Nou, nou, nou. Ik ben je moeder wellicht niet maar dit soort taalgebruik weiger ik te accepteren jongeman.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Straks maar eens een pizza in de oven flikkeren
Ik snap het nog altijd niet. Tijd om het nummer op te zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
OH ZOzoals zij in de clip doet hihihi
nee was niet de bedoeling eigenlijk
richtigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
OH ZOzoals zij in de clip doet hihihi
nee was niet de bedoeling eigenlijk
Ik kwam er net achter dat ik vergeten was dat ik tortillachips in de oven aan het maken wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Straks maar eens een pizza in de oven flikkeren
Thank you sirquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Ik ben je moeder wellicht niet maar dit soort taalgebruik weiger ik te accepteren jongeman.
Gefeliciteerd met je verjaardag nog trouwens
Toch zonde als je iets vergeet in de ovenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik vergeten was dat ik tortillachips in de oven aan het maken was![]()
Oh well, anders had ik die wraps toch weggegooid
Uhuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch zonde als je iets vergeet in de oven
Nope. Gelukkig was het maar een opruiming van de koelkast actiequote:
Dan leg je de lat ook niet hoog.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah, dat nummer. Oké ik begrijp het.
Ik vind dat nummer overigens voor een top40 nummertje nog best aardig. Dat durf ik gewoon toe te geven.
Always look on the bright side of lifequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. Gelukkig was het maar een opruiming van de koelkast actieNo losses there..
Nou stu, doe eens normaal zeg!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Straks maar eens een jood in de oven flikkeren
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Ja precies, een tegelijk is veel te inefficiënt, minstens 5 of meer tegelijk.quote:
Nou zit dat liedje gelijk in mijn kopquote:
Dat doe jij wel bij de top40?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan leg je de lat ook niet hoog.
Ik had dat zinnetje heel lang in mijn MSN-naam staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou zit dat liedje gelijk in mijn kop![]()
bitch please die heb ik alquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef Jhali het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die nog leuke ideeën voor de boom zoeken.
Grote oven nodigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja precies, een tegelijk is veel te inefficiënt, minstens 5 of meer tegelijk.
Don't worry surelyquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had dat zinnetje heel lang in mijn MSN-naam staan![]()
Afgewisseld met 'Don't, Be happy'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |