Dat probeerde ze in 1940 ook, helaas zonder succesquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, hadden beter jng open kunnen houden. maar met een groot hek eromheen
Ik moest wel een hele slechte avond hebben gehad dat ik mij daar daadwerkelijk aan kon storenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even posten in NOS eredivisie dat Roda JC een 0-2 voorsprong makkelijk uit moet kunnen spelen KleinKonijn
goede grap he? xd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens beginnen met het aanzetten van de oven
Je bent een kanjer!quote:
Nee, ik probeer mezelf te motiveren om naar de keuken te lopenquote:
50eur op de wallenquote:
Hierquote:
Denk aan het genot van de niet verse pizzaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik probeer mezelf te motiveren om naar de keuken te lopen
Nog nooit? Huldequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
Godverdomme slappe lachquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon een kwak mayo in dr gezicht gooien
JanCees zoek eens dat fietsen topic op voor Jimbo over zijn nieuwe vijand. Ik weet dat ik het laatst van jou kreeg.quote:
doe mij ook een portiequote:
Maar het is WEL een verse pizzaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk aan het genot van de niet verse pizza
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh je bent ook nog een neger.
Ach daar kan je ook niets aan doen, geboren worden met een pigment handicap.
Ik snap nu je probleem opeens, je bent speciaal.
Helaas heb ik geen medelijden met deze soort van mensen, ik geloof niet in positieve discriminatie, ik haat iedereen even veel
Helaas kan ik je dus niet verder helpen, maar mocht je nog zelfmoord tips willen dan ben ik van harte bereid om deze aan je te geven, tenzij ze natuurlijk uitgevoerd worden.
kusjekroel
Jimbo
hihaho lachen doe je ozquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog nooit? HuldeHet is bij helaas wel eens nodig geweest
Kon het niet aan om die jongen te vertellen dat het gewoon nergens op sloeg wat hij deed
[..]
Godverdomme slappe lach![]()
![]()
![]()
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt, jij bent ook een kanjer hoor ouwe reus
Moet ik nog ID tonen?quote:
Hoerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?
fietsen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoek eens dat fietsen topic op voor Jimbo over zijn nieuwe vijand. Ik weet dat ik het laatst van jou kreeg.
Hoe verlies ik anders mijn maagdelijkheid? Ik ben enkel een simpele FOK!ker.quote:
Van die knuppel OmgevallenFiets welke de ene harde post plaatst na de ander.quote:
waarom mag je mensen niet aanraden zelfmoord te plegen? zouden veel meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.
Cheers
In dit geval, je klinkt als een erg verstandig persoon. Wie weet kunnen we eens afspreken en om de tafel gaan zitten om onze problemen eens uit te 'praten'quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.
Cheers
Omdat je de maatschappij er mee kapot maakt maar dat zien mensen niet te begrijpen. Vooral mensen met het IQ dat hier op zitten, de meeste dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom mag je mensen niet aanraden zelfmoord te plegen? zouden veel meer mensen moeten doen
sommige van die nerdmeisjes zijn stiekem enorme sletjes. da's altijd nog minder erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe verlies ik anders mijn maagdelijkheid? Ik ben enkel een simpele FOK!ker.
Oh echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog nooit? HuldeHet is bij helaas wel eens nodig geweest
Kon het niet aan om die jongen te vertellen dat het gewoon nergens op sloeg wat hij deed
[..]
Godverdomme slappe lach![]()
![]()
![]()
Was er niet iemand hier met een parenclub ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?
Jimbo = baas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jimbo is echt wel de coolste jongen van de klas
Kan je namen geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sommige van die nerdmeisjes zijn stiekem enorme sletjes. da's altijd nog minder erg.
Ik kan die post niet terugvinden, maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Waarvoor?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er niet iemand hier met een parenclub ?
Ik heb geen bangalijst van FOK! helaas.quote:
overbevolking maakt de maatschappij kapot. een paar miljoen mensen minder op aarde zou voor iedereen beter zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat je de maatschappij er mee kapot maakt maar dat zien mensen niet te begrijpen. Vooral mensen met het IQ dat hier op zitten, de meeste dan.
was het ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Ik zou hem een niet homoseksuele hand geven.quote:
ik zat altijd achter aan, met de negers en de Marokkanen. (busgrapquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jimbo is echt wel de coolste jongen van de klas
GFquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet ik niet, liefde is mij een onbekend conceptquote:
weet niet, niet nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die knuppel OmgevallenFiets welke de ene harde post plaatst na de ander.
Ik voel mij neit geheel meer op mijn gemak.
Bedankt, ik zal dit moment koesterenquote:
dat is die andere sc in gcquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan die post niet terugvinden, maar![]()
![]()
Kan ik me voorstellenquote:
Die je gequote hebtquote:
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet, liefde is mij een onbekend concept
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overbevolking maakt de maatschappij kapot. een paar miljoen mensen minder op aarde zou voor iedereen beter zijn
Die komt ook regelmatig hier hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat is die andere sc in gc
goldfinger nogwat
Die van Jhali?quote:
Jammer. Nu heb ik geen weerwoord op zijn harde DM's. Even snijden hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet niet, niet nu in ieder geval
Meeste meisjes die me echt wat doen zijn vaak bezet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjes![]()
Hoe spreek ik die aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjes![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van Jhali?Over het faken?
maar wat als je gewoon niet komt dan?quote:
Het is slechts een suggestie voor je. Maar OT. sterker nog, wettelijk gezien is het niet strafbaar om het aan te raden, wel om een uitvoerende rol erin te voltooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar wat als je gewoon niet komt dan?laat je het dan gewoon voor wat het is? of is dat nog nooit voorgekomen?
als het je te intiem wordt wil ik dit gesprek best in dm voortzetten
wat sneu dat hij je dmt. niet jezelf snijden aub :$quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Nu heb ik geen weerwoord op zijn harde DM's. Even snijden hoor
Je moet wel beseffen dat we hier allemaal experts zijn op dit gebied aangezien dit onderwerp maar 20x door 20 verschillende users wordt aangesneden op een dag.quote:
Voor de man welquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.
Uh, oké.quote:
ja weet ik maar sommige mensen komen nogal moeilijk, vooral vrouwen, en dan heb ik toch het idee dat die vent dan het idee krijgt dat ie iets verkeerd doet terwijl het gewoon aan haar lichaam ligtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.
Zou je niet schuldig aan moord zijn dan? Als je iemand overhaalt zich zelf te doden ben je wel medeplichtig toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is slechts een suggestie voor je. Maar OT. sterker nog, wettelijk gezien is het niet strafbaar om het aan te raden, wel om een uitvoerende rol erin te voltooien.
Al zou ik je graag een handje helpen hoor, ik geloof tenslotte dat als je iets goeds wilt doen je er jezelf mee moet bemoeien
nieuwe aanwas is noodzakelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi' en dan iets als 'vind je het leuk als ik even met je kom praten?' of 'hoe gaat het' of 'ik ben ... en jij?' oidquote:
Dan hebben die pech en snappen ze er gewoon geen klote van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja weet ik maar sommige mensen komen nogal moeilijk, vooral vrouwen, en dan heb ik toch het idee dat die vent dan het idee krijgt dat ie iets verkeerd doet terwijl het gewoon aan haar lichaam ligt
quote:
Zieken die niet meer te genezen zijn ja, ouderen niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe aanwas is noodzakelijk.
het is beter om ouderen en zieken op te ruimen
Daarom vraag ik het ook hier, aan de echte kenners.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat we hier allemaal experts zijn op dit gebied aangezien dit onderwerp maar 20x door 20 verschillende users wordt aangesneden op een dag.
De uitkomst is meestal toch echt het vinden van een importbruid.
Nope, tenzij je een functie als doctor / leidinggevende / psychiater oid hebt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zou je niet schuldig aan moord zijn dan? Als je iemand overhaalt zich zelf te doden ben je wel medeplichtig toch?
Nja ik heb nog maar ervaring met 1 jongen hč?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar wat als je gewoon niet komt dan?laat je het dan gewoon voor wat het is? of is dat nog nooit voorgekomen?
als het je te intiem wordt wil ik dit gesprek best in dm voortzetten
Oekraīnequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook hier, aan de echte kenners.
Zal waarschijnlijk de beste optie zijn. Heb gehoord dat je ze zowel uit Rusland als uit Taiwan kan importeren, welke zou jij aanraden?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste openingszin is "Ik heb mijn nummer verloren, mag ik de jouwe?"
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen, dacht ooit is zoiets te hebben gelezen maar dat was ook nog samengaand met pesten op dagelijkse basis.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nope, tenzij je een functie als doctor / leidinggevende / psychiater oid hebt.
Als 'normaal' persoon is het zeggen tegen iemand dat die zijn of haar polsen eens flink moet bewerken niet strafbaar
er zit een cutie bij mij op school die de artiestenopleiding doet en die weleens gitaar speelt in de pauze, kreeg de tip om ''ben je altijd zo goed met je vingers?'' te zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
ofquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slecht is ie.quote:
Jij bent leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
Trouwens, even random tussendoor. Dit vind ik nog steeds heel tof
Pesten is vervelend, maar niet strafbaar. tenzij je iemand iets aandoet of echt mentaal helemaal dagelijk naar de kanker maakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus verkeerd begrepen, dacht ooit is zoiets te hebben gelezen maar dat was ook nog samengaand met pesten op dagelijkse basis.
ja ik ga je even dm'en hierover want ik wil mijn reactie hierop niet in het forum hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja ik heb nog maar ervaring met 1 jongen hč?En daar ben ik al bijna 7,5 jaar mee ondertussen
![]()
Een enkele keer zit het er gewoon niet in, en dan zeg ik dat gewoon en dan verwennen we elkaar wel op andere manieren![]()
Jammer ik vond dit net zo'n leuke discussiequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ga je even dm'en hierover want ik wil mijn reactie hierop niet in het forum hebben
Daar gaat je kans op gratis tips.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer ik vond dit net zo'n leuke discussie
xdquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je kans op gratis tips.
Waar schaam je je voor?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja ik ga je even dm'en hierover want ik wil mijn reactie hierop niet in het forum hebben
De ergste die ik ben tegen gekomen is deze: 'Hoi, mag ik even aan je rug voelen?' *jongen voelt aan rug, ter hoogte van de schouderbladen' 'Huh, ik zou zweren dat hier vleugels zouden moeten zitten'quote:
Dat moet je tegen een bassist of een violist zeggen, de bewegingen die hun maken heet tenslotte vingerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
er zit een cutie bij mij op school die de artiestenopleiding doet en die weleens gitaar speelt in de pauze, kreeg de tip om ''ben je altijd zo goed met je vingers?'' te zeggenik overwoog het
Het was meer van stalken en mailen en bellen met morgen ben je dood of doe je het zelf zoietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pesten is vervelend, maar niet strafbaar. tenzij je iemand iets aandoet of echt mentaal helemaal dagelijk naar de kanker maakt.
Okequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor alles?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ergste die ik ben tegen gekomen is deze: 'Hoi, mag ik even aan je rug voelen?' *jongen voelt aan rug, ter hoogte van de schouderbladen' 'Huh, ik zou zweren dat hier vleugels zouden moeten zitten'![]()
Protip: Werkt alleen bij knappe jongens, ivm het aanraken van het meisje
Lekker, zn wijf die 30pikken op een dag in dr smoelwerk heeft en je daarna een lekkere natte tongzoen geeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=201454
Interessant.
Ja das strafbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het was meer van stalken en mailen en bellen met morgen ben je dood of doe je het zelf zoiets
Zeg, die rok van jou zou leuk op mn vloerkleed staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Zullen we pizza eten en daarna neuken?" "Nee?" "Hou je niet van pizza?"
Nee, gewoon een praatje maken kan altijd, en daarna besluit het meisje wel of je leuk ben ja of nee, maar het direct aanraken is alleen weggelegd voor knapperdsquote:
Hiermee veroverde Tjacka mijn hart. Hij valt op dikke mannen.quote:Dat shirtje van jou. Is dat van kamelenstof?
Nee
hoe kom je dan aan die grote bulten?
Dat is ook een goeie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee veroverde Tjacka mijn hart. Hij valt op dikke mannen.
Ok dan heb ik geluk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon een praatje maken kan altijd, en daarna besluit het meisje wel of je leuk ben ja of nee, maar het direct aanraken is alleen weggelegd voor knapperds
jawel, post dem dirty details womanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
GODVERDOMME ik ga dood van het lachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Zullen we pizza eten en daarna neuken?" "Nee?" "Hou je niet van pizza?"
Goed is ie he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
GODVERDOMME ik ga dood van het lachendit is facebook-waardig
nou zo dirty is het niet, eerder genantquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jawel, post dem dirty details woman
smooth criminalsquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon een praatje maken kan altijd, en daarna besluit het meisje wel of je leuk ben ja of nee, maar het direct aanraken is alleen weggelegd voor knapperds
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee veroverde Tjacka mijn hart. Hij valt op dikke mannen.
Dat mag ook, vertel ik daarna ook een hele genantequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou zo dirty is het niet, eerder genant
Ik vind niets genant. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, als seks perfect moet zijn is het niet leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou zo dirty is het niet, eerder genant
Delen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al heb ik ook wel smerige verhalen.
nou ik heb genoeg genante dingen, vertel jij maar eerst iets dan vertel ik iets van even genant niveauquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat mag ook, vertel ik daarna ook een hele genante
Jimbo. Is jouw broek van dromedarisstof?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat mag ook, vertel ik daarna ook een hele genante
Laten we ze met zn allen delenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al heb ik ook wel smerige verhalen.
Goed scrabble woordquote:
Kom we draaien een fles. Allemaal in een cirkel gaan zitten he!quote:
Oh dan is het geeneens een bobbel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed scrabble woord
maar nee , ik heb geen kleren aan
Jhali begint.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou ik heb genoeg genante dingen, vertel jij maar eerst iets dan vertel ik iets van even genant niveau
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom we draaien een fles. Allemaal in een cirkel gaan zitten he!
[..]
Oh dan is het geeneens een bobbel.
geloof ik nietquote:
Mazzelpik.quote:
Omg. Zal glaasjedraaien ook digitaal werken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Wacht ik ga een random picker aanzetten die gaat bepalen, doe je ook mee met de genante verhalen
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg. Zal glaasjedraaien ook digitaal werken?
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozenquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozen
laat me raden, jij draait en toevallig komt de fles steeds bij Jhali en mij uit?quote:
Vet. Dan sluiten we af met een online kussengevechtquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan je comfirmen dat het genant is?
Heeft er niks mee te maken hoor, ik val net zo goed op poesjes dan op worstjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn niet betrouwbaar?
Ik snap het niet, het is toch geheel anoniem. Niemand is zo gek hier om anderen in het echt te gaan ontmoeten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn awkward, Jhali moet nog reageren op mijn awkward DMquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verrassend welquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het niet, het is toch geheel anoniem. Niemand is zo gek hier om anderen in het echt te gaan ontmoeten.
Welke foto?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit Jimbo niet mee. Eerst willen mensen zijn foto niet geloven nu dit weer
eerste, maar ja is goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je geprobeerd? 5 miljoen en één keer?
Maar oké, kies een categorie
Dit heeft te maken met het verhaal?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Om een onverklaarbare reden heb ik nu ontzettend veel behoefte aan een glas melk
Kunnen de jongens wel even bij elkaar kwakken voor jequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Om een onverklaarbare reden heb ik nu ontzettend veel behoefte aan een glas melk
Geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met het verhaal?
Melk is ranzig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Nou ehmm neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kunnen de jongens wel even bij elkaar kwakken voor je
best lekker hoor.quote:
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.quote:
Storend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.
Ik vind melk lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.
Ja hallo ik ga niet vrijwillig mezelf voor schut zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou ehmm nee
maar komop, genantness awaits
Ik wil heus wel wat vertellen maar dan als derde of vierdequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Jhali niet gaat meewerken.
Niemand gaat beginnen. Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil heus wel wat vertellen maar dan als derde of vierde
Watquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Nou weetje, ik begin wel #yolo enzo
en ik heb er zoveel
Ooit lang geleden had ik een vriendinnetje (mn eerste zelfs) en alles was nog nieuw en leuk enzo. Dus op een avond beide bezig, ik klaargekomen en al, maar moest ook pissen, dus 1+1 = 2, ik dat ding volgezeken, knoopje erin en klaar..
Op een moment had ik dorst, dus ik loop naar de ijskast. hoor ik opeens een gegil uit mn kamer, niet normaalWat had die kut nou gedaan, had ze die piscondoom zien liggen, ermee rond gaan spelen en was dat ding vol in dr gezicht uit elkaar gespat
Wat een kankerzooi was dat
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Nou weetje, ik begin wel #yolo enzo
en ik heb er zoveel
Ooit lang geleden had ik een vriendinnetje (mn eerste zelfs) en alles was nog nieuw en leuk enzo. Dus op een avond beide bezig, ik klaargekomen en al, maar moest ook pissen, dus 1+1 = 2, ik dat ding volgezeken, knoopje erin en klaar..
Op een moment had ik dorst, dus ik loop naar de ijskast. hoor ik opeens een gegil uit mn kamer, niet normaalWat had die kut nou gedaan, had ze die piscondoom zien liggen, ermee rond gaan spelen en was dat ding vol in dr gezicht uit elkaar gespat
Wat een kankerzooi was dat
In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
Na een optreden wel. Ervoor wordt dat geklieder met je corpsepaint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Maar hup, volgende. ik wil ook lachten
Hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
Ook niet liefquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
ik mis ietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef xcachet het volgende:
Werknemer van m'n pa:
"Hoi ik ben ... en ben 18 jaar"
Naja, kan toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
![]()
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggenquote:
Ik heb nog nooit een dryspel meegemaakt sinds mn eerste keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.
Is dat genant?. Zo ja. Ik ga verder met bier.
Nee dat wordt 'm dan nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar niet als hij al zenuwachtig was en onzeker
Tenminste wel die gast op zn plaats gezet, dat zal em leren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggen
Klinkt beeeeetje gay ditquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
IEUHEUEHWUEH OMGquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Gitaar, lang haar, motor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dryspel meegemaakt sinds mn eerste keerIk weet nieteens hoe ik het flik maar heb eigenlijk altijd wel een vriendinnetje :/
ah okquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
lol, ja die gast is ergens in de 20. He wish he was 18.
LBquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te braaf voor gęnante ervaringen
Essquote:
Tsja.quote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
OMG mijn andere ex ook, die ging bij mij down there terwijl hij verkouden waselke keer snotteren
toen zei ik zelf ook van okee hou maar op dit is fucking nasty zo
laten we t over dat laatste maar niet hebben hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaar, lang haar, motor.
en nog belangrijker
Een reputatie op Fok!
Hoi Cachiequote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
OMG mijn andere ex ook, die ging bij mij down there terwijl hij verkouden waselke keer snotteren
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Jhali het volgende:
Rawr, nee hoiquote:
Echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB valt op het juiste moment binnen.
Zekersquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB valt op het juiste moment binnen.
LRquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Mooie verhalen, echte topshowsquote:
Prima prima en met jou?quote:
Het gaat over gęnante sekservaringenquote:
Geen zin om terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie verhalen, echte topshows
we delen genante verhalen om zo onze relatie met elkaar te verbeteren, doe lekker mee bruin suikerklontje van mequote:
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat over gęnante sekservaringen
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het doorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
Begin je verhaal metquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil iets posten van een maat van me, maar dalijk denkt iedereen dat ik het was
gvdquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe lekker mee bruin suikerklontje van me
Jawel, niet zoveel gedaan verder eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Met mij oook.
Bevalt het in Rotterdam?
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen meequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon heel subtiel brengen. Zo ging mijn verhaal over "Djacka" gewoon over Tjacka, niemand had het door
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Ik ben veel te braaf voor gęnante ervaringen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Zou Tjacka die topicpointer hebben gemaakt? Of fuck knows hoe dat heet? Dat is wel lief
watquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ess en ik best op een lijn zitten.
Nee maar ik wil gewoon niet het spits afbijtenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had niet veel aanleiding nodig om toch los te branden he?
[..]
Rawr, nee hoi
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar djacka maakt ook wel heel veel vieze dingen mee
Ik kan dat wijf niet uitstaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
quote:
Jaquote:
hij is van jouw toch ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat jouw Djacka erop kickt of altijd weer pech lijkt te hebben>?
Jaloers much?quote:
Nou ik meet wel meer mensen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee met je huiskat en je vaders collega
Met wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
ess en cachie zijn natuurlijk nog helemaal niet bekend daarmee
Daarmee.quote:
Mastrubathon ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme de oven staat nog niet eens op voorverwarmen. Wat doe ik met mijn tijd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
Je beledigt HaJeequote:
Serieus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
altijd fijn als lb er isquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Nou LB is er en het is gelijk weer braaf
En ze gaat nieteens in op mn advances. Stommert
quote:
Ja vanmorgen, vergeten mijn review te gevenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
cachie heb je dat nummer geluisterd dat ik in dm had gestuurd gisteren?
Ik zeg verder niets, dat zou niet netjes zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Al moet ik wel zeggen dat ik eerder mensen hier zou meeten dan uit VBL.
Toch Ess?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA gvd raap me opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was dit topic toch al nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg verder niets, dat zou niet netjes zijn
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanmorgen, vergeten mijn review te geven
Opzich een leuke groep, niks mis met het nummer.
Maar one direction is leuker
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was dit topic toch al niet
Hij is best leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heeft mijn KerstUI gemaakt
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #21
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Al moet ik wel zeggen dat ik eerder mensen hier zou meeten dan uit VBL.
Toch Ess?Jij bespiedt me al regelmatig in de supermarkt, je bent dichtbij mijn eerste meet te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik moest vandaag werken, was echt doodquote:
Soms zijn die best leuk hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]meen je dat laatste
vind je ze nog steeds leuk?
Ik luister nu heel veel Ke$haquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]meen je dat laatste
vind je ze nog steeds leuk?
Bij brood?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest vandaag werken, was echt dood
Morgen kom ik boodschappen halen
Ja kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |