Troosten is alleen leuk met sinterklasquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die en troosten zijn wel mijn favoriet denk ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkrachten, of dat is wat de media ervan maakt dan
Het niveau daalt, geen dank
sinterklaassen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Troosten is alleen leuk met sinterklas
Ohquote:
Nooit naar zolder vluchten als er een seriemoordenaar losloopt, en ook niet naar de badkamerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon in zo een dorp, brb mezelf even opsluiten op zolder. Oh nee, zat ik al.
Grapje, ik kom nooit op zolder
ja, maar op zolder liggen wapensquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nooit naar zolder vluchten als er een seriemoordenaar losloopt, en ook niet naar de badkamer
Goed hoorquote:
Juist naar buiten rennen eigenlijk, niet in kamers waar je niet weg kanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nooit naar zolder vluchten als er een seriemoordenaar losloopt, en ook niet naar de badkamer
Tering. In deze post zaten meer twisten dan de gemiddelde horrorfilm. Ik ben verkocht. Nee toch nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik woon in zo een dorp, brb mezelf even opsluiten op zolder. Oh nee, zat ik al.
Grapje, ik kom nooit op zolder
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar op zolder liggen wapens
Kloptquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Juist naar buiten rennen eigenlijk, niet in kamers waar je niet weg kan
Ik ging iets harder ademen en grinnikte toen zachtjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering. In deze post zaten meer twisten dan de gemiddelde horrorfilm. Ik ben verkocht. Nee toch niet
Grapje ik vond het leuk.
Of toch niet
Druk maar hopelijk ook gezellig dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk ben klaar met shoppen voor het Kerstpakket en morgen werken en daarna eten en bijkletsen bij m'n schoonmoeder
![]()
En met jou? Leuke dag gehad?
Insert "schoonmoeder" grapquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
Ik hou eigenlijk heul niet van horror
Mijn schoonmoeder is heul wel leukquote:
In de meeste horrorverhalen zit weinig logica zoals al eerder door jezelf aangegevenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is heul wel leuk![]()
Waarom zou ik haar anders opzoeken zonder m'n vriend?
Dat is waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de meeste horrorverhalen zit weinig logica zoals al eerder door jouzelf aangegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |