Jaja, nu ik hem niet heb gemaakt is ie ineens wel leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij is best leuk eigenlijk![]()
Ik weet niet meer wie die van mij heeft gemaakt. Die van mij is overigens FUCKING AWESOME![]()
ik ga nu je nummer luisterenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik luister nu heel veel Ke$ha
Ja
1Dquote:
Is goed voor je ouwequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken, was echt dood
Morgen kom ik boodschappen halen
Altijd fissa met du meiden van TT.quote:
Ouiquote:
picsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
Beetje persoonsverheerlijking niks mis mee.
Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bespiedt me al regelmatig in de supermarkt, je bent dichtbij mijn eerste meet te worden
Love, alsof ik jou in staat acht tot zoiets creatiefs op de computerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja, nu ik hem niet heb gemaakt is ie ineens wel leuk
Jij bent de ouwe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
1D
Dat hoor je hier wel erg veel op de radio
Niet dat het bagger is hoor
[..]
Is goed voor je ouwe
Wij gebruiken Dreft, en die gaat lang meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.
Oh hier welquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
1D
Dat hoor je hier wel erg veel op de radio
Niet dat het bagger is hoor
[..]
Is goed voor je ouwe
"wist je dat afwasmiddel ook heel goed glijd'quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het juiste moment ja. Wanneer heb je weer nieuw afwasmiddel nodig? Dan verzin ik daar mijn openingszin omheen.
Ik durf misschien nietquote:
Ik heb paintquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Love, alsof ik jou in staat acht tot zoiets creatiefs op de computer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |