volgens velen wel, maar die discussie ga ik niet meer aanquote:
Schoonouders zijn altijd kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Jhali het volgende:
Ik heb medelijden met mijn toekomstige vriend/vriendin omdat mijn ouders en zo![]()
Ehm Jawel Heb Jij Geen Interpunctie Les Gehad?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je Hoeft Niet Alles Met Caps Te Typen
Ja maar mijne zijn kut supreme super de luxequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonouders zijn altijd kut.
Ik kies mijn vriendin meestal niet uit op ouders.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar mijne zijn kut supreme super de luxeVooral mijn vader
ja troosten edgar enzoquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Ik hou eigenlijk heul niet van horror
verplichtingen, kijken of ze nog leeft enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is heul wel leuk![]()
Waarom zou ik haar anders opzoeken zonder m'n vriend?
Oh, dan is mijn schoonmoeder de uitzondering denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonouders zijn altijd kut.
Welnee, ik heb vanmiddag nog met haar gewhatsappedquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verplichtingen, kijken of ze nog leeft enzo
Ok kanker nu maar weer snel op danquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, Ik Ga DownLoaden Is het Een Lopen Verhaal Of Losse Afleveringen?
Ze lopen er wel in jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziekquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ok kanker nu maar weer snel op dan
Lopend verhaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen oostblokkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziek
nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tyft jezelf ff door een bushokje manquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kanker Jong Krijg Asjeblieft De Pest Kanker Kanker Debiel Echt Je Maakt Me Ziek
altijd die jodenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bij Mij Niet Nodigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tyft jezelf ff door een bushokje man
Dm posten mag niet wist je dat nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet lief, ik ga aangifte doen voor een doodsbedrijging
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merktquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Mexicaan ook. En ess ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:
Na schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merkt
straks gaat hij je opwachten hoor
quote:
bedrijging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben een en al liefdequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek heeft meer liefde nodig.
Een tumor is altijd kanker. Dit was een pleonasme gekkie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |