quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merktquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet lief, ik ga aangifte doen voor een doodsbedrijging
Ik Mexicaan ook. En ess ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind jhali en essnhills lief
quote:
Na schoolquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pas maar op, omgevallenflat is enorm hardcore zoals je merkt
straks gaat hij je opwachten hoor
quote:
bedrijging.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik niet lief, ik ga aangifte doen voor een doodsbedrijging
quote:
Ik ben een en al liefdequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dit gesprek heeft meer liefde nodig.
Een tumor is altijd kanker. Dit was een pleonasme gekkie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dm posten mag niet wist je dat niet
Geen ideequote:
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?quote:
Geen probleem. ik heb toestemmingquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jim niet DM posten straks krijg je een ban en dat wil ik niet want jij bent leuk
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?
Gelukkig voeden jhali en jij de liefde in dit gesprek nu.quote:
Ik ben zo bang dat ik van mn toetsen aftrilquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leef je eens in bij Jimbo, hij wordt net bedreigd met de dood. Zou jij dan nog normaal kunnen spellen?
Zullen de homogenen wel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |