Had minstens verwacht dat je mee zou zingen Jimbobquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1Ptx4bBHnAb
:8 (wel kutgeluid
geen neukende wegquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had minstens verwacht dat je mee zou zingen Jimbob
Waarom niet?quote:
Oh dus de uitkomst is hetgeen wat interessant is? Gescheurde kleding = meer zichtbaar vlees?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krabben en haren trekken en wardrobe malfunctions enzo. het heeft iets fascinerends
Al werk ik al jaren aan mijn kurt cobain impressie, dit puur door een post op fok die zei dat ik voor ik 30 ben op fok zou doorbreken als de cobain van fokquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had minstens verwacht dat je mee zou zingen Jimbob
Scheelt toch weer scrollen. Al doe ik het enkel als ik op mijn scherm nog de laatste post heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
Dat doe jij wel vaker hè?Wat posten, en daarna nog een andere post erachter aanquoten en dat editten..
Ga eens aan het bier/sterkers danquote:
goed tekenquote:
omdat ik niet kan zingen?quote:
Koppijn manquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scheelt toch weer scrollen. Al doe ik het enkel als ik op mijn scherm nog de laatste post heb.
[..]
Ga eens aan het bier/sterkers dan
de uitkomst of wie er wint is niet relevantquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dus de uitkomst is hetgeen wat interessant is? Gescheurde kleding = meer zichtbaar vlees?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik ga wrecking ball op de djembé spelen, brb
Djembéen.. dat deden wij in de tweede bij muziek. Dat waren wel toffe lessenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
naakt op een djembe door de kamer slinger?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Doe dan even spelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Al werk ik al jaren aan mijn kurt cobain impressie, dit puur door een post op fok die zei dat ik voor ik 30 ben op fok zou doorbreken als de cobain van fok
Ik hoop oprecht dat deze post in je hoofd logischer klonk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naakt op een djembe door de kamer slinger?
ja, weet ook niet zo goed wat ik erop moet reagerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat deze post in je hoofd logischer klonk.
denk het wel dan. het leek me logischer dan erop trommelen op dat nummerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat deze post in je hoofd logischer klonk.
zit niet aan mn amp meerquote:
OH ZOquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel dan. het leek me logischer dan erop trommelen op dat nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |