soms eens 1 klap ofzoquote:
Ik met m'n broers wel, vroeger, maar dat telt niet echt vind ikquote:
;dquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert Jimbo van mij af te pakken.
Ik niet. Ik heb vlijmscherpe counters als "Nee jij dan" en de klassieker "met je hoofd"quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in ruziemaken
Oh. Kom lekker mee sjoelen zou ik zeggen.quote:
Bewijs je mannelijkheid door het op te nemen en het hier te posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit nu miley cyrus te spelen met wrecking ball
Ik heb ook wel eens met leuke meisjes gestoeid, dat tel ik ook niet mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik met m'n broers wel, vroeger, maar dat telt niet echt vind ik
bij bitchfights wint geen enkele partijquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik had in klas 1 een bitchfight met een wijf uit het vierde jaarwel gewonnen
tergelijk ?quote:
Ik kom meestal niet verder dan 'Ja doei' of 'zoek het uit'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb vlijmscherpe counters als "Nee jij dan" en de klassieker "met je hoofd"
[..]
Oh. Kom lekker mee sjoelen zou ik zeggen.
Ik zal eens met jou komen stoeienquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met leuke meisjes gestoeid, dat tel ik ook niet mee.
jawel, het publiekquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij bitchfights wint geen enkele partij
nou ik neem aan dat de partij met een gekneusde knie toch wel verliestquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij bitchfights wint geen enkele partij
Ik wil jullie best allebei tergen hoorquote:
Jij begint ook met de dag minder ingetogen te posten hequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil jullie best allebei tergen hoor
uh, buiten het lawaai om niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is er zo interessant aan bitchfights?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou komen stoeien
http://vocaroo.com/i/s1Ptx4bBHnAbquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bewijs je mannelijkheid door het op te nemen en het hier te posten.
Ja nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begint ook met de dag minder ingetogen te posten he
[..]
Nooit begrepenquote:uh, buiten het lawaai om niks
krabben en haren trekken en wardrobe malfunctions enzo. het heeft iets fascinerendsquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is er zo interessant aan bitchfights?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |