Dat probeerde ze in 1940 ook, helaas zonder succesquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, hadden beter jng open kunnen houden. maar met een groot hek eromheen
Ik moest wel een hele slechte avond hebben gehad dat ik mij daar daadwerkelijk aan kon storenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even posten in NOS eredivisie dat Roda JC een 0-2 voorsprong makkelijk uit moet kunnen spelen KleinKonijn
goede grap he? xd
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik eens beginnen met het aanzetten van de oven
Je bent een kanjer!quote:
Nee, ik probeer mezelf te motiveren om naar de keuken te lopenquote:
50eur op de wallenquote:
Hierquote:
Denk aan het genot van de niet verse pizzaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik probeer mezelf te motiveren om naar de keuken te lopen
Nog nooit? Huldequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
Godverdomme slappe lachquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon een kwak mayo in dr gezicht gooien
JanCees zoek eens dat fietsen topic op voor Jimbo over zijn nieuwe vijand. Ik weet dat ik het laatst van jou kreeg.quote:
doe mij ook een portiequote:
Maar het is WEL een verse pizzaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk aan het genot van de niet verse pizza
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh je bent ook nog een neger.
Ach daar kan je ook niets aan doen, geboren worden met een pigment handicap.
Ik snap nu je probleem opeens, je bent speciaal.
Helaas heb ik geen medelijden met deze soort van mensen, ik geloof niet in positieve discriminatie, ik haat iedereen even veel
Helaas kan ik je dus niet verder helpen, maar mocht je nog zelfmoord tips willen dan ben ik van harte bereid om deze aan je te geven, tenzij ze natuurlijk uitgevoerd worden.
kusjekroel
Jimbo
hihaho lachen doe je ozquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog nooit? HuldeHet is bij helaas wel eens nodig geweest
Kon het niet aan om die jongen te vertellen dat het gewoon nergens op sloeg wat hij deed
[..]
Godverdomme slappe lach![]()
![]()
![]()
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt, jij bent ook een kanjer hoor ouwe reus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |