In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet genant... Ik heb zelden een romantischer verhaal gehoord.
Ik ben emotioneel
Na een optreden wel. Ervoor wordt dat geklieder met je corpsepaint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de blackmetal scene wordt dit als geil gezien toch?
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Maar hup, volgende. ik wil ook lachten
Hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
Ook niet liefquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
Nou, ik was dus met mijn ex van 1 week naar bed geweest, en toen vroeg hij hoe het was, en toen zei ik 'tsja niemand is de eerste keer super goed'Gemeen
![]()
ik mis ietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef xcachet het volgende:
Werknemer van m'n pa:
"Hoi ik ben ... en ben 18 jaar"
Naja, kan toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Jhali het volgende:
![]()
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggenquote:
Ik heb nog nooit een dryspel meegemaakt sinds mn eerste keerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta al een jaar droog en het boeit me niet eens.
Is dat genant?. Zo ja. Ik ga verder met bier.
Nee dat wordt 'm dan nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar niet als hij al zenuwachtig was en onzeker
Tenminste wel die gast op zn plaats gezet, dat zal em leren!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik wilde niet heel lang stil zijn want dat zou ook slecht zijn en dit was het eerste dat in mijn brein opkwam en somehow troostend leek om te zeggen
Klinkt beeeeetje gay ditquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
IEUHEUEHWUEH OMGquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had ooit een keer dat ze iets teveel gedronken had, en toch wilde pijpen, toen ging bij het pijpen alles eruit, en zat alles onder.
Dat gaf me een zooi en stank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |