volgens velen wel, maar die discussie ga ik niet meer aanquote:
Schoonouders zijn altijd kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Jhali het volgende:
Ik heb medelijden met mijn toekomstige vriend/vriendin omdat mijn ouders en zo![]()
Ehm Jawel Heb Jij Geen Interpunctie Les Gehad?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je Hoeft Niet Alles Met Caps Te Typen
Ja maar mijne zijn kut supreme super de luxequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonouders zijn altijd kut.
Ik kies mijn vriendin meestal niet uit op ouders.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar mijne zijn kut supreme super de luxeVooral mijn vader
ja troosten edgar enzoquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Ik hou eigenlijk heul niet van horror
verplichtingen, kijken of ze nog leeft enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is heul wel leuk![]()
Waarom zou ik haar anders opzoeken zonder m'n vriend?
Oh, dan is mijn schoonmoeder de uitzondering denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonouders zijn altijd kut.
Welnee, ik heb vanmiddag nog met haar gewhatsappedquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verplichtingen, kijken of ze nog leeft enzo
Ok kanker nu maar weer snel op danquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, Ik Ga DownLoaden Is het Een Lopen Verhaal Of Losse Afleveringen?
Ze lopen er wel in jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziekquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok kanker nu maar weer snel op dan
Lopend verhaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen oostblokkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziek
nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tyft jezelf ff door een bushokje manquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziek
altijd die jodenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bij Mij Niet Nodigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tyft jezelf ff door een bushokje man
Dm posten mag niet wist je dat nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet lief, ik ga aangifte doen voor een doodsbedrijging
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merktquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Mexicaan ook. En ess ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:
Na schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merkt
straks gaat hij je opwachten hoor
quote:
bedrijging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben een en al liefdequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek heeft meer liefde nodig.
Een tumor is altijd kanker. Dit was een pleonasme gekkie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
Geen ideequote:
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?quote:
Geen probleem. ik heb toestemmingquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jim niet DM posten straks krijg je een ban en dat wil ik niet want jij bent leuk
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?
Gelukkig voeden jhali en jij de liefde in dit gesprek nu.quote:
Ik ben zo bang dat ik van mn toetsen aftrilquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?
Zullen de homogenen wel zijn.quote:
Zullen we het maar gewoon negeren?quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beste omgevallen flat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Jimbo Krijg asjeblieft een ban ik ga feest vieren
nee, ik wil bans kunnen uitdelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zullen we het maar gewoon negeren?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig voeden jhali en jij de liefde in dit gesprek nu.
TR zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan een modje dit gejank niet laten kappen?
Oh, dan moet je het even hogerop zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik wil bans kunnen uitdelen
zou fijn zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kunnen we heel dit topic wel weggooienquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste Jimbo,quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beste omgevallen flat.
Nee.
dank
Jimbo
Wil je nog meer liefde tussen mij en ess zien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig voeden jhali en jij de liefde in dit gesprek nu.
mag ik ook meedoen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je nog meer liefde tussen mij en ess zien?
Okee garpje niks verwachten enzo nu
Cheersquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef JanCees het volgende:
Jancees hier.
Doe eens normaal man.
Proost.
Niet de verwachtingen te hoog spannen hč?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Wil je nog meer liefde tussen mij en ess zien?
Okee garpje niks verwachten enzo nu
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef JanCees het volgende:
Jancees hier.
Doe eens normaal man.
Proost.
dat is niet de oplossing dat is bij et sluiten van udowu en jng wel geblekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kunnen we heel dit topic wel weggooien
quote:
Wat is udowu?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet de oplossing dat is bij et sluiten van udowu en jng wel gebleken
Het is al te laat, hij wil meedoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet de verwachtingen te hoog spannen hč?
Ik heb nooit normaal gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige users kunnen wel normaal doen.
Ik noem een Stuart.
Shitquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is al te laat, hij wil meedoen
was dat niet het juiste antwoord?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is al te laat, hij wil meedoen
Noem nu geen namen, krijgen we dat gezeik weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Ook niet altijd hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
die happy is soms wel een kklijerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Hij haat ook niet op mensen die het niet verdienen wat veel hier wel doen omdat ze weinig zelfvertrouwen hebben en dit afreageren op internet!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Oh je bent ook nog een neger.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beste Jimbo,
Ik zou het waarderen als jij jou gedrag naar mij veranderd.
Ik Heb jou nooit wat aangedaan
Je bent erg racistisch.
Met vrienden groet OF
Bedankt voor het geven van je mening.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
udowu was ook een sc, maar daar zaten ook een paar mensen die zich niet konden gedragen waardoor heel udowu gesloten werd ipv die users gewoon te bannenquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van je mening.
Of zo
Het verspreid zichquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet de oplossing dat is bij et sluiten van udowu en jng wel gebleken
Oh jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
udowu was ook een sc, maar daar zaten ook een paar mensen die zich niet konden gedragen waardoor heel udowu gesloten werd ipv die users gewoon te bannen
Ik heb nog nooit gefakedquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je klaarkomt, dan druipt (HAHA SNAP JE) hij wel af![]()
![]()
Oké sorry
Hihahoquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je klaarkomt, dan druipt (HAHA SNAP JE) hij wel af![]()
![]()
Oké sorry
gewoon een kwak mayo in dr gezicht gooienquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
klopt, hadden beter jng open kunnen houden. maar met een groot hek eromheenquote:
Overacting is vies zodra het dudelijk merkbaar is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |