VBL Slowchat] #2637 xcachet is een stinkwijf
GC / [GRTD #3199] Supersof, Ezell & xcachet de gekstu
GC / [GRTD #3254] xcachet, ezell en supersof
GC / [GRTD #3269] xcachet, supersof en ezell O+
GC / [GRTD #3272] Supersof, xcachet en ezell
JNG / [JNG SC #1230] AdoraBelle, xcachet en fok-it zijn schatj0ns
JNG / [JNG SC #1471] xcachet en LMI rocken dit topic
JNG / [JNG SC #1496] hoi xcachet leuk dat je meeleest
JNG / [JNG SC #1626] xcachet is goed in bed
JNG / [JNG SC #1692] Littlebrowie en Xcachet gaan koekjes bakken
JNG / [JNG SC #1701] xcachet wil je met mij daten? :$
JNG / [JNG SC #1707] Live gepost vanaf een krukje voor xcachet
JNG / [JNG SC #1732] Hey xcachet en de rest!
GC / [GRTD #3155] Dit topic is mede mogelijk gemaakt door xcachet
JNG / [JNG SC #1185] Rockiejj <3 msacras, supersof en xcachet O+
GC / [GRTD #2707] xcachet is aan het chillen in de trein naar Utrecht
GC / [GRTD #3243] Feel the love. Hoi Ess en Supersof en cachet!
JNG / [JNG SC #1699] cachet is moddervet xkus grapje
GC / [GRTD #3274] ezell, cachet en sof _O_
GC / [GRTD #2946] Cachet <3 Tjacka
GC / [GRTD #2584] Iedereen houdt van cachet
GC / [GRTD #3207] Cachet is lekker
GC / [GRTD #3001] we love cachet
DIG / Firefox cachet niet meer ja uh.
GC / [GRTD #2764] inso is geil, cachie is lief
Dacht dat dit ze wel zo waren.
Halloquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:18 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Elanquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:13 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 30 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
11. 0350 Etsu
12. 0346 Elan
Ohhhh, ik weet toch niet dat jij Laura heet joh van je voornaamquote:
gewoon een heul topic zelf volgepost yoquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon een heul topic zelf volgepost yo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, jawel want je had m'n facebookquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ohhhh, ik weet toch niet dat jij Laura heet joh van je voornaamDaarnaast zei niets wat jouw vorige account had kunnen zijn
quote:
jammer dat danny de plezier uit fok heeft getrokkenquote:SPOILERspoiler is leeg...: 0
dat is meer dan een jaar geleden, alsof ik dat nog onthoudquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
nou, jawel want je had m'n facebook
okquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
jammer dat danny de plezier uit fok heeft getrokken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
jammer dat danny de plezier uit fok heeft getrokken
quote:SPOILER
Wil nog niet slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké. Dus nu kom je hier? Of ga je helemaal afsluiten?
Vreemde PI.quote:
Oh, oké. Ja, in die zin is het wel weer goed dat het vredig gegaan is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef Crack_ het volgende:
Omdat ze dood zou gaan deze dagen maar het had ook nog zeven dagen kunnen duren. Dus ben blij dat ze vandaag gewoon is overleden. Gewoon vredig
.
Ah, dacht dat het uit het niets kwam, vond het daarom een beetje vreemd die PIquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:34 schreef Crack_ het volgende:
Omdat ze dood zou gaan deze dagen maar het had ook nog zeven dagen kunnen duren. Dus ben blij dat ze vandaag gewoon is overleden. Gewoon vredig
.
Ohja sorry, had t hier vanmiddag neergezet dat ze stervende is maar niet bij nagedacht dat niet iedereen dat leest natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het uit het niets kwam, vond het daarom een beetje vreemd die PIMaar sterkte.
Geen idee, dan was je hier denk ik ook gepost en waren wij gewoon weggegaan denk ik.quote:
Hoeveel 'Jezus' grappen heeft die wel niet moeten horen?quote:
quote:
Nee joh, die was hartstikke gelovig dus die zal niet gepest zijn vroeger met jezus denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoeveel 'Jezus' grappen heeft die wel niet moeten horen?
Nee, nog niet. Ik denk woensdag of donderdag pasquote:
Primaquote:
Ja, ik denk dat ik het snap.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima. Dat ze zo snel dood ging laat ook wel zien dat ze gewoon op was. En wat betreft gevoel, ja niet super verdrietig. Omdat ze dus al zo dement was en gewoon ja, niks meer wist en/of kon was het voor mij al lang klaar. Ze was niet echt mijn oma meer zeg maar
.
Maar je gaat automatisch wel denken aan toen ze nog jonger was en echt mijn oma was en dat díé vrouw er niet meer is vind ik wel sneu.. maarja, die is er eigenlijk al lang niet meer dus het is allemaal oké nu. Snapje?
Het afscheid is lang geleden al genomen maar is nu definitief ofzo. Mede hierdoor en doordat mn oma gewoon op was, is het verdriet niet heel groot. Zo.quote:
Haha awh.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:46 schreef Crack_ het volgende:
En wat ik ook wel zielig vond, mn oma was ontzettend klein enzo. En nu denk ik aan haar als zo'n heel klein hummeltje in bed en dat ziet er ook wel droevig uit in mn hoofd.
Jamaar.. zusquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha awh.![]()
Mja, gelukkig kan je ook wel lachen om haar naam. O god, dit klinkt raar.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, wel leuk dat Jjames denkt dat ik me op dit moment met zijn screenshots ga bezighouden. Rot op met die dm's.
blokkeer die gastquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, wel leuk dat Jjames denkt dat ik me op dit moment met zijn screenshots ga bezighouden. Rot op met die dm's.
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.quote:
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzoquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat niet een afkorting van iets?
Heb toch geen aboquote:
Dat was ter voorbeeld dat je weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.
Hij wil het gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook echt de vraag of ik ze ga posten EN DAN DE LINK ER NOG EVEN BIJ PLAKKEN OOK. Very smart.
Gekke Hollanders toch.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzo
Slachtofferrol.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Dat was ter voorbeeld dat je weet wat ik bedoel
Maar sorry dat ik je ermee lastig viel ik hou al op.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op dm bedoel ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope, maar schijnbaar was dat wel normaal vroeger.. Ook mensen die 'broer' heten enzo
[..]
Heb toch geen abo
Misschien was dat net zo hip als dat men nu een naam wil die nog niemand heeft. De mensen hette allemaal piet en henk en toen dachten de ouders van mn oma "heee, zus.. is dat geen leuke naam?!"quote:
Ja, dat is waar. Maar nu is dat zo raar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien was dat net zo hip als dat men nu een naam wil die nog niemand heeft. De mensen hette allemaal piet en henk en toen dachten de ouders van mn oma "heee, zus.. is dat geen leuke naam?!"
Jawel. Jij gaat met je fucking lelijke skinny broek op de cam en dan ga je ook letterlijk op je hurken zitten zodat iedereen je bilnaad kan zien en meerdere keren en dat doe je gewoon bewust en dan ga je aan Crack vragen of ze een foto wil plaatsen op het forumquote:
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. Jij gaat met je fucking lelijke skinny broek op de cam en dan ga je ook letterlijk op je hurken zitten zodat iedereen je bilnaad kan zien en meerdere keren en dat doe je gewoon bewust en dan ga je aan Crack vragen of ze een foto wil plaatsen op het forumGa toch weg. Tering.
Nee, zo is het niet gegaan. Ik was er inderdaad bij, correct.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.
Jullie vroegen of ik die broek wou laten zien en aan wou doen. En toen ik dat deed was het van "kun je eens bukken". Dus ik deed dat want ik dacht dat die broek wel op z'n plek bleef.
En toen ik me omdraaide waren jullie allemaal aan het lachen en ik begreep niet waarom. Dus toen zei iemand van "doe het nog een keer dan maak ik wel een foto, dan kun je het zien". Dus daarom deed ik dat.
En ik vroeg Crack dus of ze die niet wou posten want iemand had het over posten van die snapshots op het forum.
Dan ben je een fantast en verzin je van alles. Want zo is het dus wél gegaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, zo is het niet gegaan. Ik was er inderdaad bij, correct.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:54 schreef J.James het volgende:
[..]
Zo is het helemaal niet gegaan. Dat weet je zelf ook wel wat je zit er zelfs nog.
Jullie vroegen of ik die broek wou laten zien en aan wou doen. En toen ik dat deed was het van "kun je eens bukken". Dus ik deed dat want ik dacht dat die broek wel op z'n plek bleef.
En toen ik me omdraaide waren jullie allemaal aan het lachen en ik begreep niet waarom. Dus toen zei iemand van "doe het nog een keer dan maak ik wel een foto, dan kun je het zien". Dus daarom deed ik dat.
En ik vroeg Crack dus of ze die niet wou posten want iemand had het over posten van die snapshots op het forum.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
RTquote:
Rot op.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef J.James het volgende:
[..]
Dan ben je een fantast en verzin je van alles. Want zo is het dus wél gegaan.
Slapende hond die zichzelf wakker maaktquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Slapende honden wakker maken, slim
Ik had een string aan maar die was wat omlaag gegaan. En dat ik het in dat topic zeg betekent niet dat het altijd gebeurt. Ik dacht dat het niet zou gebeuren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Je had zelfs geen onderbroek aan.
En je hebt zelf al in dat topic waar je om advies vraagt bij die broek gezegd dat je bilnaad te voorschijn komt wanneer je bukt dus dat weet je wél.
Daarbij vraag je mij om iets niet te posten.. maar daarbij stuur je even de linkjes door van wat ik precies niet moest posten.. Waarom zou je dat doen?!Alsof het niet duidelijk is wat je bedoelde? Het komt meer over als "hihihi kijk hier zijn de foto's hihi kijk nog eens hihi"
En hoe verklaar je dan je naaktfoto die rond gaat? Je stuurt het letterlijk naar bepaalde mensen om te vragen wat ze ervan vinden en of het lelijk is oid?quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik had een string aan maar die was wat omlaag gegaan. En dat ik het in dat topic zeg betekent niet dat het altijd gebeurt. Ik dacht dat het niet zou gebeuren.
En ja, dat was omdat ik dacht dat het anders niet duidelijk was wat ik bedoelde. Misschien dacht je wel snapshots van mijn gezicht ofzo.
Jaaa leuk, met z'n allen tegen 1quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]!
Je had zelfs geen onderbroek aan.
En je hebt zelf al in dat topic waar je om advies vraagt bij die broek gezegd dat je bilnaad te voorschijn komt wanneer je bukt dus dat weet je wél.
Daarbij vraag je mij om iets niet te posten.. maar daarbij stuur je even de linkjes door van wat ik precies niet moest posten.. Waarom zou je dat doen?!Alsof het niet duidelijk is wat je bedoelde? Het komt meer over als "hihihi kijk hier zijn de foto's hihi kijk nog eens hihi"
Je kent het verhaal niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa leuk, met z'n allen tegen 1.
Jaa leuk, iemand die niet weet wat er aan de hand is jaaa leuk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Jaaa leuk, met z'n allen tegen 1.
Ja, snap ik. Heb je nog wel een herkansing dan? Ik ben altijd zo gestressed voor tentamens, geen idee waarom, maar kan het niet echt handelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
SOGgen he.En moeilijk vak. Belastingrecht is niet echt mijn ding.
kijk ditquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slapende hond die zichzelf wakker maakt
Okequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze discussie is dus vooral NIET nodig
Dudequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)99365&type=2&theater
En dat is gericht aan ALLE discussieerdersquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude. Ook lekekr op je bed he, doe dat dan in de douche
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
kijk dit
https://www.facebook.com/(...)99365&type=2&theater
Al liet 'ie z'n piemel zien: boeiend. Niet nodig om met z'n allen te gaan janken op hem, vind ik.quote:
waarom niet?quote:
Je weet niet wat er aan de hand iiiiiiiiiiiiiiiiis. Dude, christus.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Al liet 'ie z'n piemel zien: boeiend. Niet nodig om met z'n allen te gaan janken op hem, vind ik.
Je kent het verhaal niet. Ga je daar maar eens in verdiepen alvorens je uitspraken doet. Goedenavond nog.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Al liet 'ie z'n piemel zien: boeiend. Niet nodig om met z'n allen te gaan janken op hem, vind ik.
nog fietsen gestolen?quote:
Ik ook niet. We vertellen de waarheid.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb ook niet het idee alsof we iemand compleet belachelijk maken of uitscheldne of weet ik het.
pr vanwege uitscheldenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik steel niks ik sta onder politie toezicht mochool
Is ''mochool" uberhaupt een woord?quote:
Nou en, ik zie allemaal mensen janken op 1 persoon. Lekker dapper.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand iiiiiiiiiiiiiiiiis. Dude, christus.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou en, ik zie allemaal mensen janken op 1 persoon. Lekker dapper.
DAT WAS ECHT HEEL RAAR OMG HAHAHAHAHAHAquote:
Oke.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef Crack_ het volgende:
En ik heb ook niet het idee alsof we iemand compleet belachelijk maken of uitscheldne of weet ik het.
Je hebt gelijk daardoor is het niet meer strafbaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ''mochool" uberhaupt een woord?
maak vidsquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
DAT WAS ECHT HEEL RAAR OMG HAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nou en, ik zie allemaal mensen janken op 1 persoon. Lekker dapper.
video gemaakt?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef supersof het volgende:
[..]
DAT WAS ECHT HEEL RAAR OMG HAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me nergens goed bij. Ik zet hem alleen op z'n plaats.
Een groot potje nat ja.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja de mensen hier zijn allemaal samen zwerend, je moet oppassen want hier lopen mensen rond die niet zuivere koffie zijn en iedereen belachelijk maken ja
En ik kan er niet tegen als mensen onzin verkondigen. Dat is wat jij doet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. We vertellen de waarheid.
Oke, weliswaar was ik grof, maar ik kan er niet tegen als er van alles wordt ontkend.
Hou toch eens op zeg, christusquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef J.James het volgende:
[..]
En ik kan er niet tegen als mensen onzin verkondigen. Dat is wat jij doet.
Wat jij zegt is dikke bullshit, vertel eens de waarheid in plaats van alleen maar dit soort bullshit over mij te vertellen. Jij bent echt een zielig mannetje. Waarom mag je anders DM of PM niet meer gebruiken? Of is dat omdat je zo aardig bent en altijd de waarheid vertelt? Dacht het niet.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat jij zegt is dikke bullshit, vertel eens de waarheid in plaats van alleen maar dit soort bullshit over mij te vertellen. Jij bent echt een zielig mannetje. Waarom mag je anders DM of PM niet meer gebruiken? Of is dat omdat je zo aardig bent en altijd de waarheid vertelt? Dacht het niet.
Allemaal samen zwerend, pas op gevaarquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:09 schreef J.James het volgende:
[..]
jaquote:
Beetje respectloosquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Dude, hoe sick is dat eigenlijk. Ik zeg "mn oma is overleden" en echt nog geen 5 minuten later krijg ik een dm van JJ waarin ie over die printscreens begint te lullen.
van of opquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik trek me er van af. Fuck. This. Shit.
Ik verwacht dat het één en dezelfde persoon is en James het weer voor elkaar heeft in het middelpunt te staan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik voorspel dat JJ Laura zo een DM gaat sturen.
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
Dude, hoe sick is dat eigenlijk. Ik zeg "mn oma is overleden" en echt nog geen 5 minuten later krijg ik een dm van JJ waarin ie over die printscreens begint te lullen.
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziekquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.
Wat een hypocriet kutwijf ben jij zeg.
Okay, doei.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij begint zelf te lullen over hoe grappig het is dat je oma Zus heette en deed zelfde een duim omhoog bij dat bericht dat je oma is overleden.
Waar haal je het samen zweren eigenlijk bandaanquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Allemaal samen zwerend, pas op gevaar
Welke steunquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay, doei.
De steun die je van me had ben je kwijt
Hou je bek tegen Crack.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef J.James het volgende:
[..]
Uit mijn troll sleutel, ik heb geen idee waar het over gaat eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Waar haal je het samen zweren eigenlijk bandaan
Best wel iddquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziek
Van de afgelopen maanden?quote:
Ik heb veel meer mee gekregen dan jullie.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
VA, jij hebt een deel niet eens meegekregen.
Jij was niet in de TC.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van de afgelopen maanden?
[..]
Ik heb veel meer mee gekregen dan jullie.
Bedanktquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja man JNG moet terug komen mijn support heb je +1
Betekent niet dat ik niks mee krijgquote:
Dan weet je niet meer dan wij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik niks mee krijg
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kan niet zeggen dat ie het niet gelezen heeft want hij wenste me nog sterkte. Dat ís toch ziek
Over de algehele situatie, ja.quote:
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.quote:
Ja, en daarom staat er echt vijf posts verderop een uitleg ofzo. Again, komt niet ergens mee praten waar je niks van weetquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maar
Wie the fuck kloon ben jij nu weer.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hmm, je zette er zelf een duim omhoog bij, dus dat is best tegenstrijdig. Tenminste: voor mij, maar ik heb ook niks meegekregen ervan. Ik dacht namelijk huh, oma overledeb maar wel een duim? Niet als aanval; maar daarmee kan je anders overkomen dan hoe je je voelt zeg maar
Ik ook niet maargoed. Ik vind het zielig voor die jongenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit mijn troll sleutel, ik heb geen idee waar het over gaat eerlijk gezegt.
Iemands oma is dood en jij stuurt een DM over die screens?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.
Gewoon laten gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ook niet maargoed. Ik vind het zielig voor die jongen
Kan best, maar kan je alsnog niet verwachten dat iedereen 't maar begrijpt. Niet iedereen leest altijd maar mee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat er echt vijf posts verderop een uitleg ofzo. Again, komt niet ergens mee praten waar je niks van weet.
Die meeste hier wisten vanmiddag al dat mn oma zou komen te overlijden. Zoals in die post staat.
Meid, ik heb héél duidelijk uitgelegd waar dat duimpje voor was en in onderstaande post kun je lezen dat jij het ook snapte. Ga nou alsjeblieft niet zo moeilijk lopen te doen over mijn fucking oma en dat ik blij zou zijn dat ze dood is. Dude, wat denk jequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Als jij geen duim omhoog had gedaan en over hoe grappig je die naam vindt had ik jou ook geen DM gestuurd schat. Dat je dan nu gaat roepen over hoe erg het wel niet is vind ik hypocriet want je zit er zelf anders heel luchtig over te doen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, oké. Ja, in die zin is het wel weer goed dat het vredig gegaan is.
Ja idd. Even weer leren.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan zou ik zeggen
Nee, niet iedereen leest mee maar zij reageert wel op mijn uitleg dat ze het begrijpt. Again, bedankt voor het bemoeien met iets waar je duidelijk niks over weet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan best, maar kan je alsnog niet verwachten dat iedereen 't maar begrijpt. Niet iedereen leest altijd maar mee.
Door jou heeft Jimbo zijn ban grotendeels. Ik pak je! om te knuffelen vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb vandaag iemand laten huilen in gta 5 online
Hoe?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik heb vandaag iemand laten huilen in gta 5 online
Hoezo dan>? Niks van meegekregen eigenlijk..quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou heeft Jimbo zijn ban grotendeels. Ik pak je! om te knuffelen vanzelfsprekend
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen leest mee maar zij reageert wel op mijn uitleg dat ze het begrijpt. Again, bedankt voor het bemoeien met iets waar je duidelijk niks over weet.
Doe maar naar mij i dont carequote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tegen wie kan ik even aanschreeuwen?
Tegen mij, wat is er.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tegen wie kan ik even aanschreeuwen?
Zie, bewijs dat je nergens van weet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.
Waterproof bewijs!quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie, bewijs dat je nergens van weet.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is ze een vrouw? Ik dacht een man. Hm.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet. Ga je daar maar eens in verdiepen alvorens je uitspraken doet. Goedenavond nog.
groen hoort toch rust te geven? althans, ik dacht dat de reden was waarom de mcdonalds zijn kleur heeft aangepastquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
Van die grote groene reclame onderin steeds word ik niet rustiger.
dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
vooral lachen op camquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:22 schreef Tjacka het volgende:
zijn jullie nu wat rustiger
sjeminee zeg ik ben harstikke boos nu
Soort van serieuze bedreiging, maar leuk gebracht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is jouw probleem
IK ZOU ZELFS OOK EEN BAN KUNNEN AANVRAGEN
mocht deze discussie escaleren
oké
Is dit je bijdrage?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
Heb ik me vandaag toch een zware dag gehad in de portcabine.
De mac maakt de laatste tijdjes wel meer foutenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
groen hoort toch rust te geven? althans, ik dacht dat de reden was waarom de mcdonalds zijn kleur heeft aangepast
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu we het over TC hebben, wat ik vandaag toch op TC zag. Ik zal geen namen noemen maar ik heb zelden zo'n spleet gezien. Daar paste zeker 100 propjes papier in.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu we het over TC hebben, wat ik vandaag toch op TC zag. Ik zal geen namen noemen maar ik heb zelden zo'n spleet gezien. Daar paste zeker 100 propjes papier in.
banaanvraag, banquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is jouw probleem
IK ZOU ZELFS OOK EEN BAN KUNNEN AANVRAGEN
mocht deze discussie escaleren
oké
Twee of drie laagjes? Is wel essentieel om te weten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat dan? Ben allan niet geweest, vind de patat daar altijd zo nice.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mac maakt de laatste tijdjes wel meer fouten
Mac is voor obese varkens beter kom je daar niet te vaak.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat dan? Ben allan niet geweest, vind de patat daar altijd zo nice.
Ik heb rekening gehouden met het miktalent op TC op dat moment. Meerdere lagen propjes zijn zeer lastig en de user in kwestie was ook nog enigszins bewegelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee of drie laagjes? Is wel essentieel om te weten.
Jeetje toch! Misschien moeten het gewoon houden bij het goedkoopste pak wc-rollen. Past misschien ook het best bij de persoon in de kwestie. Pauper for life toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb rekening gehouden met het miktalent op TC op dat moment. Meerdere lagen propjes zijn zeer lastig en de user in kwestie was ook nog enigszins bewegelijk.
Ga jij maar weer door met fappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
elan in het topic
omg
straks gaat hij geheimen van mij bloot geven
Voor mij had het weinig uitgemaakt. Ik was zo woest opgewonden door zijn K3 kussen dat ik geeneens oog voor die goed gevormde bilpartij had van een nog altijd anonieme user waarvan ik de naam niet vrijgeefquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje toch! Misschien moeten het gewoon houden bij het goedkoopste pak wc-rollen. Past misschien ook het best bij de persoon in de kwestie. Pauper for life toch?
geen sexuele dingen daar is sex voorquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga jij maar weer door met fappen
Correctie: Djumbo. Is een groot verschil.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij had het weinig uitgemaakt. Ik was zo woest opgewonden door zijn K3 kussen dat ik geeneens oog voor die goed gevormde bilpartij had van een nog altijd anonieme user waarvan ik de naam niet vrijgeef
K3 kussen? Ik heb iets gemist. Vertel me meer, Littlerabbit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mij had het weinig uitgemaakt. Ik was zo woest opgewonden door zijn K3 kussen dat ik geeneens oog voor die goed gevormde bilpartij had van een nog altijd anonieme user waarvan ik de naam niet vrijgeef
Hee Tjack.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
elan in het topic
omg
straks gaat hij geheimen van mij bloot geven
Het was kennelijk een Djumbo kussen. Ik ben niet zo thuis in de kelderscene te Belgie. Sinds Dutroux is het toch wel een beetje linke boelquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
K3 kussen? Ik heb iets gemist. Vertel me meer, Littlerabbit.
hard wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga pitten, morgen ga ik hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |