Dit heb ik dus nog nooit iemand horen zeggenquote:
Niet begrijpen dat hij schijten bedoeltquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit heb ik dus nog nooit iemand horen zeggenik vraag me serieus af wie er tegenwoordig nog faxt
bedrijvenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit heb ik dus nog nooit iemand horen zeggenik vraag me serieus af wie er tegenwoordig nog faxt
Stuquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat hij schijten bedoelt
Oh ik moet nu serieus hardop lachen en facepalmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Don't call me shirleyquote:
ein fax aus darmstadt bekommenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze werden niet voor niks eerst uitgemergeld.
Zet altijd mijn eigen muziek op in de auto of in het algemeen, weet niet meer wanneer ik voor het laatst naar de radio luisterde. Vroeger in de horeca gewerkt met een radio op de achtergrond, elk nummer hoorde je wel 3x per dag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe jij wel bij de top40?
Als ik dan toch in de auto de radio aanheb geeft mij dit niet direct de aandrang door te zappen. Dat is al iets.
Rauwdouwenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me ergens altijd af welke synoniemen mensen voor seksen gebruiken
Koekjes bakkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij vooral bedrijven enzo nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon mijn eigen naamquote:
Die en troosten zijn wel mijn favoriet denk ik.quote:
Verkrachten, of dat is wat de media ervan maakt danquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slettyquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon mijn eigen naam
jij kijkt te veel horror filmsquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij vooral bedrijven enzo nog
En de politie in afgelegen dorpen natuurlijk nog die prehistorische apparatuur hebben waardoor de foto van losgebroken seriemoordenaars en terroristen gefaxt moet worden, die natuurlijk niet wordt gezien (of door de verkeerde persoon die de fax vervolgens in de papierversnipperaars gooit) waardoor het halve dorp wordt afgeslacht
You wishquote:
Ik woon in zo een dorp, brb mezelf even opsluiten op zolder. Oh nee, zat ik al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij vooral bedrijven enzo nog
En de politie in afgelegen dorpen natuurlijk nog die prehistorische apparatuur hebben waardoor de foto van losgebroken seriemoordenaars en terroristen gefaxt moet worden, die natuurlijk niet wordt gezien (of door de verkeerde persoon die de fax vervolgens in de papierversnipperaars gooit) waardoor het halve dorp wordt afgeslacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |