Gitaar, lang haar, motor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dryspel meegemaakt sinds mn eerste keerIk weet nieteens hoe ik het flik maar heb eigenlijk altijd wel een vriendinnetje :/
ah okquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
lol, ja die gast is ergens in de 20. He wish he was 18.
LBquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te braaf voor gênante ervaringen
Essquote:
Tsja.quote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
OMG mijn andere ex ook, die ging bij mij down there terwijl hij verkouden waselke keer snotteren
toen zei ik zelf ook van okee hou maar op dit is fucking nasty zo
laten we t over dat laatste maar niet hebben hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaar, lang haar, motor.
en nog belangrijker
Een reputatie op Fok!
Hoi Cachiequote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
OMG mijn andere ex ook, die ging bij mij down there terwijl hij verkouden waselke keer snotteren
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
Rawr, nee hoiquote:
Echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB valt op het juiste moment binnen.
Zekersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB valt op het juiste moment binnen.
LRquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Mooie verhalen, echte topshowsquote:
Prima prima en met jou?quote:
Het gaat over gênante sekservaringenquote:
Geen zin om terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie verhalen, echte topshows
we delen genante verhalen om zo onze relatie met elkaar te verbeteren, doe lekker mee bruin suikerklontje van mequote:
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat over gênante sekservaringen
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het doorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
Begin je verhaal metquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
gvdquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe lekker mee bruin suikerklontje van me
Jawel, niet zoveel gedaan verder eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Met mij oook.
Bevalt het in Rotterdam?
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het door
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te braaf voor gênante ervaringen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
watquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ess en ik best op een lijn zitten.
Nee maar ik wil gewoon niet het spits afbijtenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen mee
Ik kan dat wijf niet uitstaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
Jaquote:
hij is van jouw toch ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?
Jaloers much?quote:
Nou ik meet wel meer mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met je huiskat en je vaders collega
Met wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
Daarmee.quote:
Mastrubathon ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme de oven staat nog niet eens op voorverwarmen. Wat doe ik met mijn tijd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
Je beledigt HaJeequote:
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
altijd fijn als lb er isquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
quote:
Ja vanmorgen, vergeten mijn review te gevenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
cachie heb je dat nummer geluisterd dat ik in dm had gestuurd gisteren?
Ik zeg verder niets, dat zou niet netjes zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Al moet ik wel zeggen dat ik eerder mensen hier zou meeten dan uit VBL.
Toch Ess?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA gvd raap me opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dit topic toch al nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg verder niets, dat zou niet netjes zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanmorgen, vergeten mijn review te geven
Opzich een leuke groep, niks mis met het nummer.
Maar one direction is leuker
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was dit topic toch al niet
Hij is best leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft mijn KerstUI gemaakt
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Al moet ik wel zeggen dat ik eerder mensen hier zou meeten dan uit VBL.
Toch Ess?Jij bespiedt me al regelmatig in de supermarkt, je bent dichtbij mijn eerste meet te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik moest vandaag werken, was echt doodquote:
Soms zijn die best leuk hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]meen je dat laatste
vind je ze nog steeds leuk?
Ik luister nu heel veel Ke$haquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]meen je dat laatste
vind je ze nog steeds leuk?
Bij brood?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken, was echt dood
Morgen kom ik boodschappen halen
Ja kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |