Welke foto?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit Jimbo niet mee. Eerst willen mensen zijn foto niet geloven nu dit weer
eerste, maar ja is goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je geprobeerd? 5 miljoen en één keer?
Maar oké, kies een categorie
Dit heeft te maken met het verhaal?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Om een onverklaarbare reden heb ik nu ontzettend veel behoefte aan een glas melk
Kunnen de jongens wel even bij elkaar kwakken voor jequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Om een onverklaarbare reden heb ik nu ontzettend veel behoefte aan een glas melk
Geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met het verhaal?
Melk is ranzig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
Nou ehmm neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kunnen de jongens wel even bij elkaar kwakken voor je
best lekker hoor.quote:
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.quote:
Storend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.
Ik vind melk lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest vroegah altijd elke dag melk drinken. Bij het ontbijt, middageten, uit school vandaan en dan weer bij het avondeten. 'Het is goed voor je'.
Ja hallo ik ga niet vrijwillig mezelf voor schut zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou ehmm nee
maar komop, genantness awaits
Ik wil heus wel wat vertellen maar dan als derde of vierdequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Jhali niet gaat meewerken.
Niemand gaat beginnen. Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik wil heus wel wat vertellen maar dan als derde of vierde
Watquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Nou weetje, ik begin wel #yolo enzo
en ik heb er zoveel
Ooit lang geleden had ik een vriendinnetje (mn eerste zelfs) en alles was nog nieuw en leuk enzo. Dus op een avond beide bezig, ik klaargekomen en al, maar moest ook pissen, dus 1+1 = 2, ik dat ding volgezeken, knoopje erin en klaar..
Op een moment had ik dorst, dus ik loop naar de ijskast. hoor ik opeens een gegil uit mn kamer, niet normaalWat had die kut nou gedaan, had ze die piscondoom zien liggen, ermee rond gaan spelen en was dat ding vol in dr gezicht uit elkaar gespat
Wat een kankerzooi was dat
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef Jimbo het volgende:
Nou weetje, ik begin wel #yolo enzo
en ik heb er zoveel
Ooit lang geleden had ik een vriendinnetje (mn eerste zelfs) en alles was nog nieuw en leuk enzo. Dus op een avond beide bezig, ik klaargekomen en al, maar moest ook pissen, dus 1+1 = 2, ik dat ding volgezeken, knoopje erin en klaar..
Op een moment had ik dorst, dus ik loop naar de ijskast. hoor ik opeens een gegil uit mn kamer, niet normaalWat had die kut nou gedaan, had ze die piscondoom zien liggen, ermee rond gaan spelen en was dat ding vol in dr gezicht uit elkaar gespat
Wat een kankerzooi was dat
In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
Na een optreden wel. Ervoor wordt dat geklieder met je corpsepaint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Maar hup, volgende. ik wil ook lachten
Hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
Ook niet liefquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
ik mis ietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef xcachet het volgende:
Werknemer van m'n pa:
"Hoi ik ben ... en ben 18 jaar"
Naja, kan toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
![]()
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggenquote:
Ik heb nog nooit een dryspel meegemaakt sinds mn eerste keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.
Is dat genant?. Zo ja. Ik ga verder met bier.
Nee dat wordt 'm dan nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar niet als hij al zenuwachtig was en onzeker
Tenminste wel die gast op zn plaats gezet, dat zal em leren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggen
Klinkt beeeeetje gay ditquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
IEUHEUEHWUEH OMGquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |