Hoerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?
fietsen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JanCees zoek eens dat fietsen topic op voor Jimbo over zijn nieuwe vijand. Ik weet dat ik het laatst van jou kreeg.
Hoe verlies ik anders mijn maagdelijkheid? Ik ben enkel een simpele FOK!ker.quote:
Van die knuppel OmgevallenFiets welke de ene harde post plaatst na de ander.quote:
waarom mag je mensen niet aanraden zelfmoord te plegen? zouden veel meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.
Cheers
In dit geval, je klinkt als een erg verstandig persoon. Wie weet kunnen we eens afspreken en om de tafel gaan zitten om onze problemen eens uit te 'praten'quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben blank maar van ver, noord-europa. Je zou mensen niet echt aan moeten raden zelf moord te plegen, het spijt me heel erg dat je vroeger door je ouders werd mishandeld, je gepest bent/nog steeds word maar hier zou vast wel een verklaring voor zijn. Misschien word het tijd een psychiater op te zoeken omdat je mensen hun leven kapot kan maken op deze manier. Het is niet erg toe te geven dat je ziek in je hoofd bent. Vraag hulp en alles komt goed.
Cheers
Omdat je de maatschappij er mee kapot maakt maar dat zien mensen niet te begrijpen. Vooral mensen met het IQ dat hier op zitten, de meeste dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom mag je mensen niet aanraden zelfmoord te plegen? zouden veel meer mensen moeten doen
sommige van die nerdmeisjes zijn stiekem enorme sletjes. da's altijd nog minder erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe verlies ik anders mijn maagdelijkheid? Ik ben enkel een simpele FOK!ker.
Oh echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nog nooit? HuldeHet is bij helaas wel eens nodig geweest
Kon het niet aan om die jongen te vertellen dat het gewoon nergens op sloeg wat hij deed
[..]
Godverdomme slappe lach![]()
![]()
![]()
Was er niet iemand hier met een parenclub ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen ervaring mee om eerlijk te zijn. Hoe spreek ik die dan aan? Zelf condooms meenemen?
Jimbo = baas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jimbo is echt wel de coolste jongen van de klas
Kan je namen geven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sommige van die nerdmeisjes zijn stiekem enorme sletjes. da's altijd nog minder erg.
Ik kan die post niet terugvinden, maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Waarvoor?quote:
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er niet iemand hier met een parenclub ?
Ik heb geen bangalijst van FOK! helaas.quote:
overbevolking maakt de maatschappij kapot. een paar miljoen mensen minder op aarde zou voor iedereen beter zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat je de maatschappij er mee kapot maakt maar dat zien mensen niet te begrijpen. Vooral mensen met het IQ dat hier op zitten, de meeste dan.
was het ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh echtLijkt me vreselijk zoiets
Ik zou hem een niet homoseksuele hand geven.quote:
ik zat altijd achter aan, met de negers en de Marokkanen. (busgrapquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
jimbo is echt wel de coolste jongen van de klas
GFquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was er niet iemand hier met een parenclub ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |