Kom we draaien een fles. Allemaal in een cirkel gaan zitten he!quote:
Oh dan is het geeneens een bobbel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed scrabble woord
maar nee , ik heb geen kleren aan
Jhali begint.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
nou ik heb genoeg genante dingen, vertel jij maar eerst iets dan vertel ik iets van even genant niveau
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom we draaien een fles. Allemaal in een cirkel gaan zitten he!
[..]
Oh dan is het geeneens een bobbel.
geloof ik nietquote:
Mazzelpik.quote:
Omg. Zal glaasjedraaien ook digitaal werken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Wacht ik ga een random picker aanzetten die gaat bepalen, doe je ook mee met de genante verhalen
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg. Zal glaasjedraaien ook digitaal werken?
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozenquote:
Viespeukquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozen
laat me raden, jij draait en toevallig komt de fles steeds bij Jhali en mij uit?quote:
Vet. Dan sluiten we af met een online kussengevechtquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist het gebrek aan pik is hier dat ik hiervoor ben verkozen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan je comfirmen dat het genant is?
Heeft er niks mee te maken hoor, ik val net zo goed op poesjes dan op worstjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn niet betrouwbaar?
Ik snap het niet, het is toch geheel anoniem. Niemand is zo gek hier om anderen in het echt te gaan ontmoeten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn awkward, Jhali moet nog reageren op mijn awkward DMquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verrassend welquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het niet, het is toch geheel anoniem. Niemand is zo gek hier om anderen in het echt te gaan ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |