watquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ess en ik best op een lijn zitten.
Nee maar ik wil gewoon niet het spits afbijtenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen mee
Ik kan dat wijf niet uitstaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
Jaquote:
hij is van jouw toch ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?
Jaloers much?quote:
Nou ik meet wel meer mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met je huiskat en je vaders collega
Met wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
Daarmee.quote:
Mastrubathon ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme de oven staat nog niet eens op voorverwarmen. Wat doe ik met mijn tijd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
Je beledigt HaJeequote:
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
altijd fijn als lb er isquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |