en goed dat ik hem mee kan spelenquote:
Ik begin mij trouwens langzamerhand wel af te vragen waar die blinde haat jegens jou vandaan komt bij velequote:
http://vocaroo.com/quote:
Ik hou van de uitersten.quote:
Lieve schat ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin mij trouwens langzamerhand wel af te vragen waar die blinde haat jegens jou vandaan komt bij vele
Nee joh. Laten ik het op vrouwen onder elkaar houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Lieve schat ik ookIk ga nu niet heilig doen, ik heb in het verleden wel eens dingen doorverteld toen ik nog redelijk nieuw was, maar ik heb me de laatste tijd al redelijk bewezen dat ik wel gewoon dingen voor mezelf hou en heb met iedereen op z'n minst geprobeerd om dingen uit te praten dus dan weet ik het ook niet meer. Iedereen doet wel eens iets dat iedereen niet chill vindt, of 2 of 3, maar daar hoor je ze dan 3 dagen over en dan is het weer koek en ei
Om gelijk jaloezie te gaan roepen is ook weer zoiets, heb nou ook niet echt zoveel om jaloers op te zijn, maar je zou het haast denken
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Laten ik het op vrouwen onder elkaar houden.
Je probeert Jimbo van mij af te pakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Niets valser dan vrouwen onder elkaar. Echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Laten ik het op vrouwen onder elkaar houden.
she's backquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niets valser dan vrouwen onder elkaar. Echt.
Geef mij maar mannen. Even elkaar in elkaar beuken en daarna is het klaar en gaan ze over tot de orde van de dag en nemen een biertje.
Ja. Behalve dan dat ik zelden tot nooit vecht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef mij maar mannen. Even elkaar in elkaar beuken en daarna is het klaar en gaan ze over tot de orde van de dag en nemen een biertje.
Gewoon gelijk er een einde aan maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Behalve dan dat ik zelden tot nooit vecht.
Tevens heb ik mijn microphone werkende gekregen na 10 minuten kutten. Dat jullie het weten.
ik ook niet, nog nooit nodig geweestquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je moet gewoon gelijk strapped staan om dat te voorkomenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
"Als eerst gestoken altijd raak" zeggen ze niet voor niks/quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon gelijk er een einde aan maken.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon gelijk strapped staan om dat te voorkomen
Ik wil jullie allebeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert Jimbo van mij af te pakken.
Ik ben heul slecht in ruziemakenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, nog nooit nodig geweest
ik zit nu miley cyrus te spelen met wrecking ballquote:
soms eens 1 klap ofzoquote:
Ik met m'n broers wel, vroeger, maar dat telt niet echt vind ikquote:
;dquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je probeert Jimbo van mij af te pakken.
Ik niet. Ik heb vlijmscherpe counters als "Nee jij dan" en de klassieker "met je hoofd"quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul slecht in ruziemaken
Oh. Kom lekker mee sjoelen zou ik zeggen.quote:
Bewijs je mannelijkheid door het op te nemen en het hier te posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit nu miley cyrus te spelen met wrecking ball
Ik heb ook wel eens met leuke meisjes gestoeid, dat tel ik ook niet mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik met m'n broers wel, vroeger, maar dat telt niet echt vind ik
bij bitchfights wint geen enkele partijquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee ik had in klas 1 een bitchfight met een wijf uit het vierde jaarwel gewonnen
tergelijk ?quote:
Ik kom meestal niet verder dan 'Ja doei' of 'zoek het uit'quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb vlijmscherpe counters als "Nee jij dan" en de klassieker "met je hoofd"
[..]
Oh. Kom lekker mee sjoelen zou ik zeggen.
Ik zal eens met jou komen stoeienquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens met leuke meisjes gestoeid, dat tel ik ook niet mee.
jawel, het publiekquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij bitchfights wint geen enkele partij
nou ik neem aan dat de partij met een gekneusde knie toch wel verliestquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
bij bitchfights wint geen enkele partij
Ik wil jullie best allebei tergen hoorquote:
Jij begint ook met de dag minder ingetogen te posten hequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil jullie best allebei tergen hoor
uh, buiten het lawaai om niksquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is er zo interessant aan bitchfights?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal eens met jou komen stoeien
http://vocaroo.com/i/s1Ptx4bBHnAbquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bewijs je mannelijkheid door het op te nemen en het hier te posten.
Ja nouquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begint ook met de dag minder ingetogen te posten he
[..]
Nooit begrepenquote:uh, buiten het lawaai om niks
krabben en haren trekken en wardrobe malfunctions enzo. het heeft iets fascinerendsquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
Wat is er zo interessant aan bitchfights?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |