Ik kan die post niet terugvinden, maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Waarvoor?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er niet iemand hier met een parenclub ?
Ik heb geen bangalijst van FOK! helaas.quote:
overbevolking maakt de maatschappij kapot. een paar miljoen mensen minder op aarde zou voor iedereen beter zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat je de maatschappij er mee kapot maakt maar dat zien mensen niet te begrijpen. Vooral mensen met het IQ dat hier op zitten, de meeste dan.
was het ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Ik zou hem een niet homoseksuele hand geven.quote:
ik zat altijd achter aan, met de negers en de Marokkanen. (busgrapquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jimbo is echt wel de coolste jongen van de klas
GFquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet ik niet, liefde is mij een onbekend conceptquote:
weet niet, niet nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die knuppel OmgevallenFiets welke de ene harde post plaatst na de ander.
Ik voel mij neit geheel meer op mijn gemak.
Bedankt, ik zal dit moment koesterenquote:
dat is die andere sc in gcquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan die post niet terugvinden, maar![]()
![]()
Kan ik me voorstellenquote:
Die je gequote hebtquote:
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet, liefde is mij een onbekend concept
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overbevolking maakt de maatschappij kapot. een paar miljoen mensen minder op aarde zou voor iedereen beter zijn
Die komt ook regelmatig hier hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
dat is die andere sc in gc
goldfinger nogwat
Die van Jhali?quote:
Jammer. Nu heb ik geen weerwoord op zijn harde DM's. Even snijden hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet niet, niet nu in ieder geval
Meeste meisjes die me echt wat doen zijn vaak bezet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjes![]()
Hoe spreek ik die aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn zat leuke single meisjes![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van Jhali?Over het faken?
maar wat als je gewoon niet komt dan?quote:
Het is slechts een suggestie voor je. Maar OT. sterker nog, wettelijk gezien is het niet strafbaar om het aan te raden, wel om een uitvoerende rol erin te voltooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar wat als je gewoon niet komt dan?laat je het dan gewoon voor wat het is? of is dat nog nooit voorgekomen?
als het je te intiem wordt wil ik dit gesprek best in dm voortzetten
wat sneu dat hij je dmt. niet jezelf snijden aub :$quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer. Nu heb ik geen weerwoord op zijn harde DM's. Even snijden hoor
Je moet wel beseffen dat we hier allemaal experts zijn op dit gebied aangezien dit onderwerp maar 20x door 20 verschillende users wordt aangesneden op een dag.quote:
Voor de man welquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.
Uh, oké.quote:
ja weet ik maar sommige mensen komen nogal moeilijk, vooral vrouwen, en dan heb ik toch het idee dat die vent dan het idee krijgt dat ie iets verkeerd doet terwijl het gewoon aan haar lichaam ligtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klaarkomen is niet altijd een verplichting tijdens de seks.
Zou je niet schuldig aan moord zijn dan? Als je iemand overhaalt zich zelf te doden ben je wel medeplichtig toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is slechts een suggestie voor je. Maar OT. sterker nog, wettelijk gezien is het niet strafbaar om het aan te raden, wel om een uitvoerende rol erin te voltooien.
Al zou ik je graag een handje helpen hoor, ik geloof tenslotte dat als je iets goeds wilt doen je er jezelf mee moet bemoeien
nieuwe aanwas is noodzakelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar zou je dan niet beter een limiet in kunnen stellen? Gezinnen met 10 kinderen is veels te veel, maak er 2 max per gezin van. Alles beter dan mensen vermoorden ook al is het indirect, als je iemand aanraad zelfmoord te plegen is het alsnog moord. Moord door schuld denk ik, niet zeker eigenlijk.
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi' en dan iets als 'vind je het leuk als ik even met je kom praten?' of 'hoe gaat het' of 'ik ben ... en jij?' oidquote:
Dan hebben die pech en snappen ze er gewoon geen klote van.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja weet ik maar sommige mensen komen nogal moeilijk, vooral vrouwen, en dan heb ik toch het idee dat die vent dan het idee krijgt dat ie iets verkeerd doet terwijl het gewoon aan haar lichaam ligt
quote:
Zieken die niet meer te genezen zijn ja, ouderen niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nieuwe aanwas is noodzakelijk.
het is beter om ouderen en zieken op te ruimen
Daarom vraag ik het ook hier, aan de echte kenners.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet wel beseffen dat we hier allemaal experts zijn op dit gebied aangezien dit onderwerp maar 20x door 20 verschillende users wordt aangesneden op een dag.
De uitkomst is meestal toch echt het vinden van een importbruid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |